Victoria

Vakantie in Victoria

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Victoria

Reviews over Victoria

• 7Ton21-01-2012

Hoofdstadje van Gozo

Aardig plaatsje, leuk om te bezoeken en op het centrale plein wat te drinken. De Citadel is aardig, maar op een enkele kerk na zijn er verder niet veel bezienswaardigheden.

• 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 2012

• 8George19-06-2011

Het bezoek zeker waard.

Victoria is de hoofdstad van het eiland Gozo. De citadel is zeker een bezoek waard. Voor de rest is het een levendig stadje.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 1993

• 7Madeleine04-10-2009

Leuk voor een dag

Victoria (Rabat) is de hoofdplaats van Gozo. In de het centrum is er enorm veel verkeer. Er zijn wat leuke winkels (veel truien), er is een kleine markt op het marktplein en verder is er niet veel te beleven. De citadel met de kathedraal is de moeite waard om te bekijken, wel eerst wat trappen op. Zou hier niet op vakantie willen, dan zijn er leukere dorpjes op Gozo. Gozo is wat groener als Malta en dat is hier ook te zien. Ik ben al een aantal keer Malta geweest en ga dan een dag naar Gozo. Met een aantal vrienden huren we een busje op Gozo en geven dan ons dagprogramma door wat we willen zien. Een paar uur in Victoria vertoeven is dan leuk.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in september 2006

• 7Tineke Raven25-10-2005

Mooie stad. Als souvenier: koop het Gozoglas, prachtig met meerdere lagen verf en glas. Ergens in een straatje liepen we langs een huisje waar de deur open stond. Het rook erg naar was. We werden uitgenodigd binnen te komen. Een man had een ruimte helemaal bekleed met was en poppetjes gemaakt van was. Aangezien het bijna Pasen was, had hij een paastafereel gemaakt. Knap hoor!

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd in oktober 2005