Reviews over Emmen

Aanrader!

Ruud Flos
    18-11-2018

Zeer vriendelijk hotel met personeel wat je in de watten legt. Kamers en bedden helemaal Super !!. Gewoon genoten tot en met !!

Accommodatie fijn, eetfaciliteiten teleurstellend

Familie V
    18-11-2018

We hebben een pasgeboren baby en wilde daarom wat meer luxe dichtbij. Vandaar dat we een vip cottage hadden geboekt. Het park is mooi en ruim opgezet met allemaal losse huisjes. Een Vip cottage is qua accommodatie zeker aan te raden. We zijn echter helaas ontevreden over de service en het eten in de restaurants/snackbar. Bij een vip cottage zit een luxe ontbijtservice erbij inbegrepen. Dit wordt netjes iedere ochtend bezorgd in de daarvoor bestemde trolley die de vakantieganger zelf buiten moet zetten. Echter ik spreek van luxe wanneer er keuze is voor iedereen, dus ook bruine, volkomen of meergranen bolletjes. Helaas was het alleen maar wit en werd er een oneven aantal gegeven.

Daarnaast is eten in de restaurants onder de maat. Patat bij de snack&go was erg zout, pizza was eerder brood met heel veel kaas, saté was erg droog en schnitzel was te proeven dat het uit de fabriek kwam. Wij zouden in het vervolg buiten het park gaan eten.

goed hotel. leuk gehad

Marja Roelofs
    18-11-2018

goed, schoon hotel. Alleen de service in de bar was matig.

Hele zachte muziek..

Hotel met goede bedden nabij centrum is aanrader

Fred
    14-11-2018

Vanwege 'Licht Voetig' (gedichten)-dag en Land-Art te willen aanschouwen waren we in Emmen. Hotel ligt op loopafstand van centrum alwaar een hartelijk Grieks restaurant. Onze Heerlense vrienden oordeelden ook positief over prettig en ruim opgezet hotel. Aanrader.

Fijne mensen met hart voor de zaak

Grietje Bosma
    12-11-2018

Wat de mensen moeten weten dat ze je in Emmen een echt thuis gevoel geven.

Emmen scoort een 8,2 uit 10, op basis van 322 reviews