Dalen

We hebben een aantal aanbieders voor Dalen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Dalen voor je op een rij gezet:

Reviews over Dalen

Dalen is een dorp maar de moeite waard.

Berry,
    3-12-2018

Begin november bij Centerparcs geweest. Heerlijk. Op zondag naar Coevorden om te winkelen. Helaas alles gesloten. Edoch in Dalen waren gelukkig de supermarkt en enkele eetgelegenheden gewoon open. Mooi dorp. De gemeentegids van Dalen is een compliment waard. Kregen we bij aankomst. Alle informatie klopte.

Gereisd met partner in november 2018

fantastisch mooi natuur stiltegebied fijnfietsen

Fam.Fillekes leiderdorp,
    5-7-2017

Goede horeca mooie omgeving natuur en stiltegebied neem een kijker mee..veel mooie vogels te zien. Heerlijk fietsen.

Centrum mooi oud kerkje, bezoek het kerkhof, liggen ook gevallen soldaten. Winkelstand matig, maar dan ga je naar Coevorden.

Gereisd met partner in juni 2017

Erg leuk en gezellig.

Marijke,
    21-2-2017

Dalen is een gezellig en rustig dorpje. Als je van stappen houdt moet je hier dus niet zijn.

Er zijn diverse leuke restaurantjes en ook een snackbar.

Wat vooral leuk is met kinderen, is het snoepwinkeltje waar je snoepjes nog per stuk kunt kopen bij de allervriendelijkste en geduldigste vrouw ooit.

In de zomer is er elke week een braderie waar leuke spulletjes en lekker eten wordt verkocht.

Kamperen kan op diverse plekken in de buurt, maar er zijn ook B&B mogelijkheden.

In en rondom Dalen kun je prima wandelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Gezellig klein dorp

Memel,
    25-6-2016

Veel fijne restaurants en een goede supermarkt. Ook nog meerdere winkels, bakker, drogist bij elkaar op een plein. Ook hebben ze een Doaler Tuun. Een mooi gezelligheidspark, waar ook regelmatig wat te doen is, maar ook heerlijk om door te lopen.

Zag dat er ook in de zomer veel wordt georganiseerd door de Dalenaren.

Gereisd met vrienden in april 2016

mooi dorp

Wilma,
    22-4-2016

Dalen is een mooi dorp, hier zijn een paar goede restaurants en met de trein ben je zo in Emmen. Ook Coevorden is leuk om naar toe te gaan. Tijdens fietstochten mooie dorpjes tegengekomen, zoals Dalen, Gees, Meppen en Ooster-Hesselen.

Gereisd met partner in april 2016
Dalen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 283 reviews