Spier

Reviews over Spier

Geweldig!

Jans en Annie
    4-9-2017

Spier is een heel gezellig klein dorp aan de rand van het mooie natuurgebied Dwingelderveld. Je kunt er prachtig wandelen in de mooie bossen en fietsen in de natuur. Spier ligt op 5 km, afstand van Beilen waar je gezellig kunt winkelen. Iets verder liggen de grotere plaatsen Assen en Hoogeveen met een groot aanbod van winkels. Ook kun je in deze plaatsen heel gezellig op een terrasje zitten.

Voor mensen die van natuur en rust houden.

Albert-Jasper Hoorn
    6-10-2014

Mooie rustige locatie van waaruit je de hele provincie kan ontdekken. Zeker met de fiets kan je alles goed bewonderen. Spier zelf heeft maar 200 inwoners dus het uitgaans- leven is daar uiteraard minimaal. Het is zeker een aanrader voor de grijzen onder ons. Zwolle, Assen en Groningen zijn makkelijk te bereiken. Voor de bierdrinkers is Maallust in Veenhuizen een aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Oct 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastishe plek om Drente te verkennen

Ger en Jannie Zwolle
    26-8-2013

Uitstekende bestemming om er fietstochten door de Drentse hooglanden en Friese land te maken te maken en lekker uit te rusten.Het uitgaansleven heb je daar niet nodig alleen de natuur overdag is al genoeg.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving!!

Alie de Leeuw
    27-5-2013

Fijn uitgangspunt voor prachtige uitstapjes, wandel- en fietsroutes. In de omgeving van Spier zijn de leuke plaatsjes Dwingeloo met gezellige terrasjes op de Brink en het prachtige museumdorp Orvelte gelegen.

Gereisd Met vrienden in Sat May 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie omgeving voor een wandeling.

H Luimes
    24-4-2013

Het dwingelerveld ligt vlakbij om een mooie wandeling door de natuur te maken,of een fietsroute uit te stippelen,een fiets kun je ook huren bij de Woudzoom.Dit hebben wij overigens niet gedaan het was te koud om te fietsen,maar de boswandeling was prachtig.

Gereisd Met vrienden in februari 2013
Spier scoort een 7,1 uit 10, op basis van 55 reviews