Sorteren

Reviews over Hooghalen

Beslist een aanrader

huub hubert
    19-6-2018
    Hooghalen zelf is een zeer klein dorpje met een supermarkt en een geweldige bakker waar je op een terras ijs en koffie kunt nuttigen. Beslist een hier eens een weekje te gaan fietsen. Geweldig

Fantastisch mooie omgeving goeie fietspaden .....

Johannes Matze
    17-6-2018

Rustige en mooie omgeving bij mijn weten geen uitgaans gelegen heden lekker om rond te fietsen in het .

In het dorp een goede supermarkt en een zeer goede warme bakker waar men ook ijs koffie en diverse

kleine gerechten kan nuttigen zeer vriendelijke mensen lekker rustig dorp op 10minuten loop afstand.

Van het park het hoge zand.

nog vaker er heen

Joke Beukman- Borghouts
    28-2-2018

Gezellig en schoon chalet.

Restaurant was geweldig .

De omgeving is super

Supermarkt

Cleem Determeijer
    23-10-2017
    Als je, zoals wij, verblijft op Bungalowpark "Het grote zand", dan heb je het dorp Hooghalen eigenlijk alleen nodig voor de Co-op supermarkt en eventueel voor de bakker en de brievenbus. Mocht je naar het restaurant (Het wapen van Schotland) willen, reserveer dan tijdig, want het is vaak volgeboekt.

Hooghalen: Simpel / rustig dorp in deze periode

DICK
    29-9-2017

Goed: Rust.

Misschien wat te rustig en saai voor velen.

Hooghalen scoort een 8,1 uit 10, op basis van 102 reviews