Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.2Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Um Bierg voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

58 Reviews over Um Bierg

• 2Klaus12-08-2022

Zeer teleurstellende camping slecht sanitair

Volgens mij bestaat er geen slechtere camping in Luxemburg Geen WiFi zeer kleine plaatsen komt allemaal heel amateuristisch over back to the sixties met je enkels in de douche bak toilet ruimtes stinkt enorm … eigenaar heeft geen gevoel om een camping te runnen denk ik Ps je kunt er ook niet pinnen

• 1Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 7Nijbo30-07-2022

Leuke camping, niet voor rolstoelers geschikt.

De camping is op en berg gelegen, wat de naam van de camping aangeeft. Goed en vriendelijk ontvangen door Judith. Bij aankomst sta je op een kleine doorgaande weg die midden over de camping loopt. Met je kampeermiddel blokkeer je dan de doorgang bij het aanmelden. Geef bij binnenkomst aan waar je je caravan met auto even kunt parkeren zo dat het uit / in gaande verkeer geen hinder ondervind. Je eigen afvalzak mag je niet gebruiken i.v.m. de verplichte afvalscheiding in Luxemburg. Hiervoor wordt wel €1,50 extra in rekening gebracht voor twee plastic zakken. Er is Wifi op de camping, maar niet bruikbaar! Geen wachtwoord wijziging in vijf jaar. Dat heeft geresulteerd in dat de vaste kampeerders in vele gevallen Wifi versterkers gebruiken die de kleine aantallen Mb die via de telefoonlijn op de camping aankomt direct overstemmen. Hierdoor is de bedrijfsvoering van de camping bijna geheel verstoord. En de kampeerder heeft geen Wifi.

• 6Staat v/h sanitair
  • 5Fam de Jong24-07-2022

Vergane glorie op een mooie plek

We kregen een mooie plek aan de ran an de camping met een prachtig uitzicht. De twee douches in het dames gebouw...eentje was dicht en de andere moet je om de drie tellen een knop indrukken om weer wat water te krijgen. Ik weet niet hoe je je haar daar moet wassen met maar 1 hand! Heel armoedig: je moet met je wc rol over de camping lopen omdat er geen toiletpapier is in het toiletgebouw. Er is wifi op de plek, maar die heeft geen internetverbinding, dus daar heb je niets aan. Het restaurant is wel aardig, beetje kneuterig, maar de prijzen! Die staan echt niet in verhouding tot het eten zelf. Een heel dun hamburgertje, en een cafe gourmand met een bolletje ijs op een koekje, een paar snoepjes van een heel goedkoop b of c merk erbij voor 10 euro! Je moet het maar durven te vragen. Vooruit compleet betalen vind ik ook een vreemde gang van zaken...een aanbetaling is best oke, maar helemaal voordat je er uberhaupt bent? Erg veel honden.

• 2Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 9Astrid22-07-2022

Rust, schoon, vriendelijke medewerkers en gasten.

Fijne camping, mooi gelegen tegen een berg op, uitzicht op het dorp Terchamps en akkers, weilanden en bomen. Vriendelijke en behulpzame eigenaar en medewerkers. Na 22:00 is het stil op de camping wat erg prettig is, honden zijn welkom, goede sfeer. Sanitair is inderdaad wat verouderd maar werkt allemaal prima en zeer hygiënisch, wordt heel goed bijgehouden. Voor het overige is de camping ook heel netjes, groen en schoon. Net over de Belgische grens en rest van Luxemburg en omgeving goed en makkelijk bereikbaar, op 10 minuten rijden veel winkels en voorzieningen. Voor herhaling vatbaar.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Ewoud en Marry Blauwebus28-05-2022

Leuke camping waar we graag nog eens terugkomen.

Nadat we arriveerden hebben we een mooi plekje opgezocht op deze terrassencamping. Op de hoogte van het bovenste sanitairgebouwtje heb je een mooi overzicht over de vallei. Het sanitair is gedateerd maar werd wel goed schoongehouden. Wel een tip om de 2e urinoir en de 2e douche bij de heren weer te repareren, dit geeft een haveloze indruk van het sanitair. We zouden eerst drie dagen blijven, maar dat zijn er een paar meer geworden. Judith is een aardige gastvrouw die er alles aan doet het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De buitenlandse op de camping werkende medewerkers zijn heel aardig en je voelt je al snel thuis. In het gezellige campingrestaurant kregen we een prima maaltijd geserveerd. We komen hier graag nog een keer terug. De simpelheid, gewoon de hond mee in het restaurant, dat moet kunnen (ondanks dat we er zelf geen hebben). Alles bij elkaar geeft je toch een speciaal campinggevoel.

