Malediven

Reviews over accommodaties in Malediven

Heerlijk ontspannen!

Joyce,
    3-2-2019

Een prachtig eiland met een luxe resort erop. Er is veel te doen aan activiteiten, maar als je niet 'all in' boekt, zijn de (watersport) activiteiten wel prijzig. Het eten van de Italiaan is heerlijk en goed te betalen. Hier hebben wij veel gegeten. Het ontbijt wat bij ons inclusief was, was mega uitgebreid. Je had echt ALLES wat je maar kan bedenken! Hierdoor sloegen we de lunch vaak over. Het personeel is super, meer dan vriendelijk!

De huisjes op het water zijn prachtig, maar boven ons budget. Wij huurden een strandhuisje en hebben hier geen spijt van gehad. Een stuk veiliger met een kindje (12maanden) en hij kon heerlijk voor het huisje in het zand spelen.

Je kunt kijken hoe de roggen en de haaien gevoerd worden in de avond. Zelf zijn we hier geen voorstander van, maar we snappen dat het publiek trekt. Tijdens het duiken zie je deze dieren gewoon in het wild. Dat is echt nóg toffer!

We hebben genoten van dit prachtige eiland!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Paradijsje op aarde

Jan en Mirjam Mussers,
    31-12-2018

neem voldoende zonnebeschermingsmiddel mee. Excursies zijn peperduur. Neem vooral all in. Snorkelen vooral tussen waterbungalows en de pier in. Hier enkele malen de schildpadden mogen ontmoeten. Ieder huisje heeft zijn eigen strandbedjes met dikke matrassen en elke dag nieuwe handdoeken. Huisje wordt 2 x dagelijks gepoetst. Uitermate vriendelijk personeel van de tuinman tot de manager toe. Mochten er al klachten zijn, worden deze meteen in behandeling genomen. Elke dag een ander thema in restaurant. Wordt wel elke week herhaald. Wie hier iets over het eten te klagen heeft, weten wij niet wat zij thuis op het bord krijgen.

Gereisd met partner in december 2018

Exstreem baby / kind vriendelijk

Rob Van dijk,
    26-12-2018

Was hier 12 dagen all in. Met kleine van 9 maanden. Zeer nette resort. Zijn exstreem kind vriendelijk onder eten maaltijden gingen obers wel 2 a 3 keer met kleine rondje lopen. Iedereen spreekt er goed engels. Zeer schoon. Altijd voldoende flessen drinkwater aanwezig. Niet goedkoopste vakantie maar zeker 100% waard geweest.

Verwacht hier geen Europees eten. Meer Indisch maar ook niet land gebonden. Frietjes zult u hier dus niet snel tegen komen

Enige puntje wat ik kan melden niet al het warm eten bij buffet is echt heet/warm.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Leuk om 1x in je leven gezien te hebben

S van As,
    1-12-2018

Mooi eiland en prachtige stranden, neem All Inclusive, want het is niet te betalen. Het eten is een buffet en zeer smakelijk. Ga er zeker niet langer heen dan 3 a 4 dagen, want er is niks te doen, ja watersport, maar voor een kwartier parasailen betaal je 250$ en 15min jetski 80$

Gereisd met partner in november 2018

Paradise on earth!🥰 Meer als geweldig!

Mei Yi,
    28-11-2018

Het is een prachtig en milieuvriendelijk resort met alle gemakken voorzien! Het is een 4,5 sterren resort waar je echt allinclusive moet hebben. Je kan de hele dag door genieten van drankjes, cocktails en eten!

Ze hebben ook een gedeelte waar geen kinderen mogen komen. Dit ligt in het 700 reeks. Mooi stuk waar het rustig is en waar je kan genieten van je honeymoon of vakantie!

TIP: doe de sunsetcruise waar je wilde dolfijnen kan spotten en ga mee op de boot om te snorkelen bij het housereef! Het resort biedt faciliteiten aan zoals golven, kayakkenn, pendelen en nog veel meer!

Als je de kans krijgt om een watervilla jacuzzi te nemen zeker doen!! Prachtig uitzicht over de zee en savonds genieten van de haaien en vissen! 🥰

Personeel is supervriendelijk maar ook echt heel vriendelijk, alles is perfect geregeld!

Gewoon Geweldig!

Wij willen zeker weten nog een keer terug!

Gereisd met partner in november 2018