Wezuperbrug

Reviews over Wezuperbrug

we hebben er echt genoten, heerlijk relaxt.

P. Pieters,
    19-7-2017

Veel leuke dingen te doen voor jong en oud. Het Was heerlijk om met de hitte die er was lekker te zwemmen in het buitenwater. Er waren goede faciliteiten.

De WIFI was knap ingewikkeld om in te stellen maar aan de receptie waren ze behulpzaam.

Er was door onze groep een feestavond georganiseerd, het was erg warm en het bier was binnen no-time op.

Echt jammer dat er te weinig ingekocht was. Toch hebben we veel plezier gehad in de uiterst geschikte ruimte voor een feest.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Mooie omgeving op de camping!

nicole,
    15-7-2014

Wezuperbrug dorp zo voorbij gereden? want wij reden altijd door naar schoonoord voor de boodschappen dichtbij en net even wat voordeliger dan het winkeltje op de camping. elke week braderie/vlooienmarkt in schoonoord. Zoo bizar in orvelte is echt een aanrader wel klein maar was leuk! slang om de nek gehad en een gordeldier geaaid.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooie, rustige omgeving

Fam. den Breejen,
    30-1-2013

Wezuperbrug is een klein dorpje waar niet zoveel te beleven. Maar het is er wel heel erg mooi. Verder ben je snel in de grote plaatsen zoals Emmen of iets verder Assen. Het dorpje Orvelte is in de zomer ook een aanrader, dit is een museumdorp waar je dus veel geschiedenis en cultuur kunt snuiven.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

voor herhaling vatbaar.

fam haring,
    7-8-2011

Uitstekende camping,ook als het regent.Het bestaat uit gras op zandgrond,het water is zo weg.Je fiets er zo de bossen in,en het is zo makkelijk met knooppunten te volgen.Ook lopen er twee auto routes door dit gebied. We kwamen er ook een roete voor scootmobielen tegen in het dorp die 60 km was en heel goed begaanbaar was,ook door de bossen.Je zit echt midden in het bos gebied van Drente.Groeten Fam.Haring

Gereisd met partner in juli 2011

Wij zijn met ons gezin de hele meivakantie op het geweest

De Jonge,
    22-5-2008

Wij zijn met ons gezin de hele meivakantie op het kuierpadtien geweest in een Kuierhome en hebben genoten. De omgeving was prachtig en we hadden ook nog eens prachtig weer. Verder zijn we een paar keer lekker uit eten geweest in het Restaurant en de Pizzeria op het park, waar ze ook lekkere afaal maaltijden verkopen. Deze zomer gaan we onze nieuwe vouwcaravan een paar weken uittesten op dit park omdat onze kinderen zit zo goed hebben vermaakt!

Gereisd familie in mei 2007
Wezuperbrug scoort een 8,6 uit 10, op basis van 55 reviews