Sorteren

Reviews over Mantinge

Heerlijk rustig!

Fieke en Rufus
    13-10-2018

Heel leuk gecampeerd op deze rustige en knusse camping. Fijn dat je een soort privé terreintje hebt. Alles is schoon en netjes. Camping heeft prachtige begroeiïng. Bij het hoofdgebouw is een gezellige zithoek. Hier kun je ook allerlei folders met informatie over de omgeving vinden. Voor een klein bedrag kun je verse eitjes pakken en er zijn potjes jam te koop. Ook afbakbroodjes, die je in het oventje kunt afbakken. Heel leuk!

We hebben het enorm naar onze zin gehad en komen zeker terug.

Geweldig!

Luc van der Zwaard
    6-10-2018

Een heerlijke rustige camping met veel ruimte, prachtige plekken en super schoon sanitair. Voor de vriendelijke eigenaren, Peter en Petra is niets te veel. Een aanrader.

We hopen hier terug te komen.

M. Schenk
    5-10-2018

Heerlijk rustige camping, met vrij uitzicht op alle plaatsen. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Schoon sanitair. Prachtige omgeving met veel mogelijkheden om te fietsen en/ of wandelen.

Als ex-leerkracht zeg ik: "Klassecamping",

Arie Boer
    2-10-2018

Dat de Jumbo in Westerbork 8 km. rijden is...en al zouden we dat elke dag moeten fietsen, we nog steeds hier zouden gaan staan.

we mochten nooit meer terug komen. (Ontevreden)

Geert
    28-9-2018

Hoe dit bedrijf aan zo’n hoge zoover-beoordeling komt is ons een raadsel....

Kennelijk veel kennissen die een te hoge waardering ingezonden hebben.

Wat ons vooral stoorde was de overvloed aan verbods- en gebodsbordjes en stickers te pas en te onpas. Maar we Moesten genieten ! Nou dat kwam er niet van want we zijn na 2 nachten weer rap vertrokken ipv de geplande 7. Uitgelokt door de baas himself want hij had het advies als we niet tevreden waren, konden we maar beter gaan ! Gemillimeter mbt stroomverbruik in een poging ons 50 cent meer uit de tas te lokken, te kleine douchehokjes met lauwwarm water in een piesstraaltje en vooral zijn houding gaf de doorslag. Wij zijn naar een camping vertrokken met een zooverwaardering van 9,1 maar voor de volle 100% tevreden. Grote doucheruimtes met zelf instelbare temperatuur en kracht van het water. Alles tiptop schoon en vooral Vriendelijke mensen !!

Landgoed het Geuzenbos, owner, 3-10-2018

Meneer Smit,

Wij reageren normaal gesproken nooit op reviews maar deze is in onze ogen onterecht.

Al vloekend en tierend kwam u bij de receptie. Wij waren nogal overdonderd door uw verbale en non-verbale manier van communiceren. U had 6 ampère op uw plek wat inhoud 1380 watt. Uw oven van 1300 watt met b.v. koelkast en evt. andere apparaten die aan stonden kan niet met 6 ampère. Wij hebben u 10 ampère aangeboden voor € 0.50 per dag i.p.v. € 0.75. Helaas mochten wij u niet verder van dienst zijn.

Alle reacties op deze site zijn van echte gasten die wel genoeg hadden aan 6 ampère stroom en heel tevreden waren over o.a. het sanitair wat aan alle eisen voldoet.

Met vriendelijke groet, Landgoed het Geuzenbos

Mantinge scoort een 8,4 uit 10, op basis van 37 reviews