Reviews over Emmeloord

Goed maar verouderd

Rens van der Meulen,
    18-11-2018

Ietwat verouderd van der Valk hotel. Service en hygiene dik in orde. Ontbijt wat sumier vergeleken met de andere van der Valk hotels waar wij hebben verbleven.

Fantastisch hotel

Van Drunen Mevr,
    21-10-2018

Een lang weekend zijn wij in dit mooie hotel geweest. Na een prettig ontvangst bij de receptie zijn we naar de hotel kamer gegaan. Welke keurig en netjes zijn. Ook het restaurant erg vriendelijk personeel en ook de complimenten aan de keuken. Ook bij het ontbijt zal het je aan nergens ontbreken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goed hotel- mag wel een make over hebben

Véronique Wendt,
    2-9-2018

Bedden liggen super, personeel is erg vriendelijk. Hotel mag wel een make over hebben aangezien de kamers nog al ouderwets zijn en de badkamers erg oud. Verder prima service.

Goed, maar jammer van de beperkte menukeuze.

M.Hayen,
    19-8-2018

Wij gaan al een aantal jaren naar dit hotel. We nemen dan ook altijd een arrangement omdat de prijs/kwaliteit verhouding erg goed is. Jammer vonden wij dat er deze keer een te beperkte keuze was bij het hoofdmenu. Andere keren was de keuze uitgebreider. Hopelijk verandert dit snel. Voor de rest goed hotel, aardig en attent personeel en prima kamers en ja een airco zou inderdaad erg fijn zijn.

Duur, warm, wel schoon

Wendy,
    18-8-2018

Warme benauwde kamers!

Wel schoon!

Lamp in de badkamer was stuk en de douchestraal was echt niks plus temperatuur werd steeds warmer van het water.

Ruime kamer, maar ontzettend veel geld.

Emmeloord scoort een 7,6 uit 10, op basis van 31 reviews