Klijndijk

Reviews over Klijndijk

Klijndijk is een heel klijn landelijk dorpje.

Familie Janssen Sittard
    9-10-2012

Rondom Klijndijk is uiteraard veel meer te zien en te doen. Emmen, de dierentuin is ver over de landsgrenzen bekend. Shanty koren op een zondag, georganiseerd door het Emmens Shantykoor De Piraten., Harmonica treffen, buitengewoon gezellig, daar draait het ook om, Valthe, een hele zondag markt in het hele dorp, Kortom te veel om op te noemen.

Gereisd Met partner in september 2012

wel een leuk plekje voor een paar dagen

G.b Rammelaar
    21-8-2012

Het dorp klijndijk is verder niet zoveel te beleven maar hij ligt wel in een hele mooie omgeving en de stad Emmen is maar 5 km van het dorp verwijderd dus erg handig inverband met eventueele boodschappen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

een 5* camping zoals het hoort te zijn

derks
    13-6-2012

Een camping die z'n 5 ook waar maakt, iets wat helaas vele andere 5 campings niet waar kunnen maken. Niet alleen voor gezinnen met kinderen maar ook voor ouderen/stellen is dit een uitermate geschikte locatie. Het terrein heeft een uitstraling die je zelden tegen komt, correcte en vriendelijke houding van eigenaar en personeel dragen daar zeker aan bij. Uitstekend sanitair. Ook voor een gezin met kinderen heeft deze camping van alles te bieden, deze hoeven zich zeker niet te vervelen.Ook voor het maken van een fietstocht of wandeling ligt de camping uitstekend.

Gereisd Met partner in juni 2012

Prachtige camping

Tilly en Harrij Janssen Sittard
    5-10-2009

Wij zijn een ouder echtpaar en gaan in voor en naseizoen. Waren in september weer op camping De Fruithof. Schoon, grote plaatsen, méér dan goed sanitair. gehele crew is zeer vriendelijk en behulpzaam indien nodig. Kortom een camping die alle lof verdient en dat van ons ook krijgt. tilly en Harrij Jansen Sittard.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In Klijndijk heb je een hele mooie famliecamping schoon en

Jose
    29-8-2005

In Klijndijk heb je een hele mooie famliecamping schoon en alles is goed verzorgd een echte aanrader verder is de natuur in de ongeving heel mooi. Je zit een kleine 7,5km vanaf Emmen. Emmen heeft een mooie dierentuin en een gezellig winkelcentrum. Kortom Klijndijk is zeker de moeite waard

Gereisd Anders in augustus 2005
Klijndijk scoort een 8 uit 10, op basis van 24 reviews