Reviews over Hooghalen

Geweldig familie weekend gehad.

Tina van Roeden,
    10-12-2018

Luxe 10 persoons bungalow met sauna en bubbelbad is een aanrader.

Heerlijk tot rust gekomen

Esmee,
    18-11-2018

Heerlijk rustig park gelegen aan de heide. Dus een mooi uitstapje over de heide is zeker mogelijk! Gefietst tussen de dieren door. Inclusief zwembad wat lekker was. Restaurant was altijd rustig en ook het dorpje wat ernaast ligt is vrij rustig.

Mooi park in een groene omgeving!

Marjan,
    7-11-2018

Wij zijn al drie keer bij Landgoed Het Grote Zand geweest. Elke keer was voor ons een goede ervaring. Wij kozen elke keer voor een huisje in het 'beboste gebied' van het park. Daar heb je de meeste privacy tussen de huisjes. Nu al tweemaal huisje 278 geboekt en dat is echt een heerlijk plekje. Sfeervol ingericht en heel veel privacy om het huisje heen en ook nog een was-droogcombinatie. Erg fijn met kleine kinderen. De animatie voor kinderen vinden wij erg matig. Er is wel een zwembad en wat speeltuintjes. Voor onze jonge kinderen is dit voldoende. Wij vinden wel dat het goed te merken is dat het park van naar andere keten is overgegaan. Het is allemaal wat minder schoon en ook minder klantvriendelijk (extra sleutelsetje direct extra borg, enz). Dat vinden wij wel jammer van zo'n mooi park. Ook de borg terugkrijgen is een drama (nu al 2x meegemaakt)! Let op dat je geen huisje boekt bij de bouwwerkzaamheden op het park!

Een park waar je nog een keer terug keert

Lyda Van Schoorl Twisker,
    6-11-2018

Een prachtig park en huisjes in een natuurlijke omgeving met goede faciliteiten en klantvriendelijke medewerkers.

Genoten

Connie,
    29-10-2018

Je kunt vanuit het park heerlijk wandelen in de bossen of op de heide.

Hooghalen scoort een 8,2 uit 10, op basis van 105 reviews