Camping Val d'Or ****

Weer vandaag3°-4°

127 reviews over Camping Val d'Or in het Nederlands

Idyllisch

Pieter, 26-11-2017

Voor de goede orde. Wij hebben als gezin hier nog niet gekampeerd. Is er - ondanks wel voornemens - nog niet van gekomen. Kunnen dus nog geen review plaatsen 'als-gevolg-van-een-verblijf'. Wel bij een eerder - wat langer geleden - verblijf op een camping wat verderop deze camping ter plekke eens bekeken en mbt de ligging, uitstraling zou dit gezellig ogende terrein vast 'onze camping' kunnen worden.

Review's zeggen soms 'alles' maar ook 'niets'. Zelf ervaren is mijn/onze overtuiging ! Gezien mijn achtergrond juich ik een 'sing-inn' beslist toe. En dan ook nog op een idylische plaats op een heuvel begrijp ik ?!! Laten we koesteren dat iets dergelijks 'er-nog-is'. Er is al veel-te-veel verdwenen op (ook religieus) gebied. Deel de mening wel dat niet-gelovigen de vrijheid moeten hebben om hieraan geen deel te nemen.

Camping - christelijk karkater of niet - moet voor een ieder toegankelijk zijn en blijven. Anders wordt het wanneer men elkaar niet verdraagt maar waarom zou dat zo zijn ?!? Respekteer elkaar !

Denk dat deze camping bezoeken de moeite waard is !

Mooie camping

Thijs, 10-11-2017

Wij stonden met onze tent enkele dagen op deze camping.

Pluspunten:

- goed onderhouden grasmat, keurig gemaaid

- mooi beekje door de camping

- Nieuw en oud sanitairgedeelte. Het nieuwe was bijzonder netjes, het oude heb ik verder geen gebruik van gemaakt

- Stroom bij de tent beschikbaar

- Mountainbikes te huur (wel zelf schoonmaken na afloop)

- Veel speelgelegenheid voor kleine kinderen

Minpunten:

- de parkeergelegenheid (buiten de camping in de berm)

- geen supermarkt in de buurt (dichtstbijzijnde was 20 km verder)

- spoorweg vlak langs de camping, al viel de hinder daarvan erg mee

- prepaidsysteem voor warm water is omslachtig en duur

- WIFI werkte amper.

Camping komt 'braaf' over, waarschijnlijk door Christelijke achtergrond ervan. Dat heb ik zelf niet als negatief ervaren maar ik kan me voorstellen dat anderen dit als beperkend kunnen opvatten. Hoog "ons-kent-onsgehalte".

gemoedelijke mooie groene camping

thijssen, 1-9-2017

bijzonder vriendelijke ontvangst door fred en zijn vrouw,prima camping om er heerlijk op uit te gaan in het mooie luxemburg

plaatsen zijn mooi groot en sommige liggen kort bij de beek ,fantastich voor de kinderen kunnen er uren in spelen,.Wij hebben van de sing in op de berg totaal geen last gehad en zijn ook niet weggekeken daarna ,dus ook voor niet gelovige gezinnen een PRIMA camping

We hebben een aantal aanbieders voor Val d'Or voor je op een rij gezet:

Geen kind gehad aan de kinderen!

Fam. Den Hollander, 30-8-2017

We logeerden in een 5-persoons huis. We hadden vanaf ons terras een mooi uitzicht over de camping en omgeving.

Het huis was niet zo groot, maar we hadden voldoende ruimte voor onze voorraad en tassen. En we leefden twee weken buiten, alleen slapen deden we binnen, wel op erg harde bedden!

De doucheruimte/toillet was klein, maar voldeed prima. Een heerlijke straal warm water. Er is geen thermostaatkraan, dus dachten we dat we de jongsten moesten helpen met de temperatuur in te stellen (met als gevolg: zelf nat worden), maar we ontdekten dat je de temperatuur van de geiser kon afstellen, zodat het water nooit te heet was!

De kinderen hebben we haast heel de week niet gezien. Ze speelden heerlijk met de campinggasten. Voetballen, spelen in de heerlijke beek, het waterspeeltuintje, tafeltennissen...

De omgeving van de camping was fijn, we hadden een wijd uitzicht, leuke wandelroutes met de hond. Veel te doen in de wijde omgeving.

