Grolloo

Reviews over Grolloo

Drenthe is prachtig

Sandra,
    13-8-2014

Ik was aangenaam verrast door Drenthe, je kunt er prachtig wandelen en fietsen, in de zomer is er in elk dorp wel een (avond-) braderie of iets dergelijks te doen. Assen is een mooie winkelstad. De dichtstbijzijnde supermarkt is in Rolde, op 6 km afstand. De kampwinkel vond ik echt belachelijk duur. Wij hadden prachtig weer, maar weet niet wat te doen bij regen.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Groen, en veel te doen!

Lotte Lanting,
    8-8-2013

Een prachtige omgeving om te fietsen of wandelen. Voor een lekker kopje koffie en een huisgemaakte appelbol is er een pitstop bij Hofsteenge. Voor de cultuur is er het Cuby & the blizzards museum. Met twee kroegen is er iedere avond ruimte voor een drankje en er wordt regelmatig iets georganiseerd. Maar vooral de groene omgeving blijft prachtig.

Gereisd met partner in juli 2013

Mooie omgeving

De Wit,
    27-7-2013

De camping ligt in een mooie omgeving dicht bij steden als Assen en Groningen. Doordat wij 2 kinderen hebben van 5 en 7 hebben wij geen ervaring met het uitgaansleven. De mensen zijn allemaal vriendelijk. Om te fietsen is Drenthe een mooie provincie met veel autovrije routes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Fantastische camping

Linda Vellema,
    16-4-2011

fantastische camping, met name voor kinderen. alleen op aankomst- en vertrekdag worden auto's toegelaten, waardoor je kinderen met een gerust hart kunt laten gaan. geen bingo- en discocamping, maar de berenpret en speurtochten maken dat ruimschoots goed.

Gereisd met partner in januari 2011

Geweldige autovrije camping

Karin Elfferich,
    10-7-2009

Al voor het 4de jaar gaan we naar deze superleuke camping, voor onze kinderen 7 en 5 is er precies genoeg te doen. Als om kwart voor 7 ('s avonds) de bel wordt geluidt voor BERENPRET laten ze alles vallen en rennen naar voren.

Doordat auto's alleen bij aankomst en vertrek (met uiteraard hier en daar een uitzondering) worden toegelaten op de camping kunnen ze ook zelf overal al naar toe.

Alle velden hebben een speeltuintje dus de allerkleinste kunnen zich ook in de buurt van de tent vermaken. Het zwembad wordt verwarmt dmv zonnepanelen, met het aantal zonuren in Nederland kan het dus voorkomen dat het water koud is, maar dan ga je toch gewoon naar de Berenburcht. Dit is een bosmeer, met een zandstrook er om heen en als klap op de vuurpijl een geweldige burcht waar je dammen kan maken en lekker met water kan kliederen. De kwaliteit van het water wordt elke week netjes gecontroleerd en de uitsalg hiervan wordt op duidelijk zichtbare plaatsen op gehangen. Sanitaire is trouwens super!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009
Grolloo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 36 reviews