Sorteren

vakanties Borneo (Sabah en Sarawak)

Reviews over accommodaties in Borneo (Sabah en Sarawak)

Love the wildlife 😍

Mevrouw Martens
    13-11-2018

Dit verblijf kun je boeken in combinatie met verschillende rivier-, ochtend- en avondtochten door de jungle waar je vele soorten apen, zoals chimpansees en neusapen van dichtbij in hun natuurlijke habitat kunt bewonderen!

Leuk maar niet meer voor lang leuk.

Jos
    11-9-2017

Het hotel is tegenwoordig niet meer managed by Hilton. Leuk hotel en de locatie is prachtig. Maar de achterstand van onderhoud is al opvallend groot. De daken beginnen gaten te krijgen en ook op andere plekken zie je gebreken. Bovenstaande zin iis hierop gebaseerd. Nog een tijdje en dan is het niet meer te gebruiken als hotel vanwege het verval, gebrek aan onderhoud etc. De kamer is gedateerd maar goed. Bedden zijn redelijk. De badkamer is uiteraard ook gedateerd maar alles werkt en dat is het belangrijkste.Er staat zelfs een televisie maar je bent niet in Maleisie om TV te kijken. Het ontbijt was best goed. Je bent 's avond verplicht om in het restaurant te gaan eten. Het smaakt prima maar zoals overal maken ze er hier ook dankbaar gebruik van om de prijzen wat op te drijven. De bediening is chaotisch en fouten worden hier regelmatig gemaakt. Alleen op de receptie wisten ze wel wat ze moesten doen. De omgeving is mooi met veel gekko's en andere dieren. Zelfs een schorpioen gezien. De boottocht naar het hotel en weer terug is leuk. Vooral door het uitzicht.

Geweldige plek waar je je heel snel thuis voelt.

Dietwin
    12-2-2017

Heerlijk chillen in een van de fijne plekjes op het terras of bij het zwembad. Enige minpuntje was het ontbijt: niet heel veel keus.

Mooi en erg gastvrij hotel

Nelly S.
    17-9-2016

Ruim opgezet hotel met grote, goed verzorgde kamers. Heerlijk ontbijt en ruime menukeuze.Prachtige ligging direct aan zee. Mooi zwembad dat helaas tijdens ons bezoek buiten gebruik was vanwege de hevige regenval van de voorgaande dag. Omdat we het zwembad niet konden gebruiken werd ons een gratis lunch aangeboden.

Mooie omgeving maar afgelegen

C.Hokken
    16-9-2016

Tijdens onze rondreis zijn wij hier twee nachten geweest. Locatie van de longhouses is prachtig gelegen in een stuwmeer. Vanaf hier hebben wij de Iban-stam bezocht, waar deze longhouses op zijn gebaseerd.Kamers zijn netjes, badkamer was wat gedateerd, maar verder prima. Ook erg leuk zijn de vele gekko's en vleermuizen.

Ontbijt goed en diner wat je wel daar moet gebruiken omdat je ver van de bewoonde wereld afzit was ook goed.BBQ buffet was ook geslaagd, lekkere saté.

Eten wel prijzig

Zwembad water lauw wat dus niet voor verkoeling zorgde.

Het varen naar het hotel en ookk naar de iban stam is leuk en heel mooi.

Zorg wel voor zon bescherming als je met open bootje naar iban stam gaat, het is erg warm.

Mijn cijfer voor ligging is gebaseerd op de mooie natuur