Tip:

eventjes rijden maar echt de moeite waard: wandeling B2 in Berdorf, C2 in Consdorf is ook erg leuk voor de kinderen (zaklamp mee!!!)

Trekkershut

Richard van noordennen, 21-8-2017

Prima camping mooi gelegen

Heerlijk camping!!

Martine, 13-8-2017

Wat hebben we weer een super vakantie gehad. Ik herken me dan ook totaal niet is de verhalen dat de hele camping leegloopt voor een openlucht kerkdienst, en dat je met de nek aangekeken wordt. En wat betreft de snack, je kan hier iedere dag snack halen behalve op zondag. Dus voor deze dag moet je zelf iets verzinnen. Tijd zat voor toch, als je vakantie hebt. En wat betreft de trein die iedere 15-20 minuten langskomt. Deze komt ieder half uur...... En dat went vanzelf. Wij zijn hier nu voor de 2e x geweest en hebben weer genoten. Kinderen hebben zich heerlijk vermaakt en hebben we dus niet gehoord of gezien. Winkels moet je ff voir in de auto maar dan heb je wel wat in oa Marnach, Pommeloch en Massen. Verder is een uitje met de trein zeker de moeite waard. Voor 4,-- pp kun je t hele land door,en reizen de kinderen tm 12 jaar gratis mee. Wij zullen deze camping zeker aanraden bij onze vrienden en kennissen. Fred en Karin, bedankt weer.

Prima en rustig. Persoonlijke sfeer. Erg fijn.

DavidMteW, 12-8-2017

We zaten in stacaravan 1, EKS. Ligt op een helling met mooi uitzicht over camping en omgeving (dal in de heuvels). Andere huisjes staan ver genoeg weg, dus geen 'last' van de buren. Echt een familiecamping, met genoeg faciliteiten voor de kinderen. Camping-eigenaar-echtpaar vriendelijk en behulpzaam. Ligt in een heel mooi dal, en de trein die er overdag langsrijdt (niet vervelend) geeft het geheel een 'speelgoedtreintjes-landschap' Caravan ziet er netjes uit, en is ruim voldoende voorzien met 4-pits gasstel, goede koelkast, en een gaskachel voor de koudere avonden. Zelfs een zitbad is aanwezig in een optrekje naast de caravan. Stoelen genoeg om buiten te zitten, en vanaf een uur of 09.00 is de zon in de bijbehorende tuin de gehele dag aanwezig. Ik zou hier best nog een keertje terug willen komen, en dan dezelfde stacaravan willen huren. Het geheel heeft een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Nooit meer

Bianca, 6-8-2017

Huisje was goed, op de piepkleine badkamer en harde bedden na.

Wifi. Welke wifi? Werkt slecht.

Alleen maar zwaar gelovigen op de camping, iedere zondag liep de camping leeg voor een "sing-in". Zondag zo heilig, dat we geen friet konden halen die dag en vanaf die dag ons een stuk minder welkom voelden doordat IEDEREEN naar ons keek en niks zei.

Beetje jammer.

Beekje is super voor de kids.

Goede sfeer op een mooi groene camping

Anne, 5-8-2017

Een fijne camping. Ik vond de sfeer onder de kampeerders onderling echt noemenswaardig open en positief. Hier geen harde muziek of nachtelijk rumoer. Je stapt zo op de trein naar hartje Luxemburg stad en in Pommerloch kun je goede supermarkten vinden (net als in Marnach) maar ook een mooi overdekt winkelcentrum. (Ik vond het een verademing). En geen gedoe onder de kinderen, iedereen speelt met iedereen. Ouders ondersteunen dat ook, dus je laat ze met een gerust hart gaan. En bij slecht weer wordt er over en weer met Lego gespeeld en worden er Donald Ducks uitgewisseld. Ook fijn: lekkere schone wc's en douches met een volle straal! 's Morgens een heerlijk broodje of gebak van de bakker bij de koffie, en op de dag van aankomst of de dag voor vertrek een lekker frietje prikken. Oh, en het is ook echt een opgeruimde camping: geen zwerfafval en goed bijgehouden pad, gras en heg.

Gezellige camping. We hebben als gezin genoten.

Fam. Duel, 5-8-2017

Leuk dat er mountainbikes te huur zijn. Zelfs een kindermtb. De kinderen