Sorteren

Reviews over accommodaties in Malediven

Super vakantie

Cynthia
    14-5-2018
    Zeer tevreden. Erg naar ons zin gehad en vriendelijk personeel! Ik raad de reizigrts wel aan om een EHBO koffertje mee te nemen. Toen wij er waren hadden ze helaas geen pleisters of iets dergelijks. Verder was het geweldig, kamers heel goed bijgehouden en het eten was heerlijk.

Mooier als verwacht. Droom komt uit.

6-5-2018
    Echt droom wat uitkomt. Mooier dan voorgesteld. Perfecte relaxed vakantie 25 jaar huwelijk. Super verwend daar. Dag begon met bubbels rosé en fruitmand. Ga je s.avonds eten tafel mooi opgemaakt met bloemen. Kom je in je waterbungalow bed versierd met bloemen en hartjes. Super geweldig personeel daar wórdt echt iedereen met respect behandeld. En wat een rust vooral sangu gedeelte. Paradijs op aarde. Heel veel gezien van de wereld maar kuredu overtreft alles. Eten is echt voor iedereen wel wat. Kunnen veel resorts van leren wist niet dat dit bestond. Watervliegtuig ontvangst enz.super zorg wel dat je in de morgen land. Enigste vakantie wat wij 10+ geven. Geweldig. Vooral jonge jongen sangu (jojo?).respect. Tip:geef personeel af en toe fooi zelfs de hoofd kok en schoonmakers. Wordt super gewardeerd en zeer zeker verdiend. 5.8 restaurant super mooi ervaring maar wel overdreven duur.

was goed, niet super.

Rohnny
    23-2-2014

we hadden een beachvilla, deze was zeer mooi gelegen.

De All-inn is maar zwak, ik bedoel hiermee,veel te weinig aanbod, voor drank en coctails.

De kamers waren proper, maar zijn verouderd, deze zijn toe aan een renovatie.

Het personeel is zéér vriendelijk, en staan je steeds ter beschikking.

Het eten is lekker en zeer veel afwisseling.

De fitnessruimte is enorm verouderd.

Zoals ik reeds vermeld in de beoordeling, een "7" is de juiste weergave van het hotel.

Malediven scoort een 8,8 uit 10, op basis van 125 reviews