Witteveen

We hebben een aantal aanbieders voor Witteveen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Witteveen voor je op een rij gezet:

Reviews over Witteveen

Was een mooie landelijke omgeving.

Wilma,
    22-5-2016

Leuke landelijke omgeving . Goede fiets wegen en leuke wandel routes in de omgeving. Wel goede schoenen aan doen vooral als het geregend heeft. Ook dichtbij Westerbork leuke restaurantjes en gezellige mensen.

Gereisd met vrienden in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima plek

Jenny van der Linden,
    29-12-2014

In eerste instantie lijkt het of er niets te doen is, het hotel staat letterlijk in het land, prachtig!. Als je je niet kunt vermaken in het hotel kun je volop fietsen of uitstapjes in de buurt doen. Het plaatsje Witteveen stel niets voor maar er zijn andere plaatsen in de buurt zoals Beilen, Emmen, Westerbork enz. Deze laatste plaats is trouwens ook de moeite waard om een bezoek te brengen aan het voormalige Kamp Westerbork. De sfeer is landelijk wat wij erg prettig vinden omdat we uit een drukke stad komen. Verder is het café erg gezellig en kun je heerlijk spelletjes doen.

Gereisd met vrienden in Wed Dec 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke locatie.

w_janssen78,
    10-9-2014

Witteveen is een vriendelijk dorpje in een mooie omgeving. Vele bezienswaardigheden in de nabije omtrek. Schitterende omgeving om te fietsen of te wandelen. Rustige uitstraling en goed vertoeven voor bijvoorbeeld een fiets of wandelweekend. Een aanrader.

Gereisd met partner in Sun Sep 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastische omgeving

R.de Bruijne,
    20-7-2014

het park is voor ons voor herhaling vatbaar,medewerkers vriendelijk en gastvrij,eten in het restaurant is geweldig,tevens snackbar is goed.wij hebben erg genoten,vooral het museum dorpje orvelte is een echte aanrader.zijn wij 3 keer geweest.onze accommodatie is geweldig,luxe.tevens erg schoon.

Gereisd met partner in Fri Jun 27 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In de nabijheid van museumdorp Orvelte

Ineke van Staaveren,
    10-3-2014

je kunt heerlijk wandelen vanuit de locatie, oa naar het mooie museum dorpje Orvelte. We zijn niet in Witteveen geweest. Voor de boodschappen ga je naar goede en ruim gesorteerde supermarkten in Westerbork

Gereisd met vrienden in februari 2014
Witteveen scoort een 6,3 uit 10, op basis van 119 reviews