Camping De La Rivière

9.3Fenomenaal

• 9.4Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping de la Rivière vind je bij Reisdorf in Luxemburg. Hier kun je zelf je plekje uitzoeken en genieten van een fijne douche in schoon sanitair. Kies bijvoorbeeld een plek aan het water. In het bijbehorende café kun je goed eten en tegenover de camping zit een bakker voor verse broodjes. Gelegen op de grens met Duitsland.

150 reviews over Camping De La Rivière

• 2019
    10Bert en Ina Roerink16-10-2019

Altijd verblijven we met veel plezier op jullie mooi gelegen camping...met lekker eten in jullie restaurant. Fantastische plek a.d.rivier...de bakker en chinees aan de overkant en bushalte...fijn bij slecht weer. Kortom....we hebben weer genoten..en komen vast weer. Bedankt... en Heel veel succes gewenst... Bert en Ina Roerink ( camping de Veldscholte..Haaksbergen)

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Huisman12-09-2019

meer dan fantastisch.

Wat een geweldige camping. zeer mooi gelegen en je kan nog vissen in de rivier vanuit je caravan. Wat je niet moet missen is de schnitzel eten in het restaurant echt top,voor maar 12,50. we komen hier graag terug,echt geweldig.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Marella Smits07-09-2019

Heerlijke camping aan prachtig riviertje

Heerlijke camping aan prachtig riviertje. Sanitair was super...dikke complimenten zo schoon altijd. De plaatsen aan het water zijn prachtig gelegen. En ondanks dat je tegen het dorp aan zit toch behoorlijk rustig. Overdag hoorde je de weg wel iets, maar vond het niet storend. In de avond was er veel minder verkeer. Denk zelf de plaatsen vanaf nummer 26 en hoger het rustigste liggen. Veel vogels in en rond het water, dus voor mij genieten. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. We zouden een dag of 3 blijven en het zijn er 11 geworden, dat zegt genoeg toch

Gereisd met partner in september 2019

• 9Eradus28-07-2019

Lekker weekje gehad

We hebben een heerlijk weekje gehad op deze camping. Niet grote camping , maar alles aanwezig. Mooi uitzicht en fijne plekken aan het water. Vriendelijke Nederlandse eigenaren.

Tips voor de volgende kampeerders ; neem lange of 2 stroomkabels mee. Maar je kunt er ook eentje lenen. Geen pinbetaling mogelijk, maar pinautomaat 100 m verder. Mooie fietspaden richting Diekirch en Echternach.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9tineke22-07-2019

Mooie goed onderhouden camping, we hadden een prachtig plekje (nr. 42) aan de Sure, mooi fietspad wat direct langs de camping loopt, zeer vriendelijke Nederlandse eigenaren die erg behulpzaam zijn en open staan voor alle vragen, leuk uitgebreid informatiebord bij het restaurant, kortom als je graag wilt fietsen en een rustige camping zoekt is dit een echte aanrader en oja zij rekenen geen toeristenbelasting of ecotax!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ria18-06-2019

Fantastich

Een hele mooi gelegen camping met prima sanitaire voorzieningen. Heel erg vriendelijke Nederlandse eigenaren. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Ria Hartjes26-05-2019

Camping,super schoon sanitair, ligt aan de Sure

Prachtige camping aan de Sure. Een waar wandelparadijs. Veel uitgezette tochten met veel rotspartijen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9A.P. Kramer15-05-2019

Topcamping.

Goed onderhouden camping aan de mooie rivier de Sure. Gastvrije eigenaren. De kok kan uitstekend koken. Het sanitair wordt goed schoon gehouden. We waren van plan enkele dagen te blijven, we bleven ruim drie weken. We komen er zeker terug.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Blauwebus20-09-2018

Een fijne camping met mooie plaatsen

Een mooie camping, we kregen een vriendelijke ontvangst en konden zelf een plekje uitzoeken. Schoon sanitair en mooie douches. Het afwaswater en het douchen gaat met munten die op de receptie te koop zijn. Bij de camping is een sfeervol cafe, waar je ook eten kan. De kwaliteit hiervan is perfect. In de omgeving kan je fantastisch wandelen. Tegenover de camping zit een bakker voor heerlijke broodjes. Dit is een fijne camping waar wij gerust terug gaan komen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 7Margot22-07-2018

Aanrader prijs kwaliteit

Wij hadden gereserveerd en een mooie plaats aan het water, zonder meerprijs. Andere plaatsen zijn kleiner en niet ah water. Veel mogelijkheden zoals de Slucht en wandelen, fietsen. Warmer dan Ardennen, camping wat weinig schaduw. Eigenaren wat terughoudend, jammer. Kiosk redelijk eten. Toch een aanrader.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

5 tips over Camping De La Rivière

• J.C.P. van Jeveren, 17-12-2012

Camping is mooi centraal gelegen, voor het maken van uitstapjes naar, Vianden, Echternach, Luxemburg stad, Trier, Eifel.

• Harry, 18-09-2012

Gelegen aan het mooie fietspad naar o.a. de supermarkt in Diekirch

• Bert Kats, 29-07-2014

Vooral het Mullerthal en de teufelsschlucht zijn een bewondering waard. Vergeet niet het oorlogsmuseum in Diekirch. Deze is ook prachtig

12 vragen over Camping De La Rivière

• H.p.scholten, 11-08-2019

Navigatie

Wat zijn de coördinaten in graden noord en oost van deze camping

• Ingrith van Dijk, 25-06-2017

Hond

Mag de hond ook zwemmen in het riviertje (aangelijnd natuurlijk)? Wij hebben een schat van een labrador, en dat zijn echte waterratten ;-).

• Batens, 14-08-2015

reservatie

Beste, Is het nog mogelijk om bij jullie te kamperen van maandag 17 augustus tot zaterdag 22 augustus. We hebben een tent van ongeveer 8 vierkante meter. Onze naam is Batens. We komen met 2 personen. Met vriendelijke groeten Bettina

Camping De La Rivière info

• Aantal sterrensterstersterster