vakantie Nooitgedacht

Reviews over Nooitgedacht

Heerlijk genieten!

Agnes van Dongen,
    13-1-2019

Heerlijk park! Goede service bij aankomst. Heerlijk knus vakantiehuisje op een mooie plek. Spelen, knutsel-academie en zwemmen voor de kinderen fantastisch. En ook nog heerlijk gegeten. Een aanrader!

Heerlijk vakantiepark

Angela Mullens,
    28-12-2018

Erg mooi park, alles aanwezig. Heerlijke bedden. Afhaal kip en pizza zijn een aanrader. Al het personeel werkt als een goed lopende geoliede machine.

Gastvrijheid en plezier, een ware belevenis!

Monique van Lent,
    28-12-2018

Voor de derde keer hier en opnieuw een geweldige belevenis. Hier is het echt een paradijs voor alle leeftijden. De waterglijbanen zijn een ware sensatie. De creatieve academies heerlijk om te ontspannen, ook voor de ouders! Met kerst was het hier net een sprookje.

Maar het allerbelangrijkste: hier heerst echte gastvrijheid en stralen de medewerkers plezier uit! Top!!!!!

Zo hoort vakantie te zijn!

Bozu,
    21-12-2018

Wat geweldig, echt overal is aan gedacht. Alles zag er tip top uit, veel te doen voor de kinderen en zelf genieten van alles wat er op culinair gebied aangeboden wordt.

J. Wesselink,
    21-12-2018

Wat een geweldig resort. Zoveel te doen voor kleine kinderen . Ook de restaurants helemaal top we komen zeker terug

Nooitgedacht scoort een 7,9 uit 10, op basis van 123 reviews