Sorteren

Reviews over accommodaties in Yucatan

Goed hotel voor bezoek aan Chichen Itza.

Hemert
    30-7-2018

Mooi groot en ruim hotel. We zaten hier 1 nacht om in de ochtend vroeg Chichen Itza te bezoeken. We kregen een kamer met 2 bedden. Bedden lagen goed en de airco was heel fijn. Douche had een goede harde straal. De dag dat we aankwamen was het zwembad wel erg vies, maar het had dan ook erg veel geregend. Onbijt hebben we niet genuttigd, in plaats daarvan een lunchpakketje meegenomen. De 2e dag was het zwembad weer redelijk schoon. Het avondeten was meer dan prima. Ik had een heerlijke pasta carbonara en de dag erna een hamburger. We moesten de 2e dag lang wachten tot onze bus, dit mocht in de bieb, waar ze voor ons de airco hadden aangezet. Al met al, goed hotel, super dichtbij, vriendelijk personeel, goede bedden en goed eten!

Prima hotel voor 1 nacht

Willemina
    17-2-2018

Personeel was vriendelijk en er is een goed restaurant. Leuke binnenplaats met zwembad wat t goedmaakt dat de kamers erg klein zijn en geen terras of balkon hebben.

Dekens op de bedden vind ik persoonlijk niet meer kunnen

We hadden toch iets beters verwacht

Hugo
    20-11-2017

Het hotel bestaat uit een oud landhuis in een grote tropische tuin waarin een aantal bungalows zijn gebouwd. De onze heeft een totale oppervlakte van ca 40 m2 waarvan ca. 9 m2 bestemd is voor de badkamer die hiervoor met een halfhoge wand is afgescheiden. We hebben in de kamer een 2 persoons-bed, 2 ongemakkelijke zitstoelen, nachtkastjes en koffie/thee faciliteiten plus een koelkastje. Verder gratis wifi (wel traag) in de buurt van het hoofdgebouw, tegelvloer, kluisje en airco. Warmwater voorziening slecht, geen telefoon op de kamer en TV en matige verlichting.

Ontbijt uitgeserveerd: Redelijk tot goed. Er kan wel worden gekozen voor eieren geserveerd in elke vorm.

Diner: Goed.

Ons Oordeel: Ondanks dat we het hotel als goed beoordelen vinden we de 5* classificatie te hoog gegrepen.

geweldig hotel

H.M. Mullers
    24-4-2017

mooi hotel dat rustig gelegen is en toch dicht bij het koloniale centrum van de stad.

zeer vriendelijke receptie.

zeer ruime kamers ca 55 m2. grote badkamer. mooi ingerichte kamers met geluidsarme airco.

ruime lobby en ruime gangen.

goede wifi en een mooi zwembad waarvan het water aan de koude kant is - 22% max.

redelijk ontbijtbuffet met niet al te vriendelijke personeel.

restaurant met een redelijke kaart.

Absolute aanrader voor perfect verblijf in Mérida!

Geert
    13-2-2017

Perfecte locatie op 10 minuten wandelen van Plaza Grande. Fraai, kleinschalig boutique hotel. Rita, Jan (zij Mexicaans en hij Nederlander) en hun staf zijn buitengewoon vriendelijk en doen hun uiterste best om je een fijn verblijf in het hotel te bezorgen. Kamers zijn van exceptionele kwaliteit en design. Uitstekend ontbijt, je hebt meerdere opties om uit te kiezen. We kregen gratis drankes aan de bar en in de minibar in de kamer. Lekker zwembad, een extra voor een hotel zo dicht bij het centrum van de stad. Ze gaven ons ook goede tips voor bezienswaardigheden, restaurants, etc. in de stad en de omgeving van Mérida. Absolute aanrader!