Sorteren

Reviews over Zeegse

Prima hotel, geweldig gegeten!

Vera
    2-11-2018

3 daags arrangement geboekt met 2x ontbijt en 1x diner erbij. Het hotel is zeer goed, alles is netjes schoon, personeel zeer beleefd. Kamer was prima, klein gaatje in vloerbedekking en wat vlekjes, maar wij hebben daar geen problemen mee. Bedden waren prima. Het diner bleek Life Cooking te zijn.......geweldig! 4,50 euro voor een glas wijn wijn vonden we een beetje veel, dat wel. Omgeving is zeer mooi, zeker nu met de herfst. Zuidlaren is een leuk plaatsje met genoeg winkels.

Fijn hotel

H. Wolf
    23-8-2018

Ik heb hier nu vijf keer geweest, zowel alleen als met mijn vrouw, en elke keer waren we erg tevreden.

Het hotel ligt direct aan de zandverstuiving en vlak bij een paar restaurants. Het heeft een prettig, ruim terras. Binnen kun je lekker rustig in een hoekje zitten, maar ook andere mensen opzoeken aan de bar. Je kunt er zelfs biljarten.

Het personeel is heel vriendelijk en correct. Wel zijn medewerkers soms wat onthand als de manager er niet is.

Het hotel oogt van binnen wat ouderwets, maar de kamers zijn schoon, netjes en redelijk ruim, met een fijn eigen balkon. Ze zijn niet gehorig, waardoor je ongestoord kunt slapen. De bedden liggen prima, de badkamers zijn dik in orde.

Het restaurant is ook prima. Er is een uitgebreid ontbijtbuffet en je kunt er 's avonds ook van een zeer uitgebreid buffet eten.

Het hotel heeft een paar barretjes, een zwembad, een groot terras, fijne zithoekjes, een biljart, spelletjes. Heel fijn!

Wij waren wederom zeer tevreden.

Rob Giljam
    19-8-2018

Komen voor de 4 x naar dit hotel en zeker niet voor de laatste keer.

Andere schrijven geen airco en slecht geslapen en de volgende keer maar weer naar hotel van andere keten.

We hebben extreem warm weer gehad 36 gr en meer dan de helft van Nederland heeft slecht geslapen!!

En lang niet alle hotels van andere keten hebben airco. (energie vreters)

Dat gezegd hebben was het verblijf voor ons geweldig mooie schone kamer met fijne bedden en schone badkamer.

Personeel zeer vriendelijk en zo ook de behulpzame service monteur van het hotel, zeer goed ontbijt en s,avonds het live en cooking buffet heerlijk.

Ze waren op het moment dat wij er waren een goed brandveiligheidsinstallatie aan het aanleggen en wat ik belangrijker vindt dan airco.

En dan het fietsen over de drentsche Aa direct vanuit het hotel geweldig en fietsten steeds op plekken waar we nog niet geweest waren.

Bijzonder mooi en relax

Jan Hafkamp
    4-8-2018

Mooi hotel in een prachtige omgeving. Lekker fietsen in de bos n heide

Volgende keer weer van der valk

D Habets
    1-8-2018

Geen airco op de kamers... geen airco in het restaurant. Zwembad was echt smerig.

Wel was opzich het eten goed.

Zeegse scoort een 8,3 uit 10, op basis van 481 reviews