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Elke Thelen16-05-2022

Prachtig gelegen camping

Morgen zit het er voor ons helaas weer op , wat een super plekje, ligging van de camping een dikke 10. Prachtige uitzichten en wat een rust. Meteen vanaf de camping mooi wandelen. In het restaurant kregen we de eerste avond heerlijk te eten ondanks dat we niet gereserveerd hadden en laat waren, Judith is een hartelijke gastvrouw. Sanitair is niet nieuw maar voldoet prima, heerlijke douche! Verbeterpuntje voor mij zou zijn zeep bij wasbak en wc papier op wc. We hebben een paar keer loslopende honden moeten wegjagen bij onze caravan omdat onze Teckels daar niet van gediend zijn. Maar daar kan de camping /Eigenaresse niks aan doen. We komen zeker terug ! 😎

• 6Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Martin Kruize10-11-2021

De Eigenaar reageren of je bij de club hoort en dat je jarenlang welkom bent

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 5Edwin Oosting25-08-2021

Misschien als doortrek camping maar geen week meer

Nette rustige camping met een beetje overspannen eigenaresse. Kwam leuk over maar na een dag begon ze wat bot te doen . We wouden wat rond rijden en ergens wat eten dus vroegen wat er leuk was. Zomaar ineens je kunt hier ook eten . Wij zeiden ja dat komt wel maar nu willen we graag ergens anders eten . Nou dan doe je dat en kregen war folders naar ons toe gegooid .zo waren er meer dingen .En de camping die toilet gebouwen dat kan echt niet waren best wel schoon maar zo oud de jaren 30 lijkt het wel .En ontzettend krap je kon je kont niet keren. Dan hadden ze een nood gebouw dat was nog erger vond ik . Ik zou zeggen gooi die tegen de grond en bouw er wat nieuws dit kost je klanten.Camping was nu al bijna leeg op 26 augustus geen ouderen helemaal niks . Dan het zwembad dat eingelijk geen zwembad mag heten maar oké. Dat was zo koud dat toen ik er in sprong ik bijna geen jongetje meer was. Wat meer interesse in je camping tonen.

• 5Frederik24-08-2021

Een camping om snel te vergeten!

Teleurstellend verblijf vanwege onvriendelijke leiding, gebrekkige administratie, niet bepaald fris en sterk verouderd sanitair. Geen wc-papier ( worden rollen in wc-pot gestopt?),geen zeep op toilet, geen of slecht werkende wifi. Vaak hond in restaurant en wie hoort er bij de "crew"? Meteen aangeven hoelang je blijft en betalen, geen restitutie bij eerder vertrek.

• 5Eetgelegenheden
  • 5Linda en Henk10-08-2021

Mooie locatie, maar niet gastvrij en gedateerd

Camping ligt aan de rand van klein dorpje. De camping ligt op een heuvel, dit zorgt voor een prachtig uitzicht. Maar met alleen een mooie plek heb je nog geen mooie camping, bleek gedurende de week van onze vakantie. We merkten dat de sfeer niet prettig was. Een ons kent ons cultuur. Heel veel honden.De eigenaresse was totaal niet vriendelijk, ze straalde niet de gastvrouw uit die we op televisie hadden gezien. Kortaf en star, ze leek geen plezier te hebben in haar werk.De toiletvoorzieningen zijn erg gedateerd, super krap en onvoldoende toereikend, 8 wc's, 8 douches, 4 afwasplaatsen, voor ongeveer 100 plaatsen. Geen wc papier bij de toiletten want de kinderen laten de wc's verstoppen, volgens de eigenaresse. De waterdruk is erg laag.De speeltoestellen zijn verouderd en sommigen zitten los in de grond. Geen WiFi op de plek, alleen bij de receptie. Voor mensen die op doorreis zijn, prima plek. Helaas minder geschikt voor gezinnen.

Camping Um Bierg info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar