Sorteren

Reviews over Nieuweroord

Voor senioren zeker een aanrader!

fam hulshof
    31-8-2018

Prachtig aangelegde camping, ruime plaatsen, verzorgd en schoon sanitair, gastvriendelijk beheer.

We hebben genoten van ons verblijf. Aanrader!

Pieter & Hetty
    29-5-2018

Super mooie en rustige camping , uitstekend verzorgd en super schone sanitair. De moeite waard. Volgende keer zeker terug.

Prima

Margo en Martin
    28-10-2017

Deze camping beschikt over mooie grote plaatsen en is fantastisch aangelegd .

Wij hebben onze caravan er een aantal maanden laten staan en zijn diverse keren daar naar toe geweest.

Het sanitair is erg schoon en de eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Wij vonden het zelf wel wat te rustig maar dat is persoonlijk. Het centrum van Hoogeveen is per fiets goed te bereiken binnen enkele kilometers en een winkel zoals de COOP en de LIDL ook. Je kunt redelijk goed fietsen in de omgeving maar voordat je in de bossen zit ben je wel een paar kilometer verder dat vonden wij wat jammer.

Als wij een paar kleine minpunten mogen noemen dan is dit de WIFI verbinding(zij doen erg hun best om het op te lossen) en als de wind de verkeerde richting op staat dan hoor je de snelweg en vooral als het regent.

Een pracht periode op een dijk van een camping

Karel Enters
    31-8-2017

Ook al heb je minder mooi weer, je geniet van de camping. Het lijkt namelijk meer op een minipark dan op een minicamping.

Rense en Alie doen hun uiterste best om je een onvergetelijke tijd te laten beleven.

Heel belangrijk is, dat het sanitair steeds blinkend schoon en helder is. Waar vind je elke dag schone handdoeken bij de wastafels? Juist, bij minicamping Schonewille.

Ik heb in al die jaren dat wij er komen nog nooit een minpuntje ontdekt!

Parkachtige minicamping, met ruime plekken.

Anneke
    26-8-2017

Heerlijke, gastvrije plek voor rustzoekers. Schoon sanitair, groenten uit de moestuin en elke week zelf gebakken brood. In de omgeving zijn veel fiets- en wandelmogelijkheden, fiets- en wandelkaarten zijn aanwezig net als uitgebreide informatie over andere activiteiten en bezienswaardigheden. Boodschappen en uitgebreid winkelen kan op korte afstand van de camping. Er is geen eetgelegenheid op de camping maar voldoende in de omgeving. 50+ camping, niet geschikt voor kinderen.

Nieuweroord scoort een 7,2 uit 10, op basis van 5 reviews