Camping Um Bierg

74 reviews over Camping Um Bierg in het Nederlands

Geweldig !

Herman en Mary Ising
17-8-2018

De beheerster is gastvrij en gedreven .Het sanitair super schoon ! Top locatie ! Wij hebben genoten !!👍🎼😍

Nooit meer.

Claudia
10-8-2018

Wij gingen met onze jonge kinderen en stonden op een mooi deel van de camping, geen duidelijk afgezette plekken, wel wat klein. Veel kleine kinderen dus onze kindjes vermaakte zich prima.

De aankomst viel meteen tegen. Geen gezellig praatje bij aankomst, ik kreeg meteen een formuliertje onder mijn neus, vul die eerst maar even in. Ik kreeg weinig uitleg, alleen over het afval scheiden.

Eigenaresse had hulp van vrijwilligers, zaten prima mensen bij. We hadden echter steeds te maken met een dame die er erg gestressd bijliep. Ze kon de 'kassa' (rekenmachine) niet bedienen, maakte me uit voor een soort verwend nest toen ik in de ochtend het bestelde brood kwam halen, want bestellingen kunnen natuurlijk echt niet altijd geleverd worden. (Vertel dat dan van te voren.) Geen fijne, uitnodigende sfeer, tot laat herrie op het terras. Sanitair moet nodig worden opgeknapt.

Aangenaam. Genoten van de mooie omgeving

Sjirk en Martine
9-8-2018

Een mooie camping op een prachtig plekje!

Aanrader

Van der Linden
2-8-2018

Kleine gemoedelijke gezellige camping

Vanaf de camping loop je zo het bos in.

Nog nooit zo'n sanitair gezien. Paul blijft maar poetsen echt top.

Goed ontvangst. We zouden van maandag tot vrijdag blijven. We hadden er nog er paar dagen aangeplakt.

Voor herhaling vatbaar.

Berrie van den Born
1-7-2018

Wij waren in juni met een groep van 35 motorrijders en rijdsters op deze camping en zijn bijzonder tevreden over de ontvangst en het na komen van de gemaakte afspraken. Ik organiseer al jaren een weekend met een grote groep maar deze camping is wel 1 van de beste. Geweldig goed eten, ook het ontbijt allemaal perfect. Toen we op de camping aan kwamen lag er voor iedere motorrijder een plankje klaar zodat de motor op het gras kon staan zonder om te vallen. Kortom als je met een groep op pad wil kun je hier prima naar toe mede dankzij de eigenaresse en haar team van vrijwilligers.

Heeerlijk Wat een camping !

Doeke Krikke
13-6-2018

Dit is echt een prachtig, boven aan een berg gelegen camping, met zeer mooi uitzicht en zeer rustig ! Ik was oorspronkelijk van plan om 2 dagen te blijven, maar het werden er 10 !!

Wordt beheerd door een schat van een eigenaresse met een uitstekend team vrijwilligers om haar heen. Bij deze groep voelt men zich al snel thuis en ik heb ze al snel als een zeer humaan team beter leren kennen. Je hoeft maar wat te vragen en men regelt het voor je, indien het tot hun mogelijkheden behoord.

Men verblijft er voor een schappelijke prijs en kan gratis warmwater krijgen en douchen in schoon sanitair. Vele campings hebben zo'n rot geldapparaat voor de douche ! Het enige dat wat meer kost zijn de complete maaltijden, maar daarvoor gebruikt men zeer verse producten en is het zeer smakelijk, uitgebreid en met veel liefde bereid.

Als ik hier een aantal reacties lees denk ik, dat is allemaal oude shit van de vorige eigenaar !!

Top camping voor rust zoekers.

Coby van der Kwaak
16-5-2018

We werden heel vriendelijk ontvangen. We waren laat, maar er werd meteen moeite gedaan om nog iets voor ons te regelen in een eetgelegenheid. Honden welkom, sanitair eenvoudig, maar brandschoon. Veel vrijwilligers die hun eigen klussen doen. Daardoor heerst er een sfeer van gezamenlijke verantwoordelijkheid. Heel vriendelijke mensen! Prachtige omgeving. Lekker rustig, ruime plekken, die je bij gelegenheid zelf mag uitzoeken. Last but not least: er wordt een schappelijke prijs gerekend. Wij gaan absoluut terug!

aanrader voor Rust en Stilte!

