We hebben een aantal aanbieders voor Ees voor je op een rij gezet:

Reviews over Ees

Klein dorpje onder Borger

hadee
    19-8-2017

Ees is een heel klein rustig dorpje vlak onder Borger. Het heeft een mooie ligging voor uitstapjes, fietstochten en wandeltochten in de directe omgeving. Voor winkels en vertier moet je naar de wat grotere dorpen in de omgeving gaan.

Gereisd Met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige omgeving

Bakker
    14-8-2015

Wij zijn nu een paar keer in Ees geweest, een heerlijk, rustig plaatsje in de Drentse natuur. Prachtige startplek voor fraaie fietstochten, waarbij onze voorkeur naar de noordelijker regio uitgaat, we vinden het daar iets gevarieerder.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Klein dorp

Fam. Boomkamp
    18-4-2015

Ees is erg klein, maar gelukkig ligt Borger dichtbij. Bij de bakker kan je er heerlijke broodjes kopen en verder kan je in het dorp Borger goed terecht voor al je boodschappen (keurslager, kaasboer, aldi, hema, AH, da etc.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2015

Klein, bosrijk, typisch Drents, dorpje

Kathy
    12-1-2015

In Ees is niets te doen. Het is een klein dorpje. We een schitterende bosrijke omgeving. 2.5 km verder ligt Borger. Dit is een groot dorp. Met winkels, supermarkten, restaurants en het Hunebedcentrum.

Gereisd Anders in januari 2015

Lekker rustig en je komt vooral tot rust.

T. Siebes
    20-8-2013

Goede bestemming voor mensen die rust zoeken. Ees is niet zo erg groot, maar je bent zo in Borger, of Emmen, of Stadskanaal. Er is genoeg te doen in de omgeving. Alles binnen een kleine 25 km. Als je van fietsen houdt, zit je helemaal goed in deze omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013
Ees scoort een 7,4 uit 10, op basis van 176 reviews