Drouwen

Reviews over Drouwen

Bungalow B025, prima maar geen herhaling

Familie,
    26-10-2018

Wij waren al vaker op de camping geweest en dat is ons altijd goed bevallen. Nu een keer een bungalow gehuurd. Goed opgelet wat we huurden door naar de foto's te kijken. Bungalow B025 was leuk ingericht, echter verre van schoon. Onder de bedden erg veel stof, en ook nog een oude sok, broccoli resten in de koelkast etc. We hebben dit niet gemeld omdat we geen extra schoonmaak tijdens onze vakantie willen. Zelf de stofzuiger ter handen genomen en de dettoldoekjes, onder het bed op de ouderslaapkamer hebben we niet schoongemaakt dus dat zal er nog wel liggen. Naast de ouder slaapkamer is een berging waar de ketel hangt, met de verwarming op 10°C gaat toch om de haverklap de warmtepomp aan en maakt veel herrie in de nacht. Ook met een grote auto is het lastig daar komen, niet goed duidelijk dat je amper kan keren (doodlopend). Attraktiepark prima, jammer dat de kruiden niet meer op de friet gedaan worden, maar zout, verder top gehad.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

fantastisch

Meertens,
    21-8-2018

Heerlijke middelgrote camping waar je je direct thuis voelt. Kinderen konden fijn spelen en er waren natuurkwissen en een rondwandeling met de boswachter - reuze interessant vonden ze het. Super schoon en nette camping voor de rustzoekers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Perfect!

John,
    19-8-2018

We hebben het hier heerlijk gehad.

Topcamping met vriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan.

Mooi sanitair wat zeer grondig wordt schoongehouden.

Heerlijk gegeten in het restaurant naast de camping.

Stad Groningen en wildlands in Emmen zijn aanraders om te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Een betaalbaar gezinsuitje

Marion verhoeven,
    15-8-2018

Ideaal voor kinderen lief personeel netjes behulpzaam top

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Jolanda,
    12-8-2018

Prima camping! Lekker rustig en vriendelijke eigenaren. Mooie omgeving en een hele fijne vakantie gehad op camping Alinghoek.

Gereisd met partner in juli 2018
Drouwen scoort een 7,8 uit 10, op basis van 44 reviews