Zwiggelte

Reviews over Zwiggelte

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Dubois,
    30-12-2018

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op dit park! Het park is mooi opgezet, goed onderhouden en schoon. Het personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad klein, maar ook goed onderhouden en prima voor een uurtje vermaak (wel een spekgladde tegelvloer). Leuke grote speeltuin. De omgeving is natuurlijk prachtig en er is ontzettend veel te doen. Orvelte vonden wij fantastisch! We verbleven in een 4-pers bungalow (145). Wat je meer leest; gedateerd maar met een nieuwe keuken en goed onderhouden. De persoonlijke touch van de eigenaren (schilderijen, kunstbloemen) zou wat ons betreft iets minder mogen. Een mooie omheinde tuin met veel gras en schommels. Voor 2 volwassenen en 2 kleine kindjes (2 + 4) was het huisje ruim genoeg, maar boven is wel klein. Een babybed past amper, wij hebben 1 bed op z’n kant gezet. Voor 4 volwassen zouden wij het te klein vinden. Maar absoluut niets te klagen, helemaal gezien de prijs vs kwaliteit!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
    Gretha, Receptioniste, 7-1-2019
    Het is fijn om te lezen dat u het goed naar uw zin gehad heeft bij ons. De punten van aandacht gaan wij mee aan de slag en hopen dat u uw vakantie nog eens bij ons komt vieren.

Voor herhaling vatbaar

Mike van der V,
    4-12-2018

Schoon, mooie omgeving, fijn parkpersoneel, heel behulpzaam

Gereisd met partner in augustus 2018
    Gretha, Receptioniste, 7-1-2019
    Mooie woorden, dank u wel. En wie weet zien wij u nogmaals op ons mooie park,

Geweldig, goed voor een derde keer

B.F. Ruts,
    30-11-2018

Allereerst een hele fijne bungalow, nette inrichting, ook was er overal aan gedacht, zelfs een dunschiller was aanwezig. Wij zijn hier pas voor de tweede keer, maar het is er heerlijk rustig en een net park. ook is er erg vriendelijk personeel. Ook voor de kinderen is er veel te doen.

Beslist een park om terug te komen, wat wij zeker ook gaan doen

Gereisd met partner in november 2018
    Gretha, Receptioniste, 7-1-2019
    Een 10!!!! u bent wel heel tevreden daar doen wij het graag voor. Dank u wel.

Geweldig!

Familie Van den Akker,
    29-10-2018

Een goed onderhouden park met klantvriendelijke medewerkers!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
    Gretha, Receptioniste, 7-1-2019
    Hartelijk dank voor dit mooie compliment. En graag tot ziens.

Voor herhaling vatbaar

Carolien,
    11-10-2018

Eigenlijk was alles positief. De ontvangst, het park en de centrale ligging. Zo heb ik een stukje prachtig Drenthe leren kennen.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018
Zwiggelte scoort een 9,3 uit 10, op basis van 53 reviews