Mauritius

Reviews over accommodaties in Mauritius

Geweldig!

Frances,
    4-2-2019

Vriendelijke mensen. Je krijgt waar voor je prijs. Vlak bij het strand en supermarkt.

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Mauritius fantastisch, Be Cosy niet nog eens

Tamara Crone,
    23-1-2019

Mauritius is fantastisch! Be cosy is oké. De kamer, douche en het bed zijn prima. Zwembad is oké. Niet zo groot, wel gezellig. Weinig ligbedjes, en vooral weinig parasols. Erg last van handdoekenleggers (om 07.00 uur liggen er al tientallen handdoeken zonder mensen en hotel doet er niets aan). Eten is niet zo best, ontbijt is voldoende maar weinig keuze. In de omgeving weinig goede restaurants, waarbij je een mooie combinatie vindt tussen kwaliteit, service en prijs. Hiervoor moet je uitwijken naar Grand Baie. Strand naast het hotel is prima, maar voor de echte mooie plekjes, zul je moeten uitwijken naar andere stranden.

Gereisd met partner in januari 2019

Voor een heerlijke vakantie

Michel Noordzij,
    29-11-2018

Het veranda hotel is een perfecte basis om het eiland verder te ontdekken. Alles in en bij het hotel word perfect onderhouden. Ook de kamers, ze zijn simpel maar hebben alles tot een Nespresso aan toe. Wij hebben een privilege kamer geboekt wat we zeker kunnen aanraden, eten in een eigen Resteaurant en een eigen zwembad,.... heerlijk rustig zonder kinderen. Het ontbijt en avondeten in het bufet Resteaurant word ter plekke door div. Koks voor je neus bereid en er ontbreekt niets.

Het strand is heerlijk, maar zeker niet het mooiste. Dichtbij zijn diverse echt hele mooie stranden zoals Trou aux Biches en Mont Choisy te bezoeken.

Op het Veranda strand verkoopt Michael (the Pirate) zelfgemaakte armbanden en hij verzorgd de zwerfhonden, je helpt hem enorm met een kleine bijdrage voor het regelen van eten en steriliseren/castreren van de honden. Mauritius is een echt GENIETEN eiland.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldig!

Jolien,
    18-11-2018

Het is een mooi en goed onderhouden hotel met vriendelijk personeel, dit maakte de vakantie voor ons nog een stuk beter! Het heeft een mooie ligging en er is veel te zien in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Heerlijk

Louise Heijboer,
    15-11-2018

Het is een heerlijk hotel met verschillende restaurants met elk hun eigen thema.

Gereisd met partner in september 2018