Camping Um Bierg

Camping Um Bierg
8,2

77 reviews over Camping Um Bierg in het Nederlands

Prachtige plekjes op een rustige camping.

Blauwebus
20-9-2018

Een mooie camping, we kregen bij aankomst een vriendelijke ontvangst en een lekker kopje koffie. Daarna konden zelf een plekje uitzoeken. Schoon sanitair en mooie douches. Douches en warm water zijn inclusief. Op de receptie kan je broodjes bestellen voor de andere dag. Mooie plaatsen waar een ieder kan kiezen voor zon of schaduwplekken. Er is wel wat achterstallig onderhoud aan het groen op de camping maar dat is niet storend. Dit is een fijne camping waar wij gerust terug gaan komen.

Gewoon goed zonder overbodig gedoe.

Rienk v.d. Ley
13-9-2018

Een fijne no nonsens camping. Nette voorzieningen en vriendelijke gastvrouwen. Klein verbeterpuntje: watertemperatuur van warmwater.

Fantastisch.

Anna Dokkum
31-8-2018

Fantastisch heerlijk, rustig en een prachtig uitzicht. Douches altijd warm wel aan vernieuwing toe, maar dat komt nog.

Geweldig !

Herman en Mary Ising
17-8-2018

De beheerster is gastvrij en gedreven .Het sanitair super schoon ! Top locatie ! Wij hebben genoten !!👍🎼😍

Nooit meer.

Claudia
10-8-2018

Wij gingen met onze jonge kinderen en stonden op een mooi deel van de camping, geen duidelijk afgezette plekken, wel wat klein. Veel kleine kinderen dus onze kindjes vermaakte zich prima.

De aankomst viel meteen tegen. Geen gezellig praatje bij aankomst, ik kreeg meteen een formuliertje onder mijn neus, vul die eerst maar even in. Ik kreeg weinig uitleg, alleen over het afval scheiden.

Eigenaresse had hulp van vrijwilligers, zaten prima mensen bij. We hadden echter steeds te maken met een dame die er erg gestressd bijliep. Ze kon de 'kassa' (rekenmachine) niet bedienen, maakte me uit voor een soort verwend nest toen ik in de ochtend het bestelde brood kwam halen, want bestellingen kunnen natuurlijk echt niet altijd geleverd worden. (Vertel dat dan van te voren.) Geen fijne, uitnodigende sfeer, tot laat herrie op het terras. Sanitair moet nodig worden opgeknapt.

Aangenaam. Genoten van de mooie omgeving

Sjirk en Martine
9-8-2018

Een mooie camping op een prachtig plekje!

Aanrader

Van der Linden
2-8-2018

Kleine gemoedelijke gezellige camping

Vanaf de camping loop je zo het bos in.

Nog nooit zo'n sanitair gezien. Paul blijft maar poetsen echt top.

Goed ontvangst. We zouden van maandag tot vrijdag blijven. We hadden er nog er paar dagen aangeplakt.

Voor herhaling vatbaar.

Berrie van den Born
1-7-2018

Wij waren in juni met een groep van 35 motorrijders en rijdsters op deze camping en zijn bijzonder tevreden over de ontvangst en het na komen van de gemaakte afspraken. Ik organiseer al jaren een weekend met een grote groep maar deze camping is wel 1 van de beste. Geweldig goed eten, ook het ontbijt allemaal perfect. Toen we op de camping aan kwamen lag er voor iedere motorrijder een plankje klaar zodat de motor op het gras kon staan zonder om te vallen. Kortom als je met een groep op pad wil kun je hier prima naar toe mede dankzij de eigenaresse en haar team van vrijwilligers.

Heeerlijk Wat een camping !

Doeke Krikke
13-6-2018

Dit is echt een prachtig, boven aan een berg gelegen camping, met zeer mooi uitzicht en zeer rustig ! Ik was oorspronkelijk van plan om 2 dagen te blijven, maar het werden er 10 !!

Wordt beheerd door een schat van een eigenaresse met een uitstekend team vrijwilligers om haar heen. Bij deze groep voelt men zich al snel thuis en ik heb ze al snel als een zeer humaan team beter leren kennen. Je hoeft maar wat te vragen en men regelt het voor je, indien het tot hun mogelijkheden behoord.

Men verblijft er voor een schappelijke prijs en kan gratis warmwater krijgen en douchen in schoon sanitair. Vele campings hebben zo'n rot geldapparaat voor de douche ! Het enige dat wat meer kost zijn de complete maaltijden, maar daarvoor gebruikt men zeer verse producten en is het zeer smakelijk, uitgebreid en met veel liefde bereid.

Als ik hier een aantal reacties lees denk ik, dat is allemaal oude shit van de vorige eigenaar !!

Top camping voor rust zoekers.

Coby van der Kwaak
16-5-2018

We werden heel vriendelijk ontvangen. We waren laat, maar er werd meteen moeite gedaan om nog iets voor ons te regelen in een eetgelegenheid. Honden welkom, sanitair eenvoudig, maar brandschoon. Veel vrijwilligers die hun eigen klussen doen. Daardoor heerst er een sfeer van gezamenlijke verantwoordelijkheid. Heel vriendelijke mensen! Prachtige omgeving. Lekker rustig, ruime plekken, die je bij gelegenheid zelf mag uitzoeken. Last but not least: er wordt een schappelijke prijs gerekend. Wij gaan absoluut terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Um Bierg in Tarchamps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Um Bierg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.