Sorteren

Reviews over accommodaties in Malediven

geweldig

matthé de kievit
    27-8-2018

Top verblijf! Leuk klein eiland met zeer goed restaurant en erg leuke strandbar.

Personeel ontzettend vriendelijk!

Prima Eiland!

sjonnie
    6-8-2018

Wij hadden de tuinkamer nr 303. Fijne kamer en schoon. Niet bijzonders maar gewoon wat je nodig hebt. Goede bed, ruime badkamer. Ruime douchcabine.

Minpuntje; airco maakte wat herrie. Maar zonder slipen we eigenlijk beter. :)

Fijn dat er elke dag schone handdoeken zijn (en ook voor het strand) en dagelijks 3 ltr. flessen water!

was goed, niet super.

Rohnny
    23-2-2014

we hadden een beachvilla, deze was zeer mooi gelegen.

De All-inn is maar zwak, ik bedoel hiermee,veel te weinig aanbod, voor drank en coctails.

De kamers waren proper, maar zijn verouderd, deze zijn toe aan een renovatie.

Het personeel is zéér vriendelijk, en staan je steeds ter beschikking.

Het eten is lekker en zeer veel afwisseling.

De fitnessruimte is enorm verouderd.

Zoals ik reeds vermeld in de beoordeling, een "7" is de juiste weergave van het hotel.