Meppen

Reviews over Meppen

Fantastisch!

Liesbeth de Vries,
    4-7-2018

Meppen Drenthe wat ben je een mooi dorpje met jouw rietgedekte boerderijen en inwoners die je nog vriendelijk groeten. Alsof de tijd hier heeft stilgestaan. Klinkerweggetjes en boerenerf omzoomd door prachtige bloemen en eeuwenoude bomen. Cultuur en natuur is hier volop aanwezig. Wij keren zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2018

Wat een gemoedelijk rustig dorp!

Sandra,
    18-8-2017

Wij hebben genoten van de rust en heerlijk gewandeld met de hond. Soms hadden we het gevoel om in een open luchtmuseum rond te lopen, zo knus. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam en er zijn volop restaurantjes en eetgelegenheden in het dorp en naaste omgeving. Vanuit het dorpje loop je zo het natuurgebied in met op korte afstand een vennetje waar de hond kan zwemmen. Veel fiets- en wandelmogelijkheden!!!

Gereisd met partner in augustus 2017

geweldig...

Mini de Groot,
    16-9-2016

Meppen is een prachtig Drents dorpje met hele mooie oude boerderijen.. Het grenst aan het natuurgebied Mepperdennen en aan boswachterij Gees. Hier kan je prachtig fietsen door het stilte gebied.

Restaurants: Pizzeria Restorante Trivio Del Villaggio, bistro: Tante Sweel (Zweelo), restaurant: het wapen van Aalden

Thee- en koffiehuis op de Brinken en natuurlijk cafetaria's...er is voor elk wat wils..!!

Gereisd met partner in juli 2016

Mooi dorp.

Dic,
    5-7-2016

Meppen is een klein dorp (ongeveer 300 inwoners) met enkel toeristische voorzieningen. Maar in Aalden (1 km verder), kun je alles kopen. In Meppen lijkt het soms of de tijd heeft stilgestaan, mooi gerestaureerde boerderijen en smalle weggetjes. Heerlijk rustig.

In de directe omgeving kun je prima wandelen.

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Geweldig!

Adriana vd Broek,
    15-5-2016

Je moet van rust ruimte en bos houden. Het niet vervelend vinden om voor de dagelijkse boodschappen naar een buurdorp te moeten gaan. Wij vinden dat geen probleem en hebben een geweldige tijd in Meppen Drenthe gehad en gaan zeker vaker terug komen! Maar heb je kids of houd je van veel drukte uitgaan ed is het not the place to be!

Gereisd met partner in mei 2016
Meppen scoort een 9,2 uit 10, op basis van 54 reviews