Sorteren

Reviews over Nooitgedacht

Niet voor herhaling vatbaar

Bas
    11-11-2018

Pluspunten:

+ huisjes van redelijk formaat

+ lekkere bedden

+ zwembaden mooi

+ onderhoud erg goed

Verbeterpunten:

- servies en bestek niet compleet, miste best wat gerei zoals een spatel

- door lage rieten dak is het erg donker binnen

- peuterbad veel te klein

- ook harrewar niet berekend op de drukte en wij waren er in laagseizoen. In schoolvakanties wil je hier niet zijn!!

- tuinen zijn niet omheind, sommige huisjes liggen zelfs aan een sloot of dichtbij de plas. Niet veilig!

- open trap, kindonvriendelijk

- geen traphek onderaan de trap

- douchen in het bad is niet van deze tijd

- schimmel in de voegen van de badkamer en op het houten (!) Badkamermeubel

Belangrijkste verbeterpunt: ga werken mrt tijden waarop je je kan inschrijven voor het zwembad of iets dergelijks. Het was een mierenhoop! We hebben een jaar gespaard en 1500 euro betaald voor een week in de drukte. Dan verwacht je wel genoeg capaciteit in de faciliteiten.

Prachtig weekend

Ellen
    4-11-2018

Luxe resort met alle gemakken voorzien.

+ veel privacy

+ nette huisjes en mooi ingericht en van alle gemakken voorzien, lekkere douche en bad, heerlijke bedden en nespressomachine voor lekker kopje koffie

+ mooie faciliteiten zoals indoor speeltuin en zwembad met megagave glijbanen

+ prachtige kunst zoals de bronzen beelden buiten

+ makkelijke in en uitcheck

+- mist een beetje gezellige sfeer, voelt beetje kil aan. Grote hal, weinig aankleding, Geen muziek en ook geen plekje om gezellig een kopje koffie te drinken

- weinig/beperkte omkleedruimte voor gezinnen bij zwembad

- jammer dat we geen fietskar konden huren met maxicosi standaard

Lies Vandiest
    1-11-2018

Alles top! Echt genoten samen met kindjes.

Geweldig park!

Richard van den Ham
    19-10-2018

Net terug van een midweek in Hof van Saksen. Vakantie zoals vakantie bedoeld is. Een super mooi aangelegd park met huisjes die van alle gemakken voorzien zijn. Heerlijke Auping boxspring bedden, mooie badkamer. Voorzieningen perfect; erg leuke indoorspeeltuin, met knutselclub, trampolinehal en techniekacademie waar kinderen met van allerhande gereedschappen bouwpakketjes kunnen bouwen. Fijne supermarkt op het park aanwezig. Verschillende restaurants. Heerlijk gegeten bij buffet restaurant Al Fresco. Ook prima eten bij de snackbar. Zwembad is voor kinderen absoluut top; dat was al zo met de wildwaterbaan, maar met de nieuwe glijbanen is het helemaal af. Top! Kost een paar centen, maar dan heb je ook echt het gevoel dat je verwend wordt.

mwaaaah

Dennis Roos
    18-10-2018

Voelt een beetje als een rijkelui's reservaat, faciliteiten echt top maar het is sfeerloos....beetje kil.

Geldt niet voor het personeel, dat is echt top. Boerderijtjes ook wel wat op aan te merken: hebben het wel eens schoner gehad, een automatische ventilatie die zijn eigen leven leidt en op de badkamer een wastafel van hout...(niet echt fris..)

Nooitgedacht scoort een 7,6 uit 10, op basis van 123 reviews