Diever

We hebben een aantal aanbieders voor Diever voor je op een rij gezet:

vakanties Diever

We hebben een aantal aanbieders voor Diever voor je op een rij gezet:

Reviews over Diever

Ideaal uitgangspunt voor wandel- of fietsvakantie.

Katelijne Van Renterghem,
    19-5-2017

Centraal gelegen om zowel in de Weerribben als in het Dwingelderveld te wandelen en uitstapjes te maken naar o.a. Giethoorn, Orvelte, Kalenberg etc...Voornamelijk een bestemming voor rustzoekers en natuurliefhebbers en mensen die willen onthaasten. Zeer vriendelijke bevolking.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Hier komen we terug !

Arnold Mulder,
    11-5-2017

Diever is een aktief dorp, hier wordt veel georganiseerd (fiets 4-daagse, marathon, zomerwedstrijden voor hardlopers), het Friesche Woud is hier waar je heerlijk kunt wandelen en/of fietsen, leuke terrasjes, verhoudingsgewijs veel horeca dus je hoeft geen honger/dorst te lijden, een welgesorteerde winkel (COOP) veel accomodatie wanneer je hier wilt overnachten .- de ligging is centralal niet ver van steden zoals Steenwijk en Assen, andere pitoreske dorpen in de nabijheid maw Diever mag je niet overslaan !

Gereisd met vrienden in april 2017

Gezelligheid in een oceaan van prachtige natuur.

L. de Keijzer,
    8-1-2017

Diever is klein en gezellig, zonder bijzonder te zijn, met een aantal plekken - op de brink - waar het goed zitten is om te eten of wat te drinken. Mooie wijde omgeving, voornamelijk bossen, met prima fiets- en wandelpaden.

Alleen jammer dat de laatste kaarten weg waren voor de openluchtvoorstelling in het Shakespearetheater.

Gereisd met partner in september 2016

Diever voel je meer dan thuis.

Hans en Annemiek,
    23-2-2016

Diever is een vriendelijk dorpje met leuke winkeltjes en een uitgebreid horeca aanbod waar de vriendelijkheid de boventoon voert.

Een mooie start voor mooie wandelingen alleen een bankje halfverwege de hunebedroute zou wel fijn zijn.

Gereisd met partner in februari 2016

Mooie plek

F.M.van Waart,
    18-7-2015

Veel te fietsen en te wandelen.zoals het Dwingelerveld.Ook Meppel is niet ver weg en het heidegebied bij Dwingeloo is prachtig.Leuk om de schaapskudde bij het Dwingelerveld te zien weggaan of terugkomen.

Gereisd met partner in juli 2015
Diever scoort een 8,6 uit 10, op basis van 79 reviews