Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

53 Reviews over Um Bierg

• 9Ewoud en Marry Blauwebus28-05-2022

Leuke camping waar we graag nog eens terugkomen.

Nadat we arriveerden hebben we een mooi plekje opgezocht op deze terrassencamping. Op de hoogte van het bovenste sanitairgebouwtje heb je een mooi overzicht over de vallei. Het sanitair is gedateerd maar werd wel goed schoongehouden. Wel een tip om de 2e urinoir en de 2e douche bij de heren weer te repareren, dit geeft een haveloze indruk van het sanitair. We zouden eerst drie dagen blijven, maar dat zijn er een paar meer geworden. Judith is een aardige gastvrouw die er alles aan doet het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De buitenlandse op de camping werkende medewerkers zijn heel aardig en je voelt je al snel thuis. In het gezellige campingrestaurant kregen we een prima maaltijd geserveerd. We komen hier graag nog een keer terug. De simpelheid, gewoon de hond mee in het restaurant, dat moet kunnen (ondanks dat we er zelf geen hebben). Alles bij elkaar geeft je toch een speciaal campinggevoel.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Elke Thelen16-05-2022

Prachtig gelegen camping

Morgen zit het er voor ons helaas weer op , wat een super plekje, ligging van de camping een dikke 10. Prachtige uitzichten en wat een rust. Meteen vanaf de camping mooi wandelen. In het restaurant kregen we de eerste avond heerlijk te eten ondanks dat we niet gereserveerd hadden en laat waren, Judith is een hartelijke gastvrouw. Sanitair is niet nieuw maar voldoet prima, heerlijke douche! Verbeterpuntje voor mij zou zijn zeep bij wasbak en wc papier op wc. We hebben een paar keer loslopende honden moeten wegjagen bij onze caravan omdat onze Teckels daar niet van gediend zijn. Maar daar kan de camping /Eigenaresse niks aan doen. We komen zeker terug ! 😎

• 6Staat v/h sanitair
  • 5Edwin Oosting25-08-2021

Misschien als doortrek camping maar geen week meer

Nette rustige camping met een beetje overspannen eigenaresse. Kwam leuk over maar na een dag begon ze wat bot te doen . We wouden wat rond rijden en ergens wat eten dus vroegen wat er leuk was. Zomaar ineens je kunt hier ook eten . Wij zeiden ja dat komt wel maar nu willen we graag ergens anders eten . Nou dan doe je dat en kregen war folders naar ons toe gegooid .zo waren er meer dingen .En de camping die toilet gebouwen dat kan echt niet waren best wel schoon maar zo oud de jaren 30 lijkt het wel .En ontzettend krap je kon je kont niet keren. Dan hadden ze een nood gebouw dat was nog erger vond ik . Ik zou zeggen gooi die tegen de grond en bouw er wat nieuws dit kost je klanten.Camping was nu al bijna leeg op 26 augustus geen ouderen helemaal niks . Dan het zwembad dat eingelijk geen zwembad mag heten maar oké. Dat was zo koud dat toen ik er in sprong ik bijna geen jongetje meer was. Wat meer interesse in je camping tonen.

• 5Frederik24-08-2021

Een camping om snel te vergeten!

Teleurstellend verblijf vanwege onvriendelijke leiding, gebrekkige administratie, niet bepaald fris en sterk verouderd sanitair. Geen wc-papier ( worden rollen in wc-pot gestopt?),geen zeep op toilet, geen of slecht werkende wifi. Vaak hond in restaurant en wie hoort er bij de "crew"? Meteen aangeven hoelang je blijft en betalen, geen restitutie bij eerder vertrek.

• 5Eetgelegenheden
  • 5Linda en Henk10-08-2021

Mooie locatie, maar niet gastvrij en gedateerd

Camping ligt aan de rand van klein dorpje. De camping ligt op een heuvel, dit zorgt voor een prachtig uitzicht. Maar met alleen een mooie plek heb je nog geen mooie camping, bleek gedurende de week van onze vakantie. We merkten dat de sfeer niet prettig was. Een ons kent ons cultuur. Heel veel honden.De eigenaresse was totaal niet vriendelijk, ze straalde niet de gastvrouw uit die we op televisie hadden gezien. Kortaf en star, ze leek geen plezier te hebben in haar werk.De toiletvoorzieningen zijn erg gedateerd, super krap en onvoldoende toereikend, 8 wc's, 8 douches, 4 afwasplaatsen, voor ongeveer 100 plaatsen. Geen wc papier bij de toiletten want de kinderen laten de wc's verstoppen, volgens de eigenaresse. De waterdruk is erg laag.De speeltoestellen zijn verouderd en sommigen zitten los in de grond. Geen WiFi op de plek, alleen bij de receptie. Voor mensen die op doorreis zijn, prima plek. Helaas minder geschikt voor gezinnen.

• 10Jan Biljard10-08-2021

Top camping

We hebben een heerlijk weekend gehad op de camping, zeer vriendelijke ontvangst je voelt je meteen welkom en thuis Heerlijk gegeten en gedronken in het sfeervolle restaurant De gastvrouw is heel vriendelijk en maakt graag een praatje en een geintje Wij komen zeker terugSanitair keurig in orde geen gedoe met tijdslot of muntjes

• 10Staat v/h sanitair
  • 3Piet09-08-2021

Slecht

Jammer dat de eigenaar zo op de centen zit en geen oog heeft voor plezier en vermaak.Enkel als je in de kantine komt zij hij wat maar daar buiten kende ze je niet .echt jammer Ook vonden we het vervelend dat er steeds een hond in het restaurant rond liep

• 3Eetgelegenheden
  • 8José van der Plas26-07-2020

Hartstikke leuke camping.

Mooie camping met vriendelijk ontvangst. Ruime plek en een aparte parkeerplaats voor de auto. Het sanitair was super schoon het werd de gehele dag door schoongemaakt. Het afval beleid in Luxemburg is streng maar men helpt hierbij. Het kleine zwembad is niet verwarmd en was, in de tijd dat wij er waren, koud. Heerlijk gegeten in het restaurant van de camping. In Luxemburg en in dd omgeving van de camping is er voldoende te zien en te doen: Luxemburg Stad (met gratis ov zeer goed te doen ), Vianden. Bastanaken (war museum!). Wandelen. Op 10 minuten rijden is er een super grote shopping mall.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6Valentijn25-07-2020

Niet weer

Vriendelijk ontvangst bij receptie. Plek toegewezen. Stroompunten ver van plek vandaan. Afval moet je een speciale zak voor kopen van 1,- en wordt uitgelegd. Doorgang wordt gestremd in de avond tot 8:00 d.m.v aanhanger van de camping. Wat een benauwd beklemmend gevoel geeft. Voor ons niet weer.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Bolhuis13-07-2020

Fantastisch, prachtige camping, mooie ruime plaatsen met uitzicht.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar