Sorteren

Reviews over accommodaties in Guanajuato

Absolute aanrader

R & E
    23-11-2010

Ligt direct aan de zocalo, midden in het centrum waar het zich afspeelt.

Op loopafstand van alle bezienswaardigheden.

Het hotel is heel karaktervol, authentiek, net zoals het "dorp" zelf.

Valetparking, ruime kamers, schoon, goede bedden, wifi op de kamers, goed ontbijt, los restaurant erbij waar je goed kunt eten tegen betaalbare prijzen, vriendelijk personeel

Mooi, schoon hotel

Marieke
    4-5-2010

Deze bed & breakfast, uitgekozen door onze vriendin in san miguel, is zeker een aanrader! Ontzettend netjes en gezellig ingericht. Straat van hotelletje een parkje met de san francisco church en een internetcafé, winkeltjes en als je een paar 100 meter naar beneden loopt sta je midden in het centrum, bij het cathedraal, perfect place! Goedkope b&b, nette kamers met alles er op en d'r aan, nouja kastruimte matig. Verwacht weinig van het ontbijt. Je krijgt gewoon een broodje, met verse jus d'orange en koffie/thee (dat naar koffie smaakt, moeder had eigen snelkoker mee). Maar als je rechts het hotelletje uit gaat, dan weer de eerste rechts en die straat een stukje uit loopt, heb je op een gegeven moment rechts een MINI supermarktje, waar je water en eten enzo kan kopen.

GEWELDIG

Alexandra
    25-7-2008

Leon is een hele leuke stad met vriendelijke mensen..

het hotel is ook erg leuk en mooi en bevind zich midden in de stad. Je kan overal lekker eten en uitgaan! dus gewoon doen!

Que viva mexico cabrones

Wel een aardig hotel

9-11-2006

Wel een aardig hotel.Goed schoon,de kamer en toilet en doche.Slechte parkeerplaats.