vakanties Borneo (Sabah en Sarawak)

Reviews over accommodaties in Borneo (Sabah en Sarawak)

Mooie omgeving maar afgelegen

C.Hokken, 16-9-2016

Tijdens onze rondreis zijn wij hier twee nachten geweest. Locatie van de longhouses is prachtig gelegen in een stuwmeer. Vanaf hier hebben wij de Iban-stam bezocht, waar deze longhouses op zijn gebaseerd.Kamers zijn netjes, badkamer was wat gedateerd, maar verder prima. Ook erg leuk zijn de vele gekko's en vleermuizen.

Ontbijt goed en diner wat je wel daar moet gebruiken omdat je ver van de bewoonde wereld afzit was ook goed.BBQ buffet was ook geslaagd, lekkere saté.

Eten wel prijzig

Zwembad water lauw wat dus niet voor verkoeling zorgde.

Het varen naar het hotel en ookk naar de iban stam is leuk en heel mooi.

Zorg wel voor zon bescherming als je met open bootje naar iban stam gaat, het is erg warm.

Mijn cijfer voor ligging is gebaseerd op de mooie natuur

Goed hotel

C.Poldervaart, 16-9-2016

Tijdens rondreis Borneo Maleisie hier een paar nachten gelogeerd.

Wij hadden een simpele kamer met uitzicht op het zwembad.

Er was jamer genoeg geen balkon.

Het zwembad was netjes en het water lekker koel.

Het strand ligt vol met keien en daar kan je niet lopen laat staan liggen.

Alleen een heel stuk naar rechts was iets van een ieniemienie strandje te zien.

Overdag niet druk dus plaats genoeg op het gras of bij het zwembad.

Het ontbijt was goed met redelijke keus, het eieren bakken vindt plaats in de afdeling waar de tafels en stoelen staan dus niet bij brood en ander eten.

Als je het hotel binnen loopt ruikt alles naar de dettol, het zal dus wel helemaal ontsmet worden.

Hotel ligt afgelegen je kan wel via een bruggetje naar een heel klein centrumpje lopen en daar heel goedkoop eten.

Er is daar ook een 7 /11.

Verder weinig te beleven

Borneo (Sabah en Sarawak) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 95 reviews