Sorteren

Reviews over Exloo

leuk naar kabouterland geweest echt leuk park

lida
    6-7-2018
    leuke omgeving veel natuur

Mooie omgeving, veel te doen in de buurt.

Fleur de Groot
    24-12-2017
    Het natuurschoon is overweldigend. Heerlijke standplaats om tot rust te komen. Ideaal voor uitstapjes naar Duitsland, bijvoorbeeld Haren of Meppen. Theater in Stadskanaal of Emmen. Dagelijkse boodschappen in Musselkanaal met 4 supermarkten op rij. Schoonste lucht van Nederland. Groningen en Assen met musea op rij afstand. Zelfs met de bus mogelijk.

mooi

anna
    7-10-2017
    Omgeving geschikt voor wandelen en fietsen. Ook museum Westerbork interessant en in de nabijheid

Geweldig gezellig de moeite waard

René Kadijk en Kim Greving
    17-9-2017
    Alles is gewoon goed je word goed geholpen gezellige mensen leuke activiteiten gewoon een keer heen gaan.

Exloo gezellig klein dorpje.

K vd Veen
    15-9-2017
    Open VVV. Fietsmogelijkheden. Eetgelegenheden.
Exloo scoort een 8,3 uit 10, op basis van 558 reviews