vakanties Ruinen

Reviews over Ruinen

P vriend,
    9-12-2018

De ligging is prachtig en rustig

A. Vriend,
    9-12-2018

Voor de tweede keer verbleven bij De Beddestee en het was weer fantastisch! Ina is een geweldige gastvrouw die een fijne sfeer maakt in het hele gastenverblijf. Ook het ontbijt is top. Kortom een plek om graag naar terug te gaan.

Prima verblijf voor een grote groep

Sjaak Reus,
    3-12-2018

Wij verbleven met een vriendengroep van 14 in dit verblijf, het was een rustige mooie omgeving en Hoogeveen en Meppel waren per auto goed bereikbaar. De eigenaren waren vriendelijk en gaven goede tips. Het verblijf was compleet, er miste niks qua benodigdheden!

Uitstekende, gastvrije camping!

Ab Verschoor,
    2-12-2018

Een uitstekende minicamping, ruime plaatsen, prima en schoon sanitair. Zeer gastvrije eigenaren en in de omgeving prachtige fietsmogelijkheden! Ruinen is een leuk (fietsminded-)dorp. Ook voor kleine kinderen lijkt het ons een prima camping.

Zeker de moeite waard er een keer te boeken!

Uitstekend op alle vlakken.

Jan,
    2-12-2018

Het is een uitstekend Bed en Breakfast en het ligt in een mooie fiets omgeving. Voor ons was het de eerste keer dat we een B en B boekte en het is prima bevallen. Als enige nadeel kunnen wij alleen maar zeggen dat het lastig zal zijn om een volgende keer weer zo’n uitstekende locatie te vinden.

Ruinen scoort een 8,6 uit 10, op basis van 186 reviews