Reviews over Meppen

Fantastisch, als een boemerang z.s.m. terug!

M.K. Reker,
    4-11-2018

Echt een camping om terug te komen. Wij werden hartelijk ontvangen en rondgeleid over het terrein. De ruime plaatsen liggen in een sfeervolle setting.

Houten vlonders voor in de voortent of onder de luifel. Geweldig schoon sanitair.

De slechtweer voorzieningen zijn prima en ook is er een overdekte fietsenstalling met oplaadpunten voor elektrische fietsen aanwezig.

De camping ligt in een prachtig fiets/wandel gebied, de regio bied meer dan voldoende bezienswaardigheden.

Er zijn geen voorzieningen op de camping voor kleine kinderen.

Aanrader!

Mooie bosrijke omgeving

Jessica Vermeulen,
    2-11-2018

Mooie rustige omgeving. Heerlijk wandelen in het bos met de honden, leuke plaatsen in de omgeving.

Huisje heeft alle luxe wat je nodig zou kunnen hebben. Vriendelijk ontvangen door Aart-Jan en Jill, staan graag voor je klaar met leuke en handige tips!

Een mooie beleving in de Drentse natuur.

Mevr. de Graaf,
    8-10-2018

Wij vinden het een byzonder mooie camping met prachtige plaatsen en mooi uitzicht. Het luxe en zeer schone sanitair gaf ons een beleving alsof we in een hotel waren. Voor herhaling vatbaar!

Rolstoeltoegankelijk verblijf!

Bridget,
    25-9-2018

Erg mooi overnachtingsadres. Zeker ook toegankelijk voor rolstoelers. Zitje in de douche en beugels bij het toilet.

Zeer uitgebreid lekker ontbijt. Aanrader!

Wij zijn verknocht geraakt. Komen zeker weer.

Erna en Hendrik Reijmers,
    24-9-2018

Wij hebben geen negatieve zaken te melden.

Zijn drie lange weekenden in augustus en september bij de Boemerang geweest. Uiterst gastvrije, aardige en behulpzame eigenaren.

Mooie en ruime plekken, modern en zeer schoon sanitair.

Houten vlonders voor in de voortent.Heel rustige directe omgeving.

En als toetje vlakbij een geweldig italiaans restaurant.

Volgend seizoen kunnen Jill en Aart-Jan ons weer verwelkomen.

Chapeau!

Meppen scoort een 9,2 uit 10, op basis van 54 reviews