Sorteren

vakanties Borneo (Sabah en Sarawak)

Reviews over accommodaties in Borneo (Sabah en Sarawak)

Mooi en erg gastvrij hotel

Nelly S.
    17-9-2016

Ruim opgezet hotel met grote, goed verzorgde kamers. Heerlijk ontbijt en ruime menukeuze.Prachtige ligging direct aan zee. Mooi zwembad dat helaas tijdens ons bezoek buiten gebruik was vanwege de hevige regenval van de voorgaande dag. Omdat we het zwembad niet konden gebruiken werd ons een gratis lunch aangeboden.

Mooie omgeving maar afgelegen

C.Hokken
    16-9-2016

Tijdens onze rondreis zijn wij hier twee nachten geweest. Locatie van de longhouses is prachtig gelegen in een stuwmeer. Vanaf hier hebben wij de Iban-stam bezocht, waar deze longhouses op zijn gebaseerd.Kamers zijn netjes, badkamer was wat gedateerd, maar verder prima. Ook erg leuk zijn de vele gekko's en vleermuizen.

Ontbijt goed en diner wat je wel daar moet gebruiken omdat je ver van de bewoonde wereld afzit was ook goed.BBQ buffet was ook geslaagd, lekkere saté.

Eten wel prijzig

Zwembad water lauw wat dus niet voor verkoeling zorgde.

Het varen naar het hotel en ookk naar de iban stam is leuk en heel mooi.

Zorg wel voor zon bescherming als je met open bootje naar iban stam gaat, het is erg warm.

Mijn cijfer voor ligging is gebaseerd op de mooie natuur

Borneo (Sabah en Sarawak) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 96 reviews