Emmeloord

Reviews over Emmeloord

Fantastische ervaringen. Doen.

Tine,
    5-2-2019

Lekkere terrasjes. Uit eten bij de italiaan de griek, chillers, eindeloos, le mirage, de wellerwaard of bij de valk. Verder turks chinees en snacks. Keuze genoeg. Gezellige plaats waar mensen elkaar nog groeten. Ga lekker zwemmen buiten of binnenbad of in het meertje van de wellerwaard met restaurant. Bezoek de kinderboerderij en alle verdere attracties op korte afstand. Urk, varen op het ijsselmeer, orchideeën hoeve, giethoorn, weerribben, dolfinarium, historisch schokland en zo kan ik wel doorgaan. Op camping Het Bosbad ligt hier informatie over. En de eigenaren Henk en Zieta helpen je graag.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuke dorp

caja vilijn,
    10-11-2013

emmeloord is een hele leuke plaats rustig ruimte zeker schoon wij wonen in rotterdam volgend jaar gaan wij naar emmeloord vehuizen, wij gaan weg uit die vieze stad rotterdam gelukkig. Emmeloord is veeeel beter, en gemoedelijke. lang niet zo veel stress. En mooi voor jonge kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Oct 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Unieke locatie in Nederland met een jonge historie

Harry,
    9-6-2013

Emmeloord vormt het centrum van de Noordoostpolder. In de omliggende groenlopen zijn verrassende uitjes te vinden. De jonge historie maakt dat er geen historische gebouwen te vinden zijn, maar het lijnenspel in de polder is uniek. Emmeloord kent enkele prima hoogtijdagen: nacht van oranje (avond voor koningendag), uit-je-tentweekend (mei/juni), pieperfestival. Tijdens deze dagen laat de polder zich van zijn beste kant zien.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jun 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet zo veel te beleven

Johan,
    10-5-2013

We hebben Emmeloord bezocht op een feestdag wat maakt dat alles gesloten was. Het is leuk om door te wandelen, maar... al bij al... ben je vrij snel rond en is er niet echt iets meer te zien dan in andere doorsnee stadjes in Nederland. Het ligt wel heel centraal om uitstappen te doen. Urk, Lemmer, Friesland, Lelystad en over het IJsselmeer Enkhuizen, Walibi Nederland,... Dit maakt het ideaal om te verblijven wanneer je niet enkel ter plaatste wil vertoeven, maar op ontdekking wil gaan in de streek. Een aanrader is zeker en vast de tulpenroute die open is rond eind April/begin Mei. Deze word niet voor niets de mooiste route ter wereld genoemd.

Gereisd met oudere kinderen in Thu May 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

in deze periode weinig omhanden

M.H.M.Gasman,
    9-12-2012

wij zijn naar de orchideeën-tuin geweest in Luttelgeest. Mooi opgezet met vele tropische accenten. De vogelgeluiden - via een bandje - mogen wat ons betreft wel een paar standen lager. Het doet nu wat onwerkelijk aan. Verder prima voor elkaar

Gereisd met partner in december 2012
Emmeloord scoort een 7,9 uit 10, op basis van 32 reviews