Reviews over Borger

Zeker voor herhaling vatbaar.

henny,
    1-12-2018

rustig park.Fijn zwembad met toezicht.

Hele leuke animatie met persoonlijke aandacht voor de kinderen.

klein winkeltje .

Het 6 pers.chalet is praktisch en ruim genoeg.

Mooi park in een mooie omgeving.

Gerrie Broers,
    1-12-2018

Geweldig park, je loopt zo het bos in, mooie chalets, vlakbij het hunebeddorp Borger. Het mooie Drenthe is geweldig om te fietsen, blijft steeds weer verrassen, een aanrader.

Geweldig.

Gerard,
    1-12-2018

Een heerlijk rustig en ruim bospark met veel vertier in de directe omgeving.

Fantastische aanrader

LouraKlinkhamer,
    1-12-2018

Ik moest een dag werken in Assen, Mijn man en ik besloten om er een midweek van te maken en kozen voor Roomppot Hunzedal. We huurden een chalet, dat uit keek op het meer. , waar de eenden en een aantal zwannenparen bezit van hadden genomen. In Het chalet is alles wat je nodig hebt. Eenvoudig , schoon en goede bedden. Het zwembad en restaurant , waar iedere dag een speciale aanbieding was, waren gezellig druk. Voor zo’ n korte werkvakantie een aanrader in het mooie Drenthe!

Jan Roos,
    26-11-2018

Prachtig park heel veel te doen voor alle leeftijden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 6-12-2018

Bedankt voor de beoordeling, Jan! Er is voor ieder wat wils op Bospark Lunsbergen!

Graag tot de volgende keer!

Groetjes Mandy

Borger scoort een 8,2 uit 10, op basis van 455 reviews