• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Maleisië

Reviews over accommodaties in Maleisië

Hotel was voor ons qua kamer matig tot goed

M. Reeuwijk
    21-7-2018

Nette kamers niet groot maar er is geen raam aanwezig. Dat geeft een benauwend gevoel. Er zijn wel kamers met ramen aan de voor en achterzijde van het hotel. Continental ontbijt is zeer sober, brood en jam eventueel een eiergerecht. Hotel is wel zeer gunstig gelegen voor uitjes. Omgeving op straat is rommelig en soms niet al te netjes.

Vakantiegevoel op en top!

Saskia
    20-5-2018

De zee is blauw, het strand is wit, het zwembad is top. Kortom: perfecto! Vanuit het hotel kijk je uit over het zwembad met daarachter al de zee. Een echte aanrader: een uitstapje om te gaan snorkelen bij Penang. Prachtige vissen, koraal en ik geloofde mn ogen niet toen er echt een haai langs me heen zwom. Geweldige ervaring!

Aanrader.

Mariska
    20-9-2016

Hebben hier 2 nachten geslapen. Hadden een huisje (nummer 13) vlak bij de ingang en receptie. Ideaal en het was allemaal netjes en schoon. Geen klachten hierover. Ontbijt was qua westers eten niet uitgebreid, maar standaard wat je overal krijgt. Goed te doen. Hebben geen aap gespot! Ook geen last van muggen gehad, gewoon in korte broek gelopen en veel Deet gebruikt. 1 keer diner genuttigd, heel goed gegeten. Andere keer aan de overkant bij de floating restaurants gegeten, ook zeker een aanrader. Erg goedkoop en nog belangrijker lekker! Bij aankomst hebben we direct excursies geboekt bij lokaal bureau. Avondsafari, volgende dag de Canopy Walk en in de middag naar Orang Asli geweest met als afsluiting de Rapid Shooting boottocht, erg leuk en verfrissend na dagje zweten. Kortom zeker een aanrader voor paar dagen Taman Negara!

Mooie locatie voor een relaxt verblijf

Sophia van Roon Lips
    27-3-2015

Hele fijne (4 1/2 maand ) tijd gehad .

Vriendelijke omgeving ,met fijne mensen om mij heen .

Schitterend zwembad ,dagelijks werd er schoongemaakt. Ziet er altijd verzorgt uit .

Maleisië scoort een 7,6 uit 10, op basis van 797 reviews