Sorteren

Reviews over accommodaties in Guerrero

Viel erg tegen.

Conny
    14-8-2012

Inderdaad. We hadden een hele lange rit achter de rug.De ( hele lieve) reisleidster zei al dat dit het mooiste hotel was van de hele reis.Nou ik weet het niet maar wij allemaal kregen een kamer in een bijgebouw.Zag er gezellig uit, maar binnen!!!!!De badkamer was oud met een oude toiletpot en van die stenen op de vloer.Wel ruim.

Direct aan het strand met heerlijk uitzicht.

Conny
    11-8-2012

Mooi hotel met goed restaurant.Wel wat duur vergeleken met de rest maar dit ligt natuurlijk ook toeristischer.

Een zeer sfeervol authentiek hotel

Jos
    1-7-2011

Aan bijna het einde van een fantastische rondreis door Mexico aangekomen in een zeer mooi, authentiek hotel. Een oude missiepost, die de sfeer ademt van meer dan 100 jaar geleden. Scheve deuren, krakende kasten en toch zeer comfortabel met een FENOMENAAL uitzicht op de prachtige stad met in het centrum haar grote kerk. Voor 2 euro kun je met de taxi(slechts 1 model, te weten VW kever naar het stadscentrum over smalle en steile straatjes, die een waar doolhof vormen. Rond het kerkplein genoeg leuke restaurantjes waar je vriendelijk wordt bediend en lekker kunt eten voor een bescheiden bedrag om daarna met de taxi weer naar de Posada de la Mission teurg gereden te worden, om van het spectaculaire uitzicht over de stad te genieten met een zee van lichtjes, die de op een heuvel gelegen stad in de je geheugen griffen. Twee nachten is zeker aan te raden.

Fantastisch plek! Wij gaan terug!!

Linda
    10-6-2011

Wat een heerlijke vakantie hebben wij hier gehad. Je moet er wat voor over hebben (heenreis vlucht vanaf Amsterdam naar Ixtapa is met overnachting te Mexico stad) om er te komen... maar zodra je aankomt hoor je de zee en je vakantie is echt begonnen. Heerlijk eten, aardige medewerkers, goede kamer. Goede zwembaden met aan het einde een mango boom (iedere dag een mango met je kids plukken). Deze bestemming staat bij ons op de lijst om naar terug te keren.

Leuk!

G
    29-4-2010

Emporio Acapulco is een leuk hotel! Strak ingerichte kamers en voor kinderen een leuke animatie! Heerlijke spa om te relaxen