Gasselternijveen

We hebben een aantal aanbieders voor Gasselternijveen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gasselternijveen voor je op een rij gezet:

Reviews over Gasselternijveen

Geweldig weekend gehad. Voor herhaling vatbaar

Bianca,
    29-10-2018

Klein opgezet park in een prachtige natuur omgeving. Super voor wandelaars of fietsers. Ook vissers kunnen hun hart ophalen op en rondom het park. Er zijn prachtige waterpartijen.

Chalet was ruim opgezet, ligging direct aan het water. Dit betreft Lariks. Minpuntje is weinig kastruimte in de keuken/woonkamer. Daarentegenover wel een oven en vaatwasser aanwezig.

Het park heeft een openlucht zwembad, welke in oktober gesloten is. Ook het animatieprogramma is er eind oktober niet. Dit was ons echter vooraf bekend. Gegeten hebben wij niet in het restaurant op het park, derhalve deze onderdelen allen met een 7 beoordeeld.

Gezien het vele water, voor gezinnen met kleine kinderen (zonder zwemdiploma) misschien iets minder geschikt, of je kids heel goed in de gaten houden. In de omgeving zijn voldoende uitjes welke ondernomen kunnen worden.

Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar (2 volw. 2 pubers).

Gereisd met partner in oktober 2018

aanrader

R. Smit,
    9-10-2018

Ik schrijf deze review wel maar misschien snij ik mijzelf wel in de vingers.

Dit is een zeer rustig en leuk park. Dus als veel mensen hier nu naar toe gaan zal het niet rustiger op worden :-)

Ik heb al veel roompotparken bezocht maar nog nooit zo mooi plekje gehad. Vlak aan een vijver. Als je tot rust wil komen dan is dit park best goed. Bij alle parken ga ik altijd buiten het hoofdseizoen maar nogmaals dit is een rustig park. Horeca is door de week niet open maar dat is bij alle parken zo. Dus ik kan op bepaalde onderstaande vragen geen cijfer geven. Horeca is door de week niet open, zwembad is dicht, en er was geen activiteit gepland. Maar als je ziet hoe alles is onderhouden en welke activiteiten er in het verleden is geweest een dikke tien

Gereisd met partner in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar.

Willy W wolterink,
    8-9-2018

Dat het een prima vakantie park is, gezellige ligging, maar voor kinderen zou er meer speeltoestellen mogen komen.

Gereisd met partner in september 2018

boven verwachting

Yvonne Dirker,
    4-9-2018

mooie omgeving

ondanks drukte van vele studenten(schooljaar begon weer) was men heel attent en werden de badlokalen extra gepoetst.

We zijn goed ontvangen en men weet veel van de omgeving, of zoekt het voor je op.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Zeer tevreden

Gerrit Smeijers,
    31-8-2018

Zeer schoon park, zeer vriendelijke medewerkers, een goede accomodaties

Gereisd met partner in augustus 2018
Gasselternijveen scoort een 7,5 uit 10, op basis van 66 reviews