Reviews over Wezuperbrug

Mooie vakantie gehad.

Christiaan,
    25-11-2018

Het is heel groot, maar je hebt wel wat kleiner gevoel voor verschillende meertjes. Voor de kids was er meer dan genoeg te doen. Kies wel goed waar je wil zitten. Je kunt achterin zomaar 10/15min nodig hebben om naar voor te komen voor de winkel. Fiets is dan een goede oplossing. Personeel is zeer vriendelijk en helpt oplossingen te zoeken als er iets is.

Wat een rust.

Arie en Liesbeth,
    2-10-2018

In korte bewoordingen: spontane ontvangst door Sandra, schoon ruim sanitair, zelfs föhn aanwezig zowel bij de mannen als de vrouwen, grote kampeervelden, zeer rustig gelegen, mooie fietsomgeving, kortom we hebben 10 dagen heerlijke dagen gehad.

Fantastische Camping met veel terugkerend bezoek.

Rob Koppers,
    10-9-2018

We zijn hier sinds augustus 2015 meerdere keren per jaar, dus vaste klant geworden.

Je voelt je meteen welkom op de camping bij Sandra en Frank, het is ontzettend schoon, ruim, je vindt er rust, maar ook op zijn tijd activiteiten, zoals een pooltafel, dartboard, handboogschieten, pottenbakken (Frank doet dit met veel passie en geeft ook workshops) tot zelfs een spontaan professioneel live optreden van campinggast en hobbyzanger/gitarist Frans H. Door de gemoedelijkheid onstaan er spontaan leuke contacten met mede kampeerders.

Enige nadeel is, dat indien je zelf op tijd wil vertrekken, je gerust een uur moet rekenen om nog even afscheid te nemen van iedereen. "Wil je nog even in mijn nieuwe Caravan kijken" Je kent dat wel. We kijken terug op een geslaagde nazomer vakantie. Zeker een aanrader en zie zelf, dat we geen woord hebben gelogen. En ons hondje kon zich langs het kanaal en in het bos ook lekker uit leven en haar behoefte doen.

Een camping om terug te komen.

Hermie Hendriks,
    5-9-2018

Het is een geweldige camping waar echt alles klopt. Prachtig dames en heren sanitair. Grote plaatsen, goede wifi en je kunt hier heerlijk fietsen/wandelen. We komen hier nu voor de tweede keer en daar blijft het echt niet bij.

Uitstekend!!

Wim Smit,
    26-8-2018

Uitstekende camping. Veel en zeer schoon sanitair. Rust, ruimte, natuur.

Heel klantvriendelijke eigenaren. Prima WiFi. Heel goed verzorgd, ook de kleine dingen: haakjes in douche en toilet, plankje voor zeep e.d., contactdozen voor opladen fietsaccu’s, enz.

Geen enkel negatief punt gevonden.

Zeer aan te bevelen.

Wezuperbrug scoort een 7,8 uit 10, op basis van 55 reviews