Reviews over Wapse

Een prima hotel, waar het goed toeven is!

John,
    13-11-2018

Een fijn weekend gehad in een mooi, gastvrij hotel. Keurig ingerichte kamers en waar het eten heel goed is.

Genoten!

Wendy de Leeuw,
    12-11-2018

Een heerlijk vriendenweekend gehad op Hoeve ‘t Wed! Een goede accommodatie voor jong en oud! Gezellige woonkamer met heel veel zitplekken en een handige keuken voor grote groepen!Ron & Anita zijn heel gastvrij en alles is mogelijk in overleg. Zaterdag zijn we naar het klimpark in Appelscha geweest en zondag heerlijk gewandeld in de bossen en de meiden paard gereden! We komen zeker nog een keer terug!

Heel fijn

Janneke,
    30-10-2018

Het was een fijne schone camping met keurig sanitair....5 minuutjes fietsen en je komt in het prachtige Drents friesewold! Ook Het plaatsje Diever vlak bij was erg gezellig

Je word verwelkomt met koffie en eigenaren zijn super aardig .......gratis wifi

Heerlijk er even tussen uit

Janneke,
    29-10-2018

Heerlijk midden in het bos, prachtige omgeving, huisje van alle gemakken voorzien en een geweldig ontbijt!

Sfeervol huisje!

P&C,
    27-10-2018

We hebben heerlijke dagen gehad. Het plekje is prachtig, groen en rustig. Je voelt je gelijk thuis in het huisje. Alles is er gewoon. Oven, fijne kookplaat, heerlijke grote bedden, en een lekkere bank ook heel belangrijk. De vloerverwarming maakte het helemaal af. We hebben genoten en zijn een beetje verliefd geworden op Drenthe.

Wapse scoort een 8,4 uit 10, op basis van 57 reviews