Reviews over Witteveen

Geweldige vergaderlocatie

Bart Schafsfoort,
    1-12-2018

Geweldige vergader locatie met een geweldige persoonlijke benadering.

Goed eten en perfecte faciliteiten voor een goeie locatie.

De jonge eigenaar is ook ontzettend behulpzaam en zet zich vol.

We hebben genoten!

Johannes,
    20-11-2018

We hebben met 33 man ons 40-jarig huwelijk gevierd. Het huis is fantastisch, ruim, schoon goed uitgerust en van alle gemakken voorzien. Ook was de ontvangst uitermate vriendelijk en persoonlijk. Bedden waren openmaakt, bierfust aangesloten.

Een aanrader!

Philadelphia,
    18-11-2018

We waren met een groep dove mensen en werden allerhartelijkst ontvangen. Het personeel was vriendelijk, nam de tijd en communiceerde op een leuke manier met ons.

Gezellige bar met leuke zitjes om een spelletje te doen of te relaxen.

's Avonds heerlijk à la carte gegeten in het restaurant.

Een één woord Geweldig

Brasclub,
    12-11-2018

Hotel het Witte Veen verdient een dikke 10, waarom?

• Vriendelijke ontvangst met duidelijke uitleg van de zgn. huisregels

• We hebben genoten van de diners, bediening, verzorging ontbijt, service en leuke medewerkers.

• In de gezellige bar,/huiskamer was de bediening, spontaniteit en de gezelligheid van Astrid op vrijdagavond en Anita op zaterdagavond top, dames dank!

• Onverwacht kregen wij lunchpakketten aangeboden, zelfs op de dag van vertrek omdat het nog een behoorlijk eind naar huis rijden was

• De kamers mogen dan wat gedateerd zijn maar dat valt in het niet als je bovenstaande hebt gelezen.

• Laura, je hebt een mooie ploeg mensen om je heen, waar je trots op mag zijn, je bent een fantastische gastvrouw.

Groeten van ons, kamer 6,7,8 en 13 van het weekend 9 tot 11 november 2018

Heerlijk

daisy,
    6-11-2018

We waren een week te gast op landal orveltemarken. Een heerlijk rustig park met luxe huisjes. Met het zwembad en speel paradijs echt geweldig voor met kleintjes heen te gaan.

Folker Frommeyer - General Manager, General Manager, 5-12-2018

Beste Daisy,

Allereerst hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het is altijd fijn om te lezen dat onze gasten het naar hun zin hebben gehad. Hopelijk tot een volgende keer bij Landal Orveltermarke.

Witteveen scoort een 6,2 uit 10, op basis van 119 reviews