Ruinen

We hebben een aantal aanbieders voor Ruinen voor je op een rij gezet:

vakanties Ruinen

We hebben een aantal aanbieders voor Ruinen voor je op een rij gezet:

Reviews over Ruinen

Ruinen is een leuk klein dorpje.

Jos,
    2-2-2018

Er zij goede restaurants te vinden in Ruinen. Alle benodigde boodschappen winkels zijn er aanwezig. Prachtige omgeving met vele wandel en fietspaden. Dicht bij de grotere steden en uitvals wegen. Aanrader!

Gereisd met partner in januari 2018

ruinen is zo fantastische mooii

ria van heteren,
    5-9-2017

In ruinen is een mooie brink waar veel gedaan wordt ,rondom de brink is er van alles te doen je kunt een broodje eten in de brasserie of een kopje koffie of iets anders bij het restaurant Luten en je kunt er heerlijke pannenkoeken eten, de VVV heeft hele mooie fietsroutes en wandelroutes op kaart gezet, die zijn voor een klein prijsje te koop en sommige kaarten zijn gratis. Ruinen staat erom bekend dat dat er heel veel fietspaden zijn er is een open lucht theater voor mensen die van toneel houden en er is een schaapskooi. In de zomer maanden worden er braderies gehouden en er is elk jaar ruinenfeest dat is een spektakel van allerlei kunstobjecten van karren die getrokken worden, door tractors. En als u eens een feestje wil geven die wat anders is dan andere, kunt u op tour gaan met solexen want die zijn er ook. Er zijn in de omgeving ook nog B&Bs waar u een heerlijk nachtje kunt vertoeven. Ikzelf kom er al ruim 35 jaar samen met mijn man en staan dan op een seizoen plaats op de camping van Landclub Ruinen deze camping heb ik op zien bouwen van een gewone camping tot een geweldige camping die veel voor de kinderen doet , maar het is ook een rustige camping voor de wat oudere mensen. Er is geen disco aanwezig, maar wel een lekker zwembad binnen en buitenbad. En ruinen ligt geweldig centraal als je naar de grote stad wilt Hoogeveen op 14 kilometer en Meppel is ook niet ver weg, Als je naar de dierentuin in Emmen wilt gaan is dat maar 45 minuten rijden en ook Slagharen is maar 30 minuten rijden. Dus mensen als u eens wat anders wilt dan anders neem u fiets mee en kom zelf maar eens een kijkje nemen.

Gereisd met partner in september 2017

Klein maar fijn.

R. Manders,
    16-8-2017

De horeca, winkels en supermarkt liggen op korte loopafstand van elkaar. Daardoor centraal parkeren op ruime parkeerplaats bij CO-OP supermarkt. supermarkt heeft goed assortiment, de bakker lekker brood en heerlijk gebak. De aanwezige horeca geeft een goede service en smakelijk eten voor een eerlijke prijs. Bezoek de kerk als deze open is. Vrijwilligers zijn goede vertellers over het heden en verleden.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rust

Erwin Pronk,
    5-8-2017

Ruinen is een rustig brinkdorp zonder al te veel toeristendruk. Alle noodzakelijke voorzieningen zijn aanwezig en ook de nodige restaurants, cafe's en een prima snackbar. Maar geen rij terrassen of andere puur op toerisme gerichte horeca. De bewoners en het personeel zijn oprecht vriendelijk, ze geven je het gevoel dat je er welkom bent, en herkennen en herinneren je als je wat vaker komt. In de omgeving is er veel natuur te vinden, bereikbaar via vele wandel en fietspaden. Het bezoekers centrum van Natuur Monument is daarvoor een mooi startpunt. Voor overnachtingen zijn er diverse mogelijkheden; hotels, B&B, en twee mooie campings voor tent en caravan en een heel bijzondere Camper plek op vakantiepark de Wiltzangh.

Gereisd met partner in augustus 2017

rustgevend

Harmen Hart,
    1-8-2017

Ruinen is een dorpje waar de tijd stil lijkt te staan in positieve zin. De mooie oude kerk, de Brink, de terrasjes, café s en restaurants. Toch is er altijd wat te doen in Ruinen en omgeving dus saai is het zeker niet ! Voor wie een rustige omgeving zoekt is hier op zijn plaats. En Ruinen heeft een mooie omgeving! Ik kom er al jaren met mijn partner en komen zeker weer terug

Gereisd met partner in juli 2017
Ruinen scoort een 8,6 uit 10, op basis van 186 reviews