Sorteren

Reviews over Exloo

Boven verwachting! Het was echt een top vakantie.

Fam. Pronk
    26-10-2018

Het huisje voldoet echt aan alle verachtingen. Schoon, gezellig en Netflix is ook erg fijn op tv ;-) we komen zeker terug.

Dick de Velde
    24-10-2018

Het is een mooi en rustig park,wij waren nu in oktober dus geen zwembad meer,maar met de kinderen en kleinkinderen ons 45 jarig huwelijk gevierd,zeer ruime boederijvilla van alle gemakken voorzien

Mooi weekend op mooie en gemoedelijke camping

Geert en Petra
    1-10-2018

Kwamen hier met onze camper bij toeval terecht maar was voor ons een zeer positief verblijf.

Voor herhaling vatbaar

D.Bout
    30-9-2018

Bij aankomst een fijne ontvangst en de medewerkers zijn zeer behulpzaam.

Geweldig park, wij hebben in een goed schoongemaakte Bosvilla mogen verblijven en alles was aanwezig wat je maar kan bedenken voor een fijne vakantie.

Mooie omgeving, bosrijk en met leuke dorpjes.

ontzettend leuk gehad

Klaas Klein
    30-9-2018

We waren hier met zes personen voor een feestje. Het is een heel mooi hotel, mooie omgeving ook waar je goed kan wandelen en fietsen. Er is in het hotel ook heel veel te doen: bowlen, tennis, midgetgolf, zwembad, sauna, echt heel erg leuk. Alles ziet er ook heel netjes uit. Het avondeten was erg lekker en het personeel heel vriendelijk. De kamer: ook prima met een mooi balkon en ruimte genoeg. Eigenlijk is er niets waar je van zou kunnen zeggen: dit is een minpunt. We zijn blij dat we voor ons feestje voor dit hotel hebben gekozen en we komen er samen of met anderen zeker nog wel eens terug hoor.

Exloo scoort een 8,2 uit 10, op basis van 559 reviews