Sleen

Reviews over Sleen

Klein sfeervol Drents dorp

Esther,
    29-7-2015

Wij kwamen Sleen lopend in langs mooie boerderijen en een brink.

Een knus Drents dorp.

In de dorpskern zit alles wat je nodig hebt voor je dagelijkse boodschappen en je kunt er ook een hapje eten. Pizza, friet.

De omgeving van Sleen is ook erg mooi. Erboven liggen uitgestrekte bosgebieden en eronder (richting Coevorden) loop je door een uitgestrekt weidelandschap. Wij waren lopend en waren er maar voor 1 nacht maar zouden hier prima een weekje of meer kunnen verblijven.

Gereisd met partner in juli 2015

Gezellig typisch Drents dorpje

vermeersch-colpaert ,
    6-6-2015

Sleen is één van de vele fraaie Drentse dorpjes, met hun mooie boerderijen. In de omgeving kan je prachtige fietstochten maken en genieten van leuke terrasjes onderweg.

Het behoort tot de gemeente Coevorden, een mooi stadje om even te bezoeken. Drenthe is trouwens heel gastvrij.

Gereisd met partner in mei 2015

Om weer terug te komen!

W.F. d'Harvant,
    26-5-2014

Voor een "klein" brinkdorp mooie historische boerderijen, kerk, molen en een prachtig - voormalig - gemeentehuis.

Goed voorziene AH, warme bakker en drogist. Op gezette tijden komt er een slager, kaaszaak en een vishandel naar het dorp.

Gereisd met partner in mei 2014

pizzeria erg klantonvriendelijk

Rein,
    7-8-2013

niet uitgerust voor meer klanten, zeker niet met kinderen. Was koud weer, deur moest open blijven staan( ookal klaagde je over de tocht/kou... Ga maar ergens anders zitten. Nee, gastvriendelijkheid zit niet in de genen( bij diegenen..).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013
Sleen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 17 reviews