Dwingeloo

Reviews over Dwingeloo

Geweldig!

Fam. Van der Linden,
    11-1-2019

Fantastische accommodatie! Echt het aanraden waard! Wij waren als familie op vakantie met 4 stellen en 20 neven en nichten, variërend in leeftijd van 3 tot 25 jaar, en we hebben het allemaal erg naar ons zin gehad. Het is een heerlijk, ruim huis met een grote gezellige woonkamer, voldoende ruimte om lekker te zitten en er is van alles te doen. De grote spellenkast bood iedere keer weer wat nieuws en ook het dartbord en de sjoelbakken zijn intensief gebruikt. Ondanks het minder fijne weer hebben we ons uitstekend vermaakt. De keuken is zeer compleet, de bedden uitstekend en er is de eigenaars geen moeite teveel. Als je daar de omgeving nog bij optelt heb je alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie bij elkaar.

Gereisd met vrienden in januari 2019

geweldig

janneke van diepen de vries,
    6-1-2019

dat het een familie hotel is ,en dat je zeer goed wordt benaderd.plus dat als je je fiets mee hebt dat hij binnen kan staan en dat je fiets op kan laden in de schuur en s,avonds gaat de schuur op slot en dat het hele prettige en lieve mensen zijn ook het personeel is top

Gereisd met partner in december 2018

Goed toeven!

Henri,
    30-12-2018

Omgeving is echt prachtig!

Caming is dik in orde!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Gewoon erg goed

R.Mooy,
    30-12-2018

Het is een zeer vriendelijk en gezellig hotel met goede en persoonlijke service. De kwaliteit van het ontbijt en diner is geen haute cuisine maar gewoon erg goed . Onze standaard kamer was eenvoudig maar alles was aanwezig zeer goede bedden. Het was erg schoon en comfortabel geen Hilton maar daar is de prijs ook naar. Kortom samenvattend een goed hotel met uitstekende service voor een zeer betaalbare prijs .

Verblijf voor herhaling vatbaar en ook Dwingeloo en omgeving is erg fijn om te bezoeken.

Gereisd met partner in december 2018

Fantastisch Natuurlijk

Jacquelien,
    23-12-2018

Rcn de Noordster is een camping dat écht IN een natuurgebied (Dwingelderveld) ligt. De standplaatsen zijn tussen de bestaande bomen gesitueerd. Geen ‘aangelegde’ camping zoals de meeste campings. Waar je ook kijkt.... natuur! Het is een heerlijke camping om alleen, met vrienden, familie of sportclub naartoe te gaan. Voor elk wat wils!!

Gereisd alleenreizend in augustus 2018
Dwingeloo scoort een 8,5 uit 10, op basis van 778 reviews