Sorteren

Reviews over accommodaties in Montenegro

Fantastische natuur en mooi weer.

Breebaart
    28-6-2018

Via touroperator geboekt. Dan krijg je Geen transfer erbij. Op vliegveld moet je dan zelf auto of taxi regelen. Complex ligging zeer fraai. Uitzicht over zee. Het complex ligt wel afgelegen. Personeel behulpzaam maar spreken slecht Engels. Restaurant heeft prima eten. Schoonmaak appartement zou beter kunnen. Inventaris van de keuken is matig, gevraagd om extra glaswerk en gelijk gekregen. Strand is op loopafstand, niet geweldig maar je kan lekker zwemmen en zonnen. Zijn een paar bedjes aanwezig. Kussens (gratis) voor de bedjes zelf vanuit het complex meenemen. Wij hebben een prima vakantie gehad. We hadden al een auto gehuurd en waren voorbereid dat het niet heel luxe is. Strand gingen we 15 km verderop heen. Mooi zandstrand en veel ruimte. Het land wordt volgestouwd met nieuwbouw complexen terwijl er heel veel leegstand is. Erg jammer is omdat de infrastructuur daar totaal niet toereikend voor is.

Aangenaam verrast, een aanrder

Davynchi
    16-6-2018

Als ik andere commentaren lees hieronder, dan stel ik me echt de vraag of ik in hetzelfde hotel heb gezeten...

Ik kwam dan ook met een niet te hoog verwachtingspatroon naar dit hotel, eerder met het idee: Oostblok, Russen, dus ook de keuken zal niet onze standaard zijn.

Wel, persoonlijk heb ik zelden zo een mooi verzorgd hotel gezien, de tuin wordt perfect onderhouden. Nergens zal je een papiertje of plastic op de grond vinden. Ok, het hotel is groot, ben je iemand die enkel en alleen in het hotel vertoefd en liefst direct aan het zwembad ligt, dan kan ik me bepaalde ergernissen voorstellen. Maar voor Montenegro heeft dit hotel een vooruitstrevend All in concept, voornamelijk lokale alcohol, en de ene cocktail is daadwerkelijk zeer goed, de andere net iets minder. Maar de barman staat te springen om zijn eigen creatie aan te bieden.

Kamers zijn uitermate goed, weliswaar is de helft gerenoveerd en de andere helft in het oude jasje.

De ligging is zeer gunstig, perfect om op ontdekking te gaan richting Sveti Stefan, te flaneren op de boulevard of een huurauto te nemen om de baai van Kotor te ontdekken.

Voor ons was dit hotel WOW, topligging, goede keuken, zeer goede animatie en uiterst hygienisch.

gewoon een goede locatie, vriendelijke receptie

Willem Verdonk
    13-7-2015

aan de doorgaande weg,ideaal voor door reizende campers en caravans, veel te zien in de omgeving, een goede reden voor ons om langer te blijven, camping ligt aan zee en heeft een goed en betaalbaar restaurant, kleinschalig, ongeveer 20 camper/caravans plaatsen ,kleine, schone badruimte