Hooghalen

Reviews over Hooghalen

Gezellig en ontspannend

Manjo Posthumus,
    15-10-2018

Fietsen meenemen of huren . Prachtige omgeving om te fietsen.Westerborkkamp op loopafstand.Zeer interessant .Ook andere bezienswaardigheden allemaal op te halen bij de receptie. Veel vogeltjes bij de bungalow ,dus als vogelliefhebbers druk om ze te herkennen. Assen, Emmen,Beilen en Orvelte. Allemaal gezellige plaatsen .

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi, maar kan beter

Ben Groeneveld,
    20-7-2018

Ik was hier 3 weken bij mijn oma voor mantelzorg en ook om vakantie te vieren. Hooghalen is een erg mooi dorp met veel bos aan de oost- en noordkant van het dorp en aan de westkant vooral landbouwgebieden. Wat wel jammer is, is dat er weinig voorzieningen zijn. Er zijn bijvoorbeeld geen kledingwinkels. Er zijn alleen basiswinkels, zoals een supermarkt, een restaurant en een bakker. voor speciaalzaken zul je naar Assen of Beilen moeten

Gereisd zakelijk in juni 2018

Fantastisch mooie omgeving goeie fietspaden .....

Johannes Matze,
    17-6-2018

Rustige en mooie omgeving bij mijn weten geen uitgaans gelegen heden lekker om rond te fietsen in het . In het dorp een goede supermarkt en een zeer goede warme bakker waar men ook ijs koffie en diverse kleine gerechten kan nuttigen zeer vriendelijke mensen lekker rustig dorp op 10minuten loop afstand. Van het park het hoge zand.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Supermarkt

Cleem Determeijer,
    23-10-2017

Als je, zoals wij, verblijft op Bungalowpark "Het grote zand", dan heb je het dorp Hooghalen eigenlijk alleen nodig voor de Co-op supermarkt en eventueel voor de bakker en de brievenbus. Mocht je naar het restaurant (Het wapen van Schotland) willen, reserveer dan tijdig, want het is vaak volgeboekt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

heerlijk park wat een rust en natuur .

hijzelendoorn,
    9-8-2017

heerlijk wandelen of fietsen .winkels in Smilde even met de auto 11 kilometer en je hebt daar alles wat je nodig hebt aan winkels van Jumbo tot Aldi slager en bakker viskraam . wij gaan hier 2 keer per jaar heen heerlijk .

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Hooghalen scoort een 8 uit 10, op basis van 106 reviews