Roland Declerck
9-5-2018

wij zijn er eind april een weekje geweest en vinden het een aanrader voor de rust en de stilte alleen al . amaai alleen vogels horen fluiten en anders hemelse stilte . je word geholpen waar nodig is . je kan er vanuit de camping 4 wandelingen doen die vertrekken aan de ingang en mag de kaartjes die ze er over hebben Gratis gebruiken . wij hebben er 1 maal frieten gehaald en ze waren heerlijk net zoals de frikandellen en de vleeskroket . de douche's werden mooi onderhouden en meermaals per dag gekuist . het 1 minpuntje is de wifi verbinding . wij gaan er zeker eens terug in voor of najaar om er opnieuw te genieten van de rust en de stilte !!!!!

Gewoon een camping om jezelf te vermaken

gamba
28-2-2018

Wij zijn jaren hier op vakantie geweest. Met kinderen en kleinkinderen. Ik heb niets gemerkt van een slechte verandering na de overname van de camping. De laatste keer was er een nieuwe eigenaar, die uitlegde dat ze het een en ander nog moest leren en ook een en ander wilde veranderen. We hebben er gegeten en overnacht. Gewoon rustig overnacht en heerlijk gegeten. Als je niet van honden houdt, geef het dan aan en loop niet achteraf iemand te bekritiseren. Alleen die Hollanders, die als ze ergens anders verblijven, overlast blijven geven. Ben zelf op ze afgestapt en aangesproken dat ik me schaam dat ik uit Nederland kom. Geef de eigenaar niet de schuld van wangedrag van mede kampeerders. Ze doet echt haar best. Sanitair was schoon, maar na het bezoek van een bepaalde Nederlandse groep een puinhoop. Je kunt mensen nu eenmaal niet aan het voorhoofd zien of ze aan uw normen en waarden voldoen. Hollanders bah!!!!

nooit meer

m walthie
29-11-2017

wij hebben verschillende jaren een vaste plek op deze camping gehad maar zijn na 1 seizoen met de nieuwe eigenaren vertrokken. het is helaas niet meer wat wij zoeken op een camping

de camping heeft redelijke plekken en sanitair was redelijk schoon .

waar wij tegenaan liepen was dat er door de eigenaar geroddeld werd over gasten met andere gasten (door ons zelf gehoord ) , wellicht later dan ook over ons ? niet erg netjes .

honden zaten dag en nacht in de kantine waar ook gegeten kan worden en brood afgehaald en gebakken wordt ; niet erg hygienisch vind ik .

brood kon je bestellen maar was desondanks vaak op de morgen van afhalen toch niet voorradig en dit in het voor en hoofdseizoen .

voor zwembad en container moest eerst een sleutel gehaald worden , vaak eerst een zoekpartij naar de sleutel . containerplaats was erg smerig en zat vol ongedierte en het stonk er vreselijk

dat er een sleutel voor het zwembad ( water erg koud trouwens ) gehaald moest worden daar kan ik me iets bij voorstellen ivm de veiligheid maar zorg dan ook dat er geen emmer met schoonmaakmiddelen op de trap bij het sanitair blijft staan waar de kleine kinderen er zo bij kunnen .

ook lagen er vaak hondedrollen op de camping en liepen de honden van de eigenaresse regelmatig los over het terrein of ze werden door jan en alleman op het terrein uitgelaten .

op het boven terrein stonden seizoens gasten die vaak tot diep in de nacht zeer luidruchtig waren .

vaak s avonds laat en s morgens heel vroeg auto's die over de camping reden ( en behoorlijk hard en toeterend ook nog )

ook hier werd geen actie in ondernomen .

verder een mooie camping met een mooie ligging ,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Um Bierg in Tarchamps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Um Bierg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Um Bierg scoort een 8.17 uit 10 op basis van 74 reviews.