Goed nieuws! Boek je vakantie met geldteruggarantie: meer informatie

Grolloo

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Grolloo

Reviews over Grolloo

• 7Fam Janssen13-08-2020

Leuke camping, maar *****?

Mooie ruim opgezette camping met super schoon sanitair. Toen wij er waren was er wat wisseling in het animatie team en is mijn indruk wat gemengd hiervan. De 1ste week hadden ze er duidelijk geen zin in, er was niks voorbereid, geen enthousiasme (duidelijk nog wat onder invloed van de avond ervoor), onverzorgd. De 2de week een stuk leuker en enthousiaster team! Voor een 5 sterren camping vind ik een aantal dingen gek: - (flink) betalen voor WiFi die het amper doet. De gratis versie bleek veel beter te werken. - 5 minuten kunnen douchen op een temperatuur. - de snackbar is heel duur met weinig kwaliteit. - de receptie en restaurant zijn sterk verouderd, er is ook weinig gezonds te krijgen.

In de omgeving is eigenlijk niet zo veel te doen, voor elk stadje moet je een half uur rijden. Maar dat is maar net waar je van houdt!

• 6Cultuur
    • 5Omgeving
    • 7Zorg voor natuur

juli 2020

• 9Wilfred Ka28-02-2020

Een mooie omgeving en fijn gekampeerd op boerderij

Een geweldige omgeving om te wandelen en te fietsen. Kamperen op een boerderijcamping met een geweldig uitzicht om tot rust te komen. Genieten van de natuur, Boomkroonpad, Klimpark en Hunebedcentrum hebben ons daarbij geholpen. Ook het museum in Grolloo bezocht in nagedachtenis aan Harry Muskee. Een geweldig Holland International Blues Festival om weer te komen overnachten voor 3 Nachten.

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Joke D.24-02-2020

Mooie omgeving.

We hebben een fantastische vakantie gehad op de boerderijcamping in Grolloo en wat een fijne omgeving om in te verblijven in 1 woord geweldig.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad

juni 2019

• 6Peter Landman11-08-2019

Rustig gelegen

Grolloo heeft beperkte winkelgelegenheid. Rolde is dichtbij en voorzien van 2(!) supermarkten.

• 5Sfeer in stad

juli 2019

• 8Ramona14-05-2019

Een mooie omgeving.

Mooie omgeving om te wandelen en fietsen en Boomkroonpad en Klimpark is geweldig mooi om te ondernemen en daar is ook nog een zwemplas bij.

• 9Zorg voor natuur

mei 2019

• 8Moon03-07-2017

Leuk dorpje

Er is een supermarkt maar die heeft dan ook een zeer ruim assortiment en het personeel is zeer behulpzaam.
    Is er iets niet vraag het aan ze , of geef je bestelling door .

• 8Omgeving

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Von Dyck30-01-2015

Gezellig dorp!

Gezellig dorp, mét winkel en 2 restaurantjes.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 9Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

januari 2014

• 3TinusH16-08-2014

Hier wil je niet dood gevonden worden

Het stoplicht gaat naar rood, het stoplicht gaat naar groen, in Almelo is altijd wat de doen (Herman Finkers) In Grolloo is er niet eens een stoplicht

• 2Cultuur
    • 6Omgeving
    • 4Sfeer in stad

juli 2014

• 7gerriedevries8715-08-2014

grollo is een klein dorpje

klein dorpje maar je kan er eten en er zit een gemakswinkel

• 1Cultuur
    • 5Omgeving
    • 4Zorg voor natuur

augustus 2014

• 6Sandra13-08-2014

Drenthe is prachtig

Ik was aangenaam verrast door Drenthe, je kunt er prachtig wandelen en fietsen, in de zomer is er in elk dorp wel een (avond-) braderie of iets dergelijks te doen. Assen is een mooie winkelstad. De dichtstbijzijnde supermarkt is in Rolde, op 6 km afstand. De kampwinkel vond ik echt belachelijk duur. Wij hadden prachtig weer, maar weet niet wat te doen bij regen.

• 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur