Hoogersmilde-Appelscha

We hebben een aantal aanbieders voor Hoogersmilde-Appelscha voor je op een rij gezet:

Reviews over Hoogersmilde-Appelscha

Extreme ontspanning en rust

H.v.d.Hooven
    2-3-2015

Even weg van de stadse drukte. Samen genieten van de rust en natuur. Ook de sauna in het huisje was een dagelijkse ontspanning. Drenthe is een fietsprovincie bij uitstek, met leuke en culturele bezienswaardigheden. Je hoeft je er niet te vervelen en toch kan je alles rustig aan doen. Elke dag met de hond door het bos ca. 1,5uur wandelen zonder iemand tegen te komen is toch nog mogelijk in Nederland.

Gereisd Met partner in februari 2015

kleinschalig

Jan
    6-1-2014

Klein dorp aan Drentse hoofdvaart, noodzakelijke voorzieningen aanwezig, en Smilde ligt op ruim 5 km met meer winkelfaciliteiten. Rustige gemoedelijke sfeer, aardige mensen, in voor een praatje. bosrijke omgeving

Gereisd Met jonge kinderen in december 2013

Super verblijf

fam. wijnja
    27-12-2012

Wij als gezin met twee kinderen in de leeftijd van 12 en 15 hebben een geweldige tijd gehad op het bungalowpark. Ongelooflijk hoe klantvriendelijk de mevrouw van de receptie was. Mijn dochters konden zich uitstekend vermaken op de manege vlakbij. In het dorp is een cupermarkt, die overigens ook op het park bezorgt, bloemenzaak, eetgelegenheid. Verder op korte reisafstand winkels, bezienswaardigheden etc. Zeer mooie omgeving

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2012

Leuke plekken

Nicole
    19-9-2012

Hoogersmilde heeft alle voorzieningen waar je je uitstekend kunt redden. Appelscha wordt in de zomermaanden zover mij bekend regelmatig marktjes gehouden. En natuurlijk de Dolle Nacht niet te vergeten, super gezellige avond met allemaal Nederlandstalige artiesten

Gereisd Met oudere kinderen in april 2011

Een mooie plaats om te zijn

klaas de vries
    2-9-2012

Cultuur is een breed begrip maar het Drentse komt goed te zijn recht. De omgeving met plaatsen als Dwingeloo, Diever, Vledder, Appelscha zijn zeer de moeite waard. En om te wandelen en te fietsen is het zeer geschikt.

Gereisd Met partner in Wed Jun 06 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Hoogersmilde-Appelscha scoort een 7,4 uit 10, op basis van 41 reviews