vakanties Malediven

Reviews over accommodaties in Malediven

Leuk om 1x in je leven gezien te hebben

S van As,
    1-12-2018

Mooi eiland en prachtige stranden, neem All Inclusive, want het is niet te betalen. Het eten is een buffet en zeer smakelijk. Ga er zeker niet langer heen dan 3 a 4 dagen, want er is niks te doen, ja watersport, maar voor een kwartier parasailen betaal je 250$ en 15min jetski 80$

Paradise on earth!🥰 Meer als geweldig!

Mei Yi,
    28-11-2018

Het is een prachtig en milieuvriendelijk resort met alle gemakken voorzien! Het is een 4,5 sterren resort waar je echt allinclusive moet hebben. Je kan de hele dag door genieten van drankjes, cocktails en eten!

Ze hebben ook een gedeelte waar geen kinderen mogen komen. Dit ligt in het 700 reeks. Mooi stuk waar het rustig is en waar je kan genieten van je honeymoon of vakantie!

TIP: doe de sunsetcruise waar je wilde dolfijnen kan spotten en ga mee op de boot om te snorkelen bij het housereef! Het resort biedt faciliteiten aan zoals golven, kayakkenn, pendelen en nog veel meer!

Als je de kans krijgt om een watervilla jacuzzi te nemen zeker doen!! Prachtig uitzicht over de zee en savonds genieten van de haaien en vissen! 🥰

Personeel is supervriendelijk maar ook echt heel vriendelijk, alles is perfect geregeld!

Gewoon Geweldig!

Wij willen zeker weten nog een keer terug!

Lizzy Strabbing,
    28-11-2018

Geweldige bestemming. All inclusive en je kan overal heerlijk eten. 13 restaurants en allemaal steengoed. Aankomst is al geweldig, hoe je ontvangen wordt, vriendelijke mensen en een prachtige omgeving!

Tot nu toe de mooiste reis van mijn leven .

Christel,
    19-11-2018

Buiten snorkelen en duiken is er daar niet veel te doen

Echt wel een rust vakantie en dat vind je daar wel

Eten was daar heel lekker ,de kamer was goed en mooi

Wij hebben al terug geboekt voor in 2019 🏝🏝🏝

De mensen zijn er heel vriendelijk en behulpzaam

Susanne,
    14-11-2018

Geweldige dagen gehad op dit resort. Wij hadden de normale huisjes. Deze waren mooi en schoon. We hadden zeezicht vanuit het bed en een paar stappen vanaf het terras en je kon zwemmen. Het eten was super geregeld. Voldoende keus bij de buffetten en ook in cocktails. Elke dag flessen water en schone badlakens. Twee keer per dag werden de terrassen schoon gemaakt. Bij elk huisje hangen zwemvesten. Voldoende mogelijkheid om excursies te boeken en ruimte op het strand.

Erg Vriendelijk personeel.