Reviews over Dalen

Ruim voldoende, maar wel verbeterpunten!

Groot jen,
    7-12-2018

Een week naar Huttenheugte. VIP 2p nr 258. Wisten van tevoren dat het park oud/minder luxe was, maar verwachtingen werden overtroffen.

Prima cottage met mooi uitzicht/mooie plek. Jammer van het pad achterlangs waardoor je minder vrij zit. Cottage was schoon, de indeling wat onlogisch, maar niet storend. Behalve als je uit de Sauna naar de badkamer loopt je door de woonkamer moet. Geen halletje. Prima badkamer, de bank blijft een dingetje. Schuift uit elkaar. Lekkere stortdouche. Bed was zo-zo, ook na vervanging matrassen door andere (gebruikte). Toch last van de rug.

Aqua Mundo was keurig, schoon verzorgd (met goede douche) eten was Prima bij Nonna/Fuego en thuisgourmet delivery. Wel prijzig. Park was keurig onderhouden. Schoon/Netjes

Personeel vriendelijk, whatsapp service prima. Helaas een midweek kaart zwembad en parkeerterrein gehad terwijl we week verbleven. 2 storingen werden snel opgelost.Compliment aan dhr Bakker en team

Geweldig

Alie Dekker,
    7-12-2018

Wij hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad

Bij aankomst was het als thuiskomen

Top, zeker voor herhaling vatbaar

fam. van Wijk,
    7-12-2018

De Huttenheugte is een leuk park met een mooi subtropisch zwembad.

Normaal nemen wij een VIP of Premium, maar dit keer een Comfort (rest was niet meer te verkrijgen) De Comfort beviel ons prima. leuk en knus.

Lag dichtbij Market Dome, Aqua Mundo en de rest.

Aqua mundo super, zeker voor onze 2 meiden en de sauna top voor ons.

Verder hebben we lekker gegeten (pizza verrassend lekker) en de pannenkoeken waren ook toppie.

Verder is het een mooi gegeven dat we op de donderdag konden komen en de zondag 12uur pas uit het huisje hoefde . voor ons super handig.

Prima voor een weekendje!

Lennart Koster,
    7-12-2018

Gezellige kleine huisjes. Dicht op elkaar, daar moet je van houden. Als je met meer dan twee personen bent is het aan te raden zelf een aantal stoelen mee te nemen, de vierpersoonsbank is eigenlijk maar voor twee personen echt comfortabel. Goede voorzieningen, geweldig zwembad.

De Huttenheugte, Center Parcs , 7-12-2018

Beste Lennart,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Het doet ons goed dat wij u hebben kunnen laten genieten van het verblijf op ons park.

Met vriendelijke groet,

Management Center Parcs De Huttenheugte

Hele fijne vakantie!

Suzi,
    6-12-2018

Wij waren dit jaar voor het eerst in de Huttenheugte. Een heel mooi park met een groot meer waarom de huisjes allemaal liggen. Ook de omgeving van het park is erg mooi en er is genoeg te doen voor ieder wat wils. Enige minpuntje vond ik dat de huisje best verouderd en klein waren. Tip boek altijd een huisje voor 1 of 2 personen meer (als je met 2 bent is een 4 persoons huisje fijner ivm ruimte). Wij zijn kempervennen gewend en daar zijn de premium cottages veel ruimer en moderner ! Verder een top verblijf gehad.

De Huttenheugte, Center Parcs , 7-12-2018

Beste Suzi,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf.

Met vriendelijke groet,

Management Center Parcs De Huttenheugte