Veracruz

Reviews over accommodaties in Veracruz

prima hotel

h.mullers,
    25-4-2017

vrij nieuw en modern hotel in Cordoba.

het hotel ligt bij een groot park en op ca 1 km van het stadsplein, parque 21 de mayo.

de kamers zijn ruim, goede bedden, brede gangen.

het hotel heeft een restaurant en een mooi zwembad met ligstoelen.

vriendelijke receptie die ondanks de taalproblemen veel moeite doen.

het ontbijtbuffet is goed verzorgd en inclusief koffie.

theeliefhebbers moeten bijbetalen want thee is niet in de prijs van het buffet inbegrepen.

Gereisd met partner in februari 2017

Gewoon

Conny,
    14-8-2012

Ook via de rondreis/groepsreis daar terecht gekomen (touroperator) Na een lange dag nog fijn gezwommen.'t Was er rustig.Ook het eten was redelijk goed.Fijne tuin bij het zwembad.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Standaard Hotel

R & E,
    14-11-2010

Ligt redelijk centraal bij boulevard en pleinen in het centrum waar het "allemaal" te doen is. Vooral veel toeristen uit Mexico zelf, leuk om mensen te kijken maar verder.......

kamer is compleet, mis wel een kluis. Het is schoon, goede bedden, goed ontbijt (buffet).

Eigenwijs personeel achter de receptie (wij hadden met ontbijt geboket en hun zeiden van niet, ondanks dat het op mijn voucher stond van mijn agent, later toch goed gekomen)

Zwembad op de tweede verdieping, niet heel erg groot, mag ook wel een gereinigd worden. Fitness erbij, redelijk uitgebreid voor een hotel, maar ook wel wat gedateerd. (ligt eraan wat je gewend bent natuurlijk).

Wifi (gratis) op de kamer.

Alles betegeld, daardoor wat gehorig.

Toch een aanrader als je eens naar Vercruz wilt.

Gereisd met partner in november 2010

Uitstekende plek

koen,
    21-6-2010

Bed en breakfast Conchita is een fantastische Mexicaanse ervaring. Een ontzettend aardige gastvrouw die heel erg lekker echt Mexicaans voor je kookt en je altijd heel veel tips en adviezen geeft over waar je allemaal heen kunt gaan en wat er allemaal te doen is in en rond Xalapa.

Gereisd alleenreizend in januari 2008

ligt in hoteldeel

ronald,
    2-2-2009

hotel is motelachtig, auto parkeren onder je kamer, leuk zwembad niet te groot. hotel ligt ver van strand en oude deel van de stad en haven.

Gereisd met partner in december 2008