Sorteren

vakanties Maleisië

Reviews over accommodaties in Maleisië

Super hotel direct aan het strand!

Carla
    7-8-2018

Echt een super hotel! Zorg dat je een kamer boekt met zeezicht, want dan heb je elke ochtend een prachtig uitzicht als je wakker wordt en slaapt 's nachts met het geluid van de oceaan. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn zeer ruim en worden elke dag netjes schoongemaakt. Vanuit het hotel loop je direct het strand op. In de straat zelf zitten veel leuke restaurantjes en daarom een goede uitvalsbasis om Langkawi te ontdekken.

Eugenie van Lieshout
    3-8-2018

Een supermooi hotel in een prachtige omgeving! De kamers zijn heel erg ruim met een schitterende ruime badkamer. Er zijn 3 restaurants, waarvan wij alleen van degene op de begane grond gebruik hebben gemaakt. Erg goed.

Aanrader.

Mariska
    20-9-2016

Hebben hier 2 nachten geslapen. Hadden een huisje (nummer 13) vlak bij de ingang en receptie. Ideaal en het was allemaal netjes en schoon. Geen klachten hierover. Ontbijt was qua westers eten niet uitgebreid, maar standaard wat je overal krijgt. Goed te doen. Hebben geen aap gespot! Ook geen last van muggen gehad, gewoon in korte broek gelopen en veel Deet gebruikt. 1 keer diner genuttigd, heel goed gegeten. Andere keer aan de overkant bij de floating restaurants gegeten, ook zeker een aanrader. Erg goedkoop en nog belangrijker lekker! Bij aankomst hebben we direct excursies geboekt bij lokaal bureau. Avondsafari, volgende dag de Canopy Walk en in de middag naar Orang Asli geweest met als afsluiting de Rapid Shooting boottocht, erg leuk en verfrissend na dagje zweten. Kortom zeker een aanrader voor paar dagen Taman Negara!

Mooie locatie voor een relaxt verblijf

Sophia van Roon Lips
    27-3-2015

Hele fijne (4 1/2 maand ) tijd gehad .

Vriendelijke omgeving ,met fijne mensen om mij heen .

Schitterend zwembad ,dagelijks werd er schoongemaakt. Ziet er altijd verzorgt uit .