Wateren

Reviews over Wateren

Ontdekking!

René,
    25-11-2018

Wateren is een kleine buurtschap van de Drentse gemeente Westerveld. Vanuit Wateren kun je lopen door de bossen en heidevelden van Nationaal park Drents-Friese Wold. Vlakbij ligt het dorp Zorgvlied met hotel restaurant Villa Nova en een cafetaria. Je kunt prima verblijven op Landal villapark Hunerwold State, de daarnaast gelegen Molecaten camping Het Landschap. Er zijn nog een paar andere campings met veel vaste standplaatsen. Bij manege Lundancheloo kun je paardrijden en onder begeleiding een buitenrit maken. Zorgvlied is verbonden met de boeiende geschiedenis van de Maatschappij van Weldadigheid.

Gereisd met partner in november 2018

Zeer mooie plek, voor rust, ruimte en ontspanning

Merel en Marcel,
    17-5-2015

Zeer geschikt gebiedt voor de rustzoekers, fietsers, wandelaars, ruiters en menners. Ontzettend veel afwisselende natuur. Van heide tot zandverstuivingen, meertjes, en veel bos. Wanneer je even lekker wilt onthaasten is wateren een uitstekende plaats om erop uit te gaan. Zo zijn wij bij SVR-Natuurcamping Alberthoeve geweest, en gaan daar zeker volgend jaar weer heen

Gereisd met partner in mei 2015

Rust en schitterende natuur.

Sandra Hemmers,
    21-7-2014

Wateren is een klein dorp met veel zomerhuizen.

Voor de rust en natuur moet je daar zijn.

De verbindingen met steden als Assen, Groningen, Leeuwarden etc. zijn goed. Van daaruit zijn dit aanraders om te doen.

In de kleine dorpen grenzend aan Wateren zijn supermarkten en bijv. fietsen te huur voor een redelijke prijs.

Wij hebben de 10 dagen van ons verblijf echt genoten.

Gereisd met partner in juli 2014

Lekker rustig, Natuur,Mooi,

Arie,
    25-6-2013

Als je rust zoekt ben je in Wateren aan het juiste adres. Ook voor de natuur zit je hier goed. Er zijn voldoende goede eetgelegenheden on de omgeving te vinden. Zoek je dancings en uitgaansfeesten tot diep in de nacht dan kun je beter ergens anders naar toe gaan. Ook voor cultuur kun je hier uitstekend terecht. Musea en theaters zijner in voldoende maten aanwezig.

Maar niet in Wateren zelf de buurtschap bestaat maar uit een straat.

Gereisd met partner in juni 2013

Prima omgeving

fam. de korte,
    4-1-2013

De omgeving van Wateren is geweldig voor de natuurliefhebbers en dierenbezitters. Voor ons met honden en paard is het fantastisch. Voor meer vertier ga je bv naar Hoogeveen want dames gaan toch altijd graag een keer winkelen in een vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013
Wateren scoort een 7,7 uit 10, op basis van 103 reviews