Camping Um Bierg

Camping Um Bierg
8,2

69 reviews over Camping Um Bierg in het Nederlands

Heeerlijk Wat een camping !

Doeke Krikke
13-6-2018

Dit is echt een prachtig, boven aan een berg gelegen camping, met zeer mooi uitzicht en zeer rustig ! Ik was oorspronkelijk van plan om 2 dagen te blijven, maar het werden er 10 !!

Wordt beheerd door een schat van een eigenaresse met een uitstekend team vrijwilligers om haar heen. Bij deze groep voelt men zich al snel thuis en ik heb ze al snel als een zeer humaan team beter leren kennen. Je hoeft maar wat te vragen en men regelt het voor je, indien het tot hun mogelijkheden behoord.

Men verblijft er voor een schappelijke prijs en kan gratis warmwater krijgen en douchen in schoon sanitair. Vele campings hebben zo'n rot geldapparaat voor de douche ! Het enige dat wat meer kost zijn de complete maaltijden, maar daarvoor gebruikt men zeer verse producten en is het zeer smakelijk, uitgebreid en met veel liefde bereid.

Als ik hier een aantal reacties lees denk ik, dat is allemaal oude shit van de vorige eigenaar !!

Top camping voor rust zoekers.

Coby van der Kwaak
16-5-2018

We werden heel vriendelijk ontvangen. We waren laat, maar er werd meteen moeite gedaan om nog iets voor ons te regelen in een eetgelegenheid. Honden welkom, sanitair eenvoudig, maar brandschoon. Veel vrijwilligers die hun eigen klussen doen. Daardoor heerst er een sfeer van gezamenlijke verantwoordelijkheid. Heel vriendelijke mensen! Prachtige omgeving. Lekker rustig, ruime plekken, die je bij gelegenheid zelf mag uitzoeken. Last but not least: er wordt een schappelijke prijs gerekend. Wij gaan absoluut terug!

aanrader voor Rust en Stilte!

Roland Declerck
9-5-2018

wij zijn er eind april een weekje geweest en vinden het een aanrader voor de rust en de stilte alleen al . amaai alleen vogels horen fluiten en anders hemelse stilte . je word geholpen waar nodig is . je kan er vanuit de camping 4 wandelingen doen die vertrekken aan de ingang en mag de kaartjes die ze er over hebben Gratis gebruiken . wij hebben er 1 maal frieten gehaald en ze waren heerlijk net zoals de frikandellen en de vleeskroket . de douche's werden mooi onderhouden en meermaals per dag gekuist . het 1 minpuntje is de wifi verbinding . wij gaan er zeker eens terug in voor of najaar om er opnieuw te genieten van de rust en de stilte !!!!!

Gewoon een camping om jezelf te vermaken

gamba
28-2-2018

Wij zijn jaren hier op vakantie geweest. Met kinderen en kleinkinderen. Ik heb niets gemerkt van een slechte verandering na de overname van de camping. De laatste keer was er een nieuwe eigenaar, die uitlegde dat ze het een en ander nog moest leren en ook een en ander wilde veranderen. We hebben er gegeten en overnacht. Gewoon rustig overnacht en heerlijk gegeten. Als je niet van honden houdt, geef het dan aan en loop niet achteraf iemand te bekritiseren. Alleen die Hollanders, die als ze ergens anders verblijven, overlast blijven geven. Ben zelf op ze afgestapt en aangesproken dat ik me schaam dat ik uit Nederland kom. Geef de eigenaar niet de schuld van wangedrag van mede kampeerders. Ze doet echt haar best. Sanitair was schoon, maar na het bezoek van een bepaalde Nederlandse groep een puinhoop. Je kunt mensen nu eenmaal niet aan het voorhoofd zien of ze aan uw normen en waarden voldoen. Hollanders bah!!!!

nooit meer

m walthie
29-11-2017

wij hebben verschillende jaren een vaste plek op deze camping gehad maar zijn na 1 seizoen met de nieuwe eigenaren vertrokken. het is helaas niet meer wat wij zoeken op een camping

de camping heeft redelijke plekken en sanitair was redelijk schoon .

waar wij tegenaan liepen was dat er door de eigenaar geroddeld werd over gasten met andere gasten (door ons zelf gehoord ) , wellicht later dan ook over ons ? niet erg netjes .

honden zaten dag en nacht in de kantine waar ook gegeten kan worden en brood afgehaald en gebakken wordt ; niet erg hygienisch vind ik .

brood kon je bestellen maar was desondanks vaak op de morgen van afhalen toch niet voorradig en dit in het voor en hoofdseizoen .

voor zwembad en container moest eerst een sleutel gehaald worden , vaak eerst een zoekpartij naar de sleutel . containerplaats was erg smerig en zat vol ongedierte en het stonk er vreselijk

dat er een sleutel voor het zwembad ( water erg koud trouwens ) gehaald moest worden daar kan ik me iets bij voorstellen ivm de veiligheid maar zorg dan ook dat er geen emmer met schoonmaakmiddelen op de trap bij het sanitair blijft staan waar de kleine kinderen er zo bij kunnen .

ook lagen er vaak hondedrollen op de camping en liepen de honden van de eigenaresse regelmatig los over het terrein of ze werden door jan en alleman op het terrein uitgelaten .

op het boven terrein stonden seizoens gasten die vaak tot diep in de nacht zeer luidruchtig waren .

vaak s avonds laat en s morgens heel vroeg auto's die over de camping reden ( en behoorlijk hard en toeterend ook nog )

ook hier werd geen actie in ondernomen .

verder een mooie camping met een mooie ligging ,

Helemaal top!

Stefan Riphagen
20-11-2017

Top! De camping ligt op een mooie locatie! Lieve beheerster, en een gezellig team! Zeker een bezoek waard!

Nooit meer

Jan
13-11-2017

De kantine is afgezet met een hekwerk i.v.m. honden.Als je bang bent voor honden of geen hondenvriend bent heb je een probleem als je naar het sanitair gebouw wilt.De properheid van het sanitair kon ook wel beter.Als je het afval weg wilde brengen moest je eerst de sleutel gaan halen die dikwijks zoek was.De kliko's waren overvol en vol ongedierte,een teringzooi.en beetje geluk koste dit uitje maar 10 minuten.De kantine zelf vond ik onpersoonlijk,als je wilde eten zit je aan een lange tafel tussen vreemde mensen,i.p.v. met je eigen gezelschap. Het eten was ook duur,voor dat geld zit ik liever in een echt restaurant. Op het camping terrein hebben we menige keren hondendrollen aangetroffen,wat niet hoort.en er was ook veel geluidsoverlast.Wij komen hier nooit meer.

een leuke fijne camping

Viviane
21-10-2017

heel rustig fijne mensen heel mooi omgeving

Geweldige familie camping

T. Krull
27-8-2017

Veel animatie voor de kids, vriendelijke staff, goed eten, en super leuke ontspannen sfeer. Wat wil je nog meer tijdens je vakantie:-) Oh ja en we waren er tijdens tv opnames voor het televisie programma -Ik Vertrek- :-)

Leuk maar voor verbetering vatbaar

R
24-8-2017

Even wat opmerkingen die niet negatief bedoeld zijn, maar zie het als opbouwende kritiek.

De camping is onlangs overgenomen, dus een aantal zaken moet nog aangepast worden.

Wat mij tegenviel was de ontvangst.

Wij hadden besproken en bij aankomst naar de receptie.

Sta je gelijk in een kantine waar enkele mensen je stom aan staan te kijken.

Eén dame keek mij aan dus ik heb mij maar even voorgesteld en dat bleek de beheerster te zijn.

Meteen naar de bar om een formulier in te vullen.

kwam niet echt over dat men het leuk vond dat wij er waren.

Het gevoel van gastvrijheid ontbrak. Is een gevoelskwestie.

Volgende dag wilde ik gaan betalen en werd in de kantine door een of andere man aangesproken.

Ook weer op een wijze die geen gastvrijheid uitstraalde.

Dit is voor verbetering vatbaar.

Eén avond i n de kantine waar live muziek was.

Weinig mensen aanwezig en de man waarover ik net sprak achter de bar. Heel druk in de weer met zijn telefoon.

Bestelling kon ik doen, maar hij straalde uit dat hij eigenlijk liever had dat er niets werd bestelt.

Jammer want als je daar gastvrijheid toont kan je aan een kantine verdienen.

Sanitair was brandschoon. Niets op aan te merken.

Alleen bij de wastafels om af te wassen op het boventerrein mag er wel meer water en warmer water uit de kranen komen.

Ook op boventerrein werkte de drukknoppen van de damesdouches niet.

Afvoeren vuil was een hoofdstuk apart.

Sleutel halen in de kantine en als je niet wist waar iets in gedaan moest worden liep men mee. hartstikke goed.

Al;leen degene die meeliep zei niet dit moet daarin en dat daarin, nee pakte mijn afvalzakje en ging er zelf in lopen graaien om zaken in de juiste container te doen.

Past niet.

Tweede keer was de sleutel weg. kennelijk geen reserve sleutel.

Jammer maar moet anders geregeld worden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Um Bierg in Tarchamps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Um Bierg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Um Bierg scoort een 8.16 uit 10 op basis van 69 reviews.