Camping Um Bierg ***

Weer vandaag1°-5°

65 reviews over Camping Um Bierg in het Nederlands

nooit meer

m walthie, 29-11-2017

wij hebben verschillende jaren een vaste plek op deze camping gehad maar zijn na 1 seizoen met de nieuwe eigenaren vertrokken. het is helaas niet meer wat wij zoeken op een camping

de camping heeft redelijke plekken en sanitair was redelijk schoon .

waar wij tegenaan liepen was dat er door de eigenaar geroddeld werd over gasten met andere gasten (door ons zelf gehoord ) , wellicht later dan ook over ons ? niet erg netjes .

honden zaten dag en nacht in de kantine waar ook gegeten kan worden en brood afgehaald en gebakken wordt ; niet erg hygienisch vind ik .

brood kon je bestellen maar was desondanks vaak op de morgen van afhalen toch niet voorradig en dit in het voor en hoofdseizoen .

voor zwembad en container moest eerst een sleutel gehaald worden , vaak eerst een zoekpartij naar de sleutel . containerplaats was erg smerig en zat vol ongedierte en het stonk er vreselijk

dat er een sleutel voor het zwembad ( water erg koud trouwens ) gehaald moest worden daar kan ik me iets bij voorstellen ivm de veiligheid maar zorg dan ook dat er geen emmer met schoonmaakmiddelen op de trap bij het sanitair blijft staan waar de kleine kinderen er zo bij kunnen .

ook lagen er vaak hondedrollen op de camping en liepen de honden van de eigenaresse regelmatig los over het terrein of ze werden door jan en alleman op het terrein uitgelaten .

op het boven terrein stonden seizoens gasten die vaak tot diep in de nacht zeer luidruchtig waren .

vaak s avonds laat en s morgens heel vroeg auto's die over de camping reden ( en behoorlijk hard en toeterend ook nog )

ook hier werd geen actie in ondernomen .

verder een mooie camping met een mooie ligging ,

Helemaal top!

Stefan Riphagen, 20-11-2017

Top! De camping ligt op een mooie locatie! Lieve beheerster, en een gezellig team! Zeker een bezoek waard!

Nooit meer

Jan, 13-11-2017

De kantine is afgezet met een hekwerk i.v.m. honden.Als je bang bent voor honden of geen hondenvriend bent heb je een probleem als je naar het sanitair gebouw wilt.De properheid van het sanitair kon ook wel beter.Als je het afval weg wilde brengen moest je eerst de sleutel gaan halen die dikwijks zoek was.De kliko's waren overvol en vol ongedierte,een teringzooi.en beetje geluk koste dit uitje maar 10 minuten.De kantine zelf vond ik onpersoonlijk,als je wilde eten zit je aan een lange tafel tussen vreemde mensen,i.p.v. met je eigen gezelschap. Het eten was ook duur,voor dat geld zit ik liever in een echt restaurant. Op het camping terrein hebben we menige keren hondendrollen aangetroffen,wat niet hoort.en er was ook veel geluidsoverlast.Wij komen hier nooit meer.

een leuke fijne camping

Viviane, 21-10-2017

heel rustig fijne mensen heel mooi omgeving

Geweldige familie camping

T. Krull, 27-8-2017

Veel animatie voor de kids, vriendelijke staff, goed eten, en super leuke ontspannen sfeer. Wat wil je nog meer tijdens je vakantie:-) Oh ja en we waren er tijdens tv opnames voor het televisie programma -Ik Vertrek- :-)

Leuk maar voor verbetering vatbaar

R, 24-8-2017

Even wat opmerkingen die niet negatief bedoeld zijn, maar zie het als opbouwende kritiek.

De camping is onlangs overgenomen, dus een aantal zaken moet nog aangepast worden.

Wat mij tegenviel was de ontvangst.

Wij hadden besproken en bij aankomst naar de receptie.

Sta je gelijk in een kantine waar enkele mensen je stom aan staan te kijken.

Eén dame keek mij aan dus ik heb mij maar even voorgesteld en dat bleek de beheerster te zijn.

Meteen naar de bar om een formulier in te vullen.

kwam niet echt over dat men het leuk vond dat wij er waren.

Het gevoel van gastvrijheid ontbrak. Is een gevoelskwestie.

Volgende dag wilde ik gaan betalen en werd in de kantine door een of andere man aangesproken.

Ook weer op een wijze die geen gastvrijheid uitstraalde.

Dit is voor verbetering vatbaar.

Eén avond i n de kantine waar live muziek was.

Weinig mensen aanwezig en de man waarover ik net sprak achter de bar. Heel druk in de weer met zijn telefoon.

Bestelling kon ik doen, maar hij straalde uit dat hij eigenlijk liever had dat er niets werd bestelt.

Jammer want als je daar gastvrijheid toont kan je aan een kantine verdienen.

Sanitair was brandschoon. Niets op aan te merken.

Alleen bij de wastafels om af te wassen op het boventerrein mag er wel meer water en warmer water uit de kranen komen.

Ook op boventerrein werkte de drukknoppen van de damesdouches niet.

Afvoeren vuil was een hoofdstuk apart.

Sleutel halen in de kantine en als je niet wist waar iets in gedaan moest worden liep men mee. hartstikke goed.

Al;leen degene die meeliep zei niet dit moet daarin en dat daarin, nee pakte mijn afvalzakje en ging er zelf in lopen graaien om zaken in de juiste container te doen.

Past niet.

Tweede keer was de sleutel weg. kennelijk geen reserve sleutel.

Jammer maar moet anders geregeld worden.

Voor ieder wat wils, zó fijn !!!

Sasja, 4-8-2017

Camping um Bierg is een heerlijke vrije plek met voor ieder wat wils 👍🏼.

Een zwembad voor de kids. Een heerlijk restaurant voor wie van lekker eten houdt. Wie een keertje geen zin heeft om te koken kan ook heerlijk afhalen bij het restaurant 🍟🍔.

Iedere ochtend kan je verse 🍞🥐 afhalen als je ze de dag ervoor besteld hebt.

Alles kan en veel mag, mits je dit doet in overleg èn met respect voor elkaar.

De avond sluit je gezellig af met een 🍻🍷☕️ op het terras met uitzicht over het dal.

Als je op zoek bent naar gezelligheid, vriendelijkheid en en een heerlijke vakantie dan is Camping um Bierg het adres !!

Aardige camping in een wat saaie omgeving

Fam. van Toor, 3-8-2017

Wij hebben één nacht op deze camping gestaan. Wellicht is dat te kort om een betrouwbaar beeld te schetsen. We waren van plan om een paar dagen te blijven, maar niets nodigde uit om dat daadwerkelijk te doen. Wij zijn rustzoekers maar we vonden deze te omgeving toch wat saai; op wandelafstand is er weinig tot niks te beleven. De camping zelf is een terassencamping die voor een deel bezet wordt door vaste gasten. Er was toen wij er stonden een rumoerig gezelschap aanwezig dat over de hele camping tot 's nachts hoorbaar was. We hebben begrip voor de groepsdynamiek die ontstaat als meerdere gezinnen samen op vakantie zijn en er een biertje wordt gedronken. De douches zijn nogal krap bemeten waardoor je nauwelijks je kleding droog kunt houden. Het sanitair is gedateerd maar schoon. De exploitante is zeer vriendelijk en het eten in het restaurant is prima. Qua prijs is er niets op de camping aan te merken. Alle waar is uiteraard naar zijn geld.

Mooie Camping ruime plaatsen met uitzicht .

John Truus Koning, 30-7-2017

vriendelijke ontvangst je kunt lekker mee eten wat er vandaag op het menu staat, aan lange tafels geeft je een Frans gevoel en heel erg gezellig. sanitair is eenvoudig maar keurig schoon. Leuk terras. we hebben een heerlijke vakantie gehad. mooie omgeving.

Nooit meer

Eric, 30-7-2017

Mooie ligging vd camping. Vriendelijke uitbating. Heel nette sanitair. Heel mooi campingreglement ivm rust en stilte. Helaas.... Als je te dicht bij de jaarplaatsen staat hebben sommige van deze "campeerders?" voorrang op het reglement. Heel luide gesprekken tot laat in de nacht (tot na middernacht) en vuur maken op de campingwegen is ook geen probleem. Met luide autoradio rijden op de camping. Hout zagen na 23:30... Doe maar. Na een gesprek met de uitbating was snel duidelijk dat er verbetering zou komen. Wiens brood men eet, .... Ben vroeger vertrokken dan gepland; al was er reeds de volledige som betaald. Liever dat dan mij nog een avond en nacht te ergeren aan luidruchtige, baasmakende en ongemanierde mensen. Toen ik de ochtend vertrok moest ik zelfs nog vragen om aub een wagen te verplaatsen zodat ik weg kon. Als je ver genoeg van zo'n soort mensen sta is het wel OK. Had nochtans een rustige plaats gevraagd en betaald. Wist ik veel hoe het zou worden na enkele dagen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Um Bierg in Tarchamps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Um Bierg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Um Bierg scoort een 8.23 uit 10 op basis van 65 reviews.