Kuala Lumpur

We hebben een aantal aanbieders voor Kuala Lumpur voor je op een rij gezet:

Reviews over Kuala Lumpur

Sandra Van Leeuwen
    1-12-2018

Rondreis door Maleisie met reisorganisatie. Het was schitterend. We hebben genoten van de jungletocht in het regenwoud Taman Negara.prachtig. Met de gids en wij samen.De rest van de groep deed canopy wandeling, aangezien ik hoogtevrees heb was de jungletocht een geweldig alternatief.Duurde de praktisch de hele dag.Zo ver en diep de jungle in doe je niet zelf.Langkawi was voor de laatste dagen prachtig strand en hotel.heerlijk gegeten.Alleen terug reis jammer.Word je vroeg opgehaald en zit je in Kuala Lumpur heel lang op vliegveld vast voordat je verder gaat. Verder was het een prima vakantie in Maleisie. Goedkoop land hele aardige mensen Prachtige natuur.Stad Kuala Lumper ook zo geweldig om mee te maken met zo een eetcultuur. De geuren en kleuren prachtich.Het was een mooie belevenis.veel natuur gezien maar ook stad en tempels.

Een prachtige, Enerverende en smaakvolle reis

Kathelyne Van oosterhout
    11-11-2018

Maleisië is een geweldig vakantieland bij uitstek, dit om de prachtige natuur, geweldige steden, Heerlijke eten, ontzettend gastvrije bevolking welke vrijwel altijd goed Engels spreekt, diversiteit aan landschappen en op elke plek kom je weer prachtige kleurrijke diertjes tegen. Het leuke aan Maleisie is dat je heel makkelijk en goedkoop het hele land kan doorreizen, het is een veilig land en door de vele eilandjes, kustplaatsen, steden kan je jezelf verblijden met vele uiteenlopende bestemmingen. Elke plek is weer anders en heeft zijn eigen schoonheden, gerechten en flora en fauna. De grote steden zijn erg druk en gezellig en overal ruik je de heerlijke geuren van de smaakvolle gerechten. Kuala lumpur heeft veel leuke markten en shopping malls, georgetown is authentieker, knusser en overal super leuke en grappige streetart. De eilanden zijn ook onbeschrijfelijk mooi. Ga en boek die reis en ervaar het zelf!

Gereisd Met partner in september 2016

Geweldige stad

Willemijn
    14-1-2018

Kuala Lumpur is een super veelzijdige stad met heel veel verschillende culturen. Het eten was echt super, ontzettend veel keus uit verschillende keukens. Daarnaast gebeurde er ook elke dag zoveel, een stad die bruist van energie.

Gereisd Alleenreizend in april 2016

Heerlijk metropool waar genoeg cultuur te ervaren

ellatakacs
    1-10-2017

Groot verschil arme en rijke wijken. Geweldig is dat je heel stuk bovenlangs kan lopen en dus drukke kruispunten kunt vermijden. Kijk uit met drankjes die niet uit een flesje komen. Het water/ ijsblokjes kunnen wij buikgriep van krijgen.Heerlijk eten hoeft niet duur te zijn in deze multiculturele stad

Gereisd Met vrienden in april 2017

Kuala Lumpur moet je geweest zijn.

C.Poldervaart
    15-9-2016

Voor de tweede keer in Kuala Lumpur geweest, deze keer tijdens een rondreis. En nu in de twin towers geweest, de vorige keer waren we daar op maandag en dan is het gesloten. Kuala Lumpur is een stad waar je alles makkelijk lopend kan doen. Maar het openbaar vervoer schijnt ook makkelijk te zijn. China town is leuk in de avond.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Kuala Lumpur scoort een 6,5 uit 10, op basis van 194 reviews