• Type accommodatie

Loopafstand
  • Type hotel

Sorteren

Reviews over Hooghalen

Een geweldig verblijf gehad in een mooi park

Ton van Loon
    25-7-2018

Een rustig park met een vriendelijke ontvangst.

Mooi, maar kan beter

Ben Groeneveld
    20-7-2018

Ik was hier 3 weken bij mijn oma voor mantelzorg en ook om vakantie te vieren. Hooghalen is een erg mooi dorp met veel bos aan de oost- en noordkant van het dorp en aan de westkant vooral landbouwgebieden. Wat wel jammer is, is dat er weinig voorzieningen zijn. Er zijn bijvoorbeeld geen kledingwinkels. Er zijn alleen basiswinkels, zoals een supermarkt, een restaurant en een bakker. voor speciaalzaken zul je naar Assen of Beilen moeten

Beslist een aanrader

huub hubert
    19-6-2018

Hooghalen zelf is een zeer klein dorpje met een supermarkt en een geweldige bakker waar je op een terras ijs en koffie kunt nuttigen. Beslist een hier eens een weekje te gaan fietsen. Geweldig

Fantastisch mooie omgeving goeie fietspaden .....

Johannes Matze
    17-6-2018

Rustige en mooie omgeving bij mijn weten geen uitgaans gelegen heden lekker om rond te fietsen in het .

In het dorp een goede supermarkt en een zeer goede warme bakker waar men ook ijs koffie en diverse

kleine gerechten kan nuttigen zeer vriendelijke mensen lekker rustig dorp op 10minuten loop afstand.

Van het park het hoge zand.

nog vaker er heen

Joke Beukman- Borghouts
    28-2-2018

Gezellig en schoon chalet.

Restaurant was geweldig .

De omgeving is super

Hooghalen scoort een 8,1 uit 10, op basis van 104 reviews