Sorteren

Reviews over accommodaties in Maleisië

Aanrader !

Fam. Strik
    9-4-2018

Wij hebben het resort bezocht met onze twee dochters van 13 en 14 jaar. De familiekamer bestond uit connected rooms met een mooi uitzicht over de baai. Onze kamers waren mooi en schoon.

Het hotel ligt niet aan een mooi strand, maar in het nabij gelegen haventje kun je met een bootje naar mooie stranden en snorkellocaties. We hebben hier onder andere ook met schildpadden gezwommen. Echt een aanrader !! Het zwembad beschikt over een prettig zwembad. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Met een shuttlebus kun je naar het haventje worden gebracht voor diverse boottochtjes. Wij hebben er voor gekozen om te wandelen, is namelijk prima te doen. Het eten vonden wij prima. We hebben hier hele fijne vakantie dagen gehad. Prijs-kwaliteitsverhouding vonden wij goed.

Comfortabel hotel

Wim
    12-1-2018
    Het ontbijt was erg goed, hier zat champagne bij. Zwembad was prima, de kamers waren perfect. Vriendelijk personeel en in de avond een leuk bandje wat aan het spelen was in de lobby. Het hotel was zeer schoon. Ik zou het zeker aanbevelen. Overall een relaxte sfeer.

Aanrader.

Mariska
    20-9-2016
    Hebben hier 2 nachten geslapen. Hadden een huisje (nummer 13) vlak bij de ingang en receptie. Ideaal en het was allemaal netjes en schoon. Geen klachten hierover. Ontbijt was qua westers eten niet uitgebreid, maar standaard wat je overal krijgt. Goed te doen. Hebben geen aap gespot! Ook geen last van muggen gehad, gewoon in korte broek gelopen en veel Deet gebruikt. 1 keer diner genuttigd, heel goed gegeten. Andere keer aan de overkant bij de floating restaurants gegeten, ook zeker een aanrader. Erg goedkoop en nog belangrijker lekker! Bij aankomst hebben we direct excursies geboekt bij lokaal bureau. Avondsafari, volgende dag de Canopy Walk en in de middag naar Orang Asli geweest met als afsluiting de Rapid Shooting boottocht, erg leuk en verfrissend na dagje zweten. Kortom zeker een aanrader voor paar dagen Taman Negara!

Mooie locatie voor een relaxt verblijf

Sophia van Roon Lips
    27-3-2015

Hele fijne (4 1/2 maand ) tijd gehad .

Vriendelijke omgeving ,met fijne mensen om mij heen .

Schitterend zwembad ,dagelijks werd er schoongemaakt. Ziet er altijd verzorgt uit .

Maleisië scoort een 7,6 uit 10, op basis van 794 reviews