Sorteren

Reviews over accommodaties in Mauritius

Tegenvaller

Fam. van Ooijen
    16-9-2018

Prachtige kamer met zeezicht en jacuzzi op het dek, echt een aanrader!!!! Verder viel het hotel een beetje tegen. Het eten is redelijk en erg weinig variatie. Zelf in de rij staan voor een drankje en de beste ligplaatsen zijn altijd bezet. Je moet overal zelf om vragen. Wij hadden meer luxe verwacht.

Luxe en prachtige stranden en heerlijk eten

Familie uit Vleuten
    18-8-2018

Heel luxe, we hadden een Wauw gevoel.... je wordt enorm in de watten gelegd hier je kamer wordt 2x per dag schoongemaakt. Er is genoeg plek bij het strand met ligstoelen het was zelfs wat rustig je hebt heel veel privacy! Fijn dat je ook naar het Paradis hotel kunt met een golfkarretje de kinderen vonden het daar gezelliger ook in de avond was daar meer leven. Het eten was super!