Sorteren

vakanties Mauritius

Reviews over accommodaties in Mauritius

Fantastisch ,Romantisch paradijselijk eiland!

Gerda lohmann
    22-4-2018

Een geweldige mooi tropisch groen eiland,een paradijs op aarde.

Vriendelijke mensen, heerlijk eten, zalige cocktails, azuurblauw zee, romantische zons op en ondergang, prachtige botanical garden, idylische eilandjes , kortom een vakantie die we niet snel vergeten!

Het resort was fantastisch, bijzonder vriendelijk personeel, perfect onderhouden , alles werd je naar de zin gemaakt,

Een absolute aanrader!

Uitzicht!

Rob Hoekstra
    14-4-2018

Leuk kleinschalig resort op een prachtige plek met fantastisch uitzicht. Sta vooral vroeg op. De vogels zijn fantastisch in de ochtend. Een strandwandeling terwijl het licht wordt moet je gedaan hebben en ga dan wat verder van het resort af. 's Avonds zie je op het strand vliegende honden.

Wel wat achterstallig onderhoud, maar dat vind ik eigenlijk zelf niet zo belangrijk.

Mauritius scoort een 7,7 uit 10, op basis van 118 reviews