• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Malediven

Fantastisch!! Droomreis

Salina
    15-5-2018

Prachtig eiland, mooie hutten en lekker eten. De zee is ook enorm leuk om te gaan snorkelen! Uitstap gedaan en een groep dolfijnen gespot. Strand hutjes zijn fijner dan de zeehutjes owv de buiten douche die de zeehutjes niet hebben. Enig minpunt er is in de avond niks tot weinig is te doen. Je moet je eigen sfeer maken met andere hotelgangers.

Super vakantie

Cynthia
    14-5-2018

Zeer tevreden. Erg naar ons zin gehad en vriendelijk personeel! Ik raad de reizigrts wel aan om een EHBO koffertje mee te nemen. Toen wij er waren hadden ze helaas geen pleisters of iets dergelijks. Verder was het geweldig, kamers heel goed bijgehouden en het eten was heerlijk.

was goed, niet super.

Rohnny
    23-2-2014

we hadden een beachvilla, deze was zeer mooi gelegen.

De All-inn is maar zwak, ik bedoel hiermee,veel te weinig aanbod, voor drank en coctails.

De kamers waren proper, maar zijn verouderd, deze zijn toe aan een renovatie.

Het personeel is zéér vriendelijk, en staan je steeds ter beschikking.

Het eten is lekker en zeer veel afwisseling.

De fitnessruimte is enorm verouderd.

Zoals ik reeds vermeld in de beoordeling, een "7" is de juiste weergave van het hotel.

Malediven scoort een 8,9 uit 10, op basis van 126 reviews