Dronten

We hebben een aantal aanbieders voor Dronten voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Dronten voor je op een rij gezet:

Reviews over Dronten

heerlijk rustig dorp met goede voorieningen

helena,
    9-7-2013

Ik woon al vele jaren met heel veel plezier in Dronten. Natuurlijk is het een nieuwe provincie en een relatief nieuw dorp. Dus een oude kern vind je hier niet. Maar de ligging is heel centraal. In 1 uur ben je in Leeuwarden, Utrecht of Amsterdam en 20 min. vanaf Zwolle, Elburg, Harderwijk. Sinds e komst van een trein, is alles helemaal gemakkelijk bereikbaar geworden. in 1 uur sta je in hartje Amsterdam. Zonder overstappen! Maar na een dagje grote stad is het weer heerlijk om in Dronten thuis te komen. Het leuke aan Dronten is dat er veel jonge gezinnen wonen en dat alle inwoners vanuit verschillende delen van Nederland komen. Dus heel gemakkelijk om 'tussen' te komen. Er is geen 'gevestigde orde'. Alle voorzieningen zijn meer dan uitmuntend. Goede scholen, heel veel sportmogelijkheden en een prima theater. Je woont hier rustig, met veel ruimte om je heen en de mogelijkheid om nog een woning zelf te bouwen mocht je dat willen. Dronten... een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

een moderne stad in de Flevopolder

Conny,
    7-12-2012

Dronten is een moderne stad in de Flevopolder waar nog steeds veel gebouwd wordt. In de omgeving vind je bos en water en je kunt er mooi fietsen en wandelen. Een echt uitgaanscentrum is er niet maar je kunt er wel horeca vinden.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijk wonen

bewoner,
    15-6-2011

ruimte en natuur.een prima plek om te wonen en om te fietsen en of te wandelen.Winkels,theater en sport aanwezig.bos,water en strandjes aanwezig.campings bij randmeren en randbossen.dorpscamping prima voor vissen en met gezin.mooi openbaar zwembad.leuke biologische bedrijven die toegankelijk zijn.landbouw,akkerbouw en veeteelt.

Gereisd met partner in januari 1979

Leuke plaats

28-9-2009

In Dronten kun je prima wonen. De omgeving is prachtig en als je een liefhebber bent van wandelen/fietsen, dan kun je hier goed terecht. Het winkelcentrum is een paar jaar geleden helemaal vebrouwd en is nu dan ook echt gezellig. De uitgaansgelegenheden zijn wat minder, maar als je vervoer hebt kun je makkelijk naar uitgaansgelegenheden in de buurt van Dronten. Een ander punt waarover veel mensen enthousiast zijn: de bouw van het treinstation. Wanneer die af is, is alles in de omgeving nog makkelijker te bereiken. Kortom: een prima plaats om te wonen.

Gereisd met vrienden in januari 2009

Dronten

Marieke,
    4-8-2009

Dronten is niet heel groot. Het centrum is een paar jaar terug helemaal vernieuwd. Een mooi centrum, maar heel veel sfeer hangt er niet. Er zijn verschillende leuke restaurantjes te vinden. Uitgaansgelegenheid is er weinig. Er is wel een leuk zwembad met wedstrijdbad en speelbad. De omgeving is mooi. Weilanden, bos, water. Je kunt mooi in de omgeving fietsen. Goede busverbindingen naar verschillende dorpen/steden in de omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2009
Dronten scoort een 6,1 uit 10, op basis van 18 reviews