Reviews over Grolloo

Geweldig.

Grootouders
    14-9-2018

Met onze kleinkinderen zouden we op 7 augustus naar de Berenkuil. De dag daarvoor werden we geconfronteerd met een ongeval van een van hen. Dit betekende dat we ons bezoek moesten afzeggen. Direct werd ons het aanbod gedaan om in september het park te gaan bezoeken. Op 9 augustus werd onze kleindochter verrast met een prachtige kaart en een cd met kinderliedjes.

Op 6 september was het zover dat we met onze kleinkinderen naar de Berenkuil gingen. Bij onze binnenkomst werd aan onze kleindochter gevraagd hoe het met haar ging.

Kortom, kindvriendelijkheid in optima forma. Oprechte betrokkenheid en belangstelling bestaan nog steeds!

Prachtige camping met kleine kinderen

Carly
    27-8-2018

Hele mooie camping waar we jaren met veel plezier gekampeerd hebben. Echter zoeken we voor volgend jaar een andere camping

De Berenkuil gaat zich steeds meer profileren als een kleinekinderencamping. Vanaf een jaar of 11/12 is er weinig meer te doen en onze ervaring dit jaar was de onze jongens van 11 en 12 ook bijna werden weggekeken soms. Een paar keren zelfs letterlijk weggestuurd uit de lekkere zithoek in Tippedoki ( waar de WiFi wel redelijk is) omdat er daar op drukke tijden voorrang geldt voor ouders die er met hun kinderen zijn.. Erg jammer.

Wel waren er wat meer kleine stekeligheden

Totaal niet ingespeeld op jeugd van 10plus.

Verder een prachtige camping voor mensne met jonge kinderen!

Super om hier weer te zijn!!!

vd Veen
    26-8-2018

Wij hebben wederom, voor de 4e keer, een heerlijke vakantie op De Berenkuil beleefd. Mooi ruim veld, ruime plekken. Gezellige buren :) De kinderen hebben heerlijk gespeeld. Berenpret is een terugkerend ritueel in de avond. Eten is prima, net als de winkel met elke dag verse broodjes. Wat wel voor verbetering vatbaar is is dat het zwembad wel een (flinke) update kan gebruiken. Ook zouden handzeep en handdoekjes/handdroger goede aanvullingen zijn op het sanitair. Meestal nam ik zelf wel even een handzeepje mee, maar toch handiger als het in het sanitairgebouw zou zijn.

Prima camping voor jong gezin.

Fam. P
    13-8-2018

Goed: fijn om je eigen plek te kunnen kiezen via de site. Schoon sanitair, altijd warm water douche mét 5 min. regeling! Prachtige speeltoestellen bij vijver en receptie. Ook het half uur Berenpret wilden de kinderen echt niet overslaan, complimenten!

Minder goed: het water van de speelvijver is heel bruin en begroeid met watergras wat het minder aangenaam maakt om erin te gaan. De bodem voelt heel vies plakkerig aan, dus waterschoentjes zijn geen overbodige luxe.

Geweldige kindercamping!

De vries
    11-8-2018

Wederom een geweldige vakantie gehad!

Dit keer in een bommellodge gezeten, en dit is een geweldige accomodatie, niets naars om over te zeggen. 7uur de berenpret is uiteraard niet te missen, wat een uitermate geschikt recreatieteam.

Om toch wat verbeterpunten te melden, de horeca in het tippedoki moet echt sneller! Drie kwartier in de rij voor een ijsco kan niet iedereen waardeerden. En zorg er dan ook gelijk voor dat de gerechten op de kaart bij het serveren aan tafel compleet zijn! Niet dat je er achter komt dat je iets mist, 3 kwartier in de rij moet staan, en je eten vervolgens koud is. Tevens ben ik het eens met de review onder mij, die man voor bij de slagboom, erg irritant... zelfs als gast wordt er gevraagd bent u aangemeld, ja uiteraard anders had ik geen sleutel..Maar ja om dagrecreatie uit te sluiten moet je toch wat.. dus het is te verklaren. Overal hebben wij het prima naar ons zin gehad, en komen wij vol jaar graag terug

Grolloo scoort een 7,6 uit 10, op basis van 36 reviews