Reviews over Drouwen

Leuk plaatsje

Raymond
    28-10-2017
    Leuk bosrijk plaatsje waar voldoende is te ondernemen.

Korrie messemaker
    21-9-2017
    Geweldig ! mooi huisje mooie omgeving En mooie fietspaden

Zeer mooi!

Caro en Martin
    13-8-2017
    Drouwen en Borger en omstreken zijn zeer de moeite waard!

mooi en rustigDorp.

Jan
    15-6-2017
    Mooi om te fietsen heerlijk terras bij Alinkhoek!!!!!1

Fantastische week gehad!

Wendy
    23-5-2017

Drouwenerzand is een superleuk attractiepark! Het is ruim opgezet in een bosrijke omgeving, wat érg mooi is.

Wij verbleven 1 week in een huisje in het naastgelegen bungalowpark, t was op loopafstand dus we konden dagelijks naar t attractiepark lopen! Het is een zeer netjes/schoon park, het personeel is enorm behulpzaam en vriendelijk! We hebben het enorm naar onze zin gehad en onze 2 kinderen van 2 & 4 jaar vonden het ook geweldig! Voor beide waren dr genoeg attracties en zélf drinken en ijsjes halen was natuurlijk ook een feestje! Écht een aanrader!

Drouwen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 43 reviews