vakanties Mauritius

Reviews over accommodaties in Mauritius

Voor een heerlijke vakantie

Michel Noordzij,
    29-11-2018

Het veranda hotel is een perfecte basis om het eiland verder te ontdekken. Alles in en bij het hotel word perfect onderhouden. Ook de kamers, ze zijn simpel maar hebben alles tot een Nespresso aan toe. Wij hebben een privilege kamer geboekt wat we zeker kunnen aanraden, eten in een eigen Resteaurant en een eigen zwembad,.... heerlijk rustig zonder kinderen. Het ontbijt en avondeten in het bufet Resteaurant word ter plekke door div. Koks voor je neus bereid en er ontbreekt niets.

Het strand is heerlijk, maar zeker niet het mooiste. Dichtbij zijn diverse echt hele mooie stranden zoals Trou aux Biches en Mont Choisy te bezoeken.

Op het Veranda strand verkoopt Michael (the Pirate) zelfgemaakte armbanden en hij verzorgd de zwerfhonden, je helpt hem enorm met een kleine bijdrage voor het regelen van eten en steriliseren/castreren van de honden. Mauritius is een echt GENIETEN eiland.

Geweldig!

Jolien,
    18-11-2018

Het is een mooi en goed onderhouden hotel met vriendelijk personeel, dit maakte de vakantie voor ons nog een stuk beter! Het heeft een mooie ligging en er is veel te zien in de omgeving.

Heerlijk

Louise Heijboer,
    15-11-2018

Het is een heerlijk hotel met verschillende restaurants met elk hun eigen thema.

Verwacht geen luxe

Joyce,
    14-11-2018

Verblijf te waarde van drie sterren. Niet altijd even vriendelijk personeel. Veel fouten gemaakt in het restaurant met onze bestellingen. Kamers matig! Mauritius was prachtig en geweldig. Verblijf viel tegen. Eigen schuld we boeken altijd hoger beoordeelde resorts.

Morgen weer terug!

Marcia,
    13-11-2018

Het is even vliegen maar dan ben je op het prachtige Mauritius. Het appartement/hotel ligt op vijf minuten lopen van het strand. Wij waren met onze dochters en hadden ieder een studio met keuken en ruime badkamer met daartussen een deur, personeel en de bevolking wil alles voor je doen om ervoor te zorgen dat je een geweldige vakantie hebt. Tijdens excursies meerdere keren walvissen en dolfijnen gezien! En in augustus heerlijke temperatuur.. kortom super vakantie