Sorteren

Reviews over Exloo

Hotel👎👎omgeving👍👍👍

Fam. Van Dam
    31-7-2018

Hotel de Hunzenbergen viel zwaar tegen. Zie Zoover review

De omgeving , Exloo , Odoorn, Borger, Sleen etc. zijn prachtig. Gebruik gemaakt van Eko tours ( warm aanbevolen.) Ook Wildland Adventure Zoo is leuk en interessant.

Je moet wel van slenteren houden en ga op niet te drukke tijden. Veel toiletten(schoon!!) en goede restaurants. Vooral bij de ingang, met airco!

leuk naar kabouterland geweest echt leuk park

lida
    6-7-2018

leuke omgeving veel natuur

Mooie omgeving, veel te doen in de buurt.

Fleur de Groot
    24-12-2017

Het natuurschoon is overweldigend. Heerlijke standplaats om tot rust te komen. Ideaal voor uitstapjes naar Duitsland, bijvoorbeeld Haren of Meppen. Theater in Stadskanaal of Emmen. Dagelijkse boodschappen in Musselkanaal met 4 supermarkten op rij. Schoonste lucht van Nederland. Groningen en Assen met musea op rij afstand. Zelfs met de bus mogelijk.

mooi

anna
    7-10-2017

Omgeving geschikt voor wandelen en fietsen. Ook museum Westerbork interessant en in de nabijheid

Geweldig gezellig de moeite waard

René Kadijk en Kim Greving
    17-9-2017

Alles is gewoon goed je word goed geholpen gezellige mensen leuke activiteiten gewoon een keer heen gaan.

Exloo scoort een 8,3 uit 10, op basis van 559 reviews