• Type accommodatie

• Waardering

741 accommodaties in

Maleisië

Reviews over accommodaties in Maleisië

Prettige onderbreking van onze rondreis Maleisië.

Suzanne, 18-11-2017

Park Royal Resort werd op internet genoemd in een review over Penang, waar wij een aantal dagen zouden verblijven tijdens onze trip in Maleisië. Na vijf dagen Kuala Lumpur waren we wel toe aan wat ontspanning! De hectiek en hitte van een grote mooie stad en de indrukken die je er op doet zorgen ervoor dat je snakt naar een luxe resort aan het strand met een heerlijk zwembad en een drankje.

Dit is mogelijk bij Park Royal Beach Resort in Batu Ferringhi. Je kan er voor een klein bedrag een dagpas kopen waarbij een deel van de waarde in te wisselen is bij de strandbar. Voor een kleine meerprijs heb je een basic hotelkamer om jezelf op te frissen en uit te rusten. Een heerlijke cocktail, een biertje of een vers geperst sapje wordt door de vriendelijke barkeepers naar je strandstoel gebracht!

Ook een badlaken leen je bij de strandbar.

Het hotel was destijds volgeboekt maar daar merkte je niets van. De prachtige tuin met tropische bloemen ligt er verzorgd bij. Het zwembad is schoon en omgeven door palmbomen. Toen wij er waren was het bewolkt, vandaar dat de meeste gasten misschien juist die dag op pad waren. Voor ons perfect om even bij te komen van de indrukken die we hadden opgedaan in Kuala Lumpur.

De zonsondergang is werkelijk prachtig op het strand, veel mensen bleven daarom langer zitten om van het uitzicht te genieten. Het hotel biedt de dag gasten de mogelijkheid om even te douchen. Luxe ruimte waar handdoeken, shampoo etc. voor je klaar staat.

Op korte afstand van het hotel is een bushalte waar de bus naar Georgetown stopt. Ook winkeltjes en een avondmarkt met kraampjes zijn leuk om 's langs te lopen. In de foodcourt kan je voor een relatief laag bedrag zoveel eten als je lekker vindt!

Als wij weer een keer naar Penang, Maleisië gaan, dan zal een bezoek aan dit resort zeker niet ontbreken!

Wat een uitzicht vanaf de Sky Bar

Ella, 27-9-2017
    Een van de mooiste uitzichten op de petronas twin towers. Vooral avonds als het donker wordt is het spectaculair. Maar ook overdag is het zeer de mooite waard. Avonds moet je iets betalen om naar de bar met zwembad op de 34ste verdieping te kunnen. Maar daar krijg je geen spijt van.

Aanrader.

Mariska, 20-9-2016
    Hebben hier 2 nachten geslapen. Hadden een huisje (nummer 13) vlak bij de ingang en receptie. Ideaal en het was allemaal netjes en schoon. Geen klachten hierover. Ontbijt was qua westers eten niet uitgebreid, maar standaard wat je overal krijgt. Goed te doen. Hebben geen aap gespot! Ook geen last van muggen gehad, gewoon in korte broek gelopen en veel Deet gebruikt. 1 keer diner genuttigd, heel goed gegeten. Andere keer aan de overkant bij de floating restaurants gegeten, ook zeker een aanrader. Erg goedkoop en nog belangrijker lekker! Bij aankomst hebben we direct excursies geboekt bij lokaal bureau. Avondsafari, volgende dag de Canopy Walk en in de middag naar Orang Asli geweest met als afsluiting de Rapid Shooting boottocht, erg leuk en verfrissend na dagje zweten. Kortom zeker een aanrader voor paar dagen Taman Negara!

Mooie locatie voor een relaxt verblijf

Sophia van Roon Lips , 27-3-2015

Hele fijne (4 1/2 maand ) tijd gehad .

Vriendelijke omgeving ,met fijne mensen om mij heen .

Schitterend zwembad ,dagelijks werd er schoongemaakt. Ziet er altijd verzorgt uit .

Maleisië scoort een 7,6 uit 10, op basis van 788 reviews