Reviews over Mantinge

Geweldig, hele mooie omgeving.

Bartling
    5-11-2017
    Alles. Je kan er heerlijk wandelen, uitgezette tochten volgen etc. Geweldige omgeving enheerlijke fietstochten maken.

Klein gemoedelijk dorp

Raymond en Petra
    30-8-2017

Voor vertier moet je niet in Mantinge zijn. Het is een mooi kleinschalig dorp. Leuk om doorheen de fietsen of te lopen.

Er is een theetuin/b&b en op 900 mtr. afstand een restaurant in het bos. In de nabije omgeving zijn veel prachtige fiets- en wandelroutes. Landschapscamping Het Veentieshof (Mantingerdijk 1) is een prachtige kleinschalige camping die wij graag bezoeken!

Heel goed bevallen

Marijke
    29-7-2017

We gingen niet voor het uitgaansleven naar deze omgeving

Er zijn veel mogelijkheden op cultureel gebied

De omgeving is schitterend en zeer rustgevend

De sfeer is erg prettig/rustig en gemoedelijk

De zorg voor de natuur is groot.

Gaan zeker hier terug naar toe.

De la Ruelle
    11-7-2017
    Mantinge zelf hebben we even gezien. Voor je het weet ben je het dorp weer uit.

Heerlijk

Manja de Vette
    9-1-2017
    De Mantinge is een schitterend gebied waar je heerlijke wandelingen en fietstochten kunt maken, zeer de moeite waard!
Mantinge scoort een 8,5 uit 10, op basis van 36 reviews