vakanties Exloo

Reviews over Exloo

Echt een aanrader, wat een fijn hotel!

Dominqeu,
    6-1-2019

Echt een heel mooi en goed hotel. Vriendelijk personeel. Mooie ruime kamers met als derde bed op de kamer geen stretcher maar een echt bed. Heerlijk eten. Prachtig binnenzwembad en een mooi wellness gedeelte. Leuk om met de kinderen in de tuin midgetgolf te spelen. Leuke bowlingbaan. Trampolines en klein speeltuintje, buitenzwembad, prachtige omgeving. We komen nog een keer terug. We verblijven regelmatig in Fletcher hotels en verschillende andere hotels uit deze ketone kunnen zeker nog veel van dit hotel leren.

we komen zeker nog eens terug

Jurjen Idema,
    2-1-2019

Rustige 50 plus camping. waar je geheel vrijblijvend kunt deelnemen aan gezamelijk koffie drinken in de kantine.

wij hebben hier met de oud en nieuw gestaan. is zeer goed bevallen. mede door het gezamenlijke koffie drinken met de andere camping gasten. de camping eigenaar is echt een gezelligheids mens.

Boven verwachting! Het was echt een top vakantie.

Fam. Pronk,
    26-10-2018

Het huisje voldoet echt aan alle verachtingen. Schoon, gezellig en Netflix is ook erg fijn op tv ;-) we komen zeker terug.

Dick de Velde,
    24-10-2018

Het is een mooi en rustig park,wij waren nu in oktober dus geen zwembad meer,maar met de kinderen en kleinkinderen ons 45 jarig huwelijk gevierd,zeer ruime boederijvilla van alle gemakken voorzien

Mooi weekend op mooie en gemoedelijke camping

Geert en Petra,
    1-10-2018

Kwamen hier met onze camper bij toeval terecht maar was voor ons een zeer positief verblijf.

Exloo scoort een 8,6 uit 10, op basis van 559 reviews