vakanties Montenegro

Reviews over accommodaties in Montenegro

Mooi hotel met prachtige ligging!

Sandra,
    1-12-2018

We hebben genoten bij Hotel Park. Het is een erg mooi ruim vrij nieuw hotel met een prachtige ligging aan de baai van Kotor met een eigen strand. Kamers zijn meer suites (met zit gedeelte en balkon met prachtig uitzicht over de baai) dan standaard. De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam alleen helaas spreken ze niet veel Engels. Gelukkig is er een Nederlandse dame in het excursie kantoor die je overal mee kunt helpen en verder kon ik goed uit de voeten met Italiaans met de Maitre d' die jaren in Italie had gewerkt. Het eten was prima. Ik snap niet dat hierover geklaagd wordt. Net zoals bij bijna alle all-inclusive hotels is het in buffet vorm en natuurlijk is het moeilijk om na uren alles warm te houden. Dat gezegd staat er een machnetron dus als je het echt nodig vindt kun je altijd iets opwarmen. Wij zijn vegetariers en dat vonden ze erg moeilijk maar deden enorm hun best om hier rekening mee te houden. We komen terug!

de mooiste plek van Montenegro Kostanjica bb, Koto

anita,
    19-11-2018

ongelooflijk zo mooie plek vind je zelden met een geweldige lieve eigenaar

s avonds komt hij langs om met alle campinggasten wat te drinken en komt hij af en toe met wat hapjes waar vind je zoiets we komen al jaren in kroatie en hebben 2 jaar geleden deze plek ontdekt in Montenegro ga er langs en je wil elk jaar terug

fantastisch

pons,
    4-11-2018

was echt een super fijn verblijf met een prachtig dakterras en een mooi zwembad dat aan de zee lag

Fantastiche ligging

Ans,
    19-9-2018

Dit hotel ligt op een prachtige plek en is hoog gelegen.

Niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn .

Het hotel is gerenoveerd dit jaar en de kamers zijn ruim

Het restaurant is mooi ingericht en eten is goed.

Het hotel heeft nog wel wat te leren .

Er word niet goed schoongemaakt in kamer, restaurant,zwembad.

Voor 4 **** vind ik dat we niet zelf de tafels af moeten ruimen en schoon maken.

De bediening is oke maar de service hangt af wie er achter de bar staat.

Animatie team is top .

Niet opdringerig maar een fijn stel mensen.

Huur een auto en ga Montenegro ontdekken het heeft veel moois te bieden.

Je zit dicht bij de grens van Kroatie dus Dubrovnik is 45 km .

Een heel mooi land

Fantastisch vakantie gehad

Ineke,
    11-8-2018

Een heel mooie accomodatie

Erg schoon

Beleefde mensen

Mooi land en leuke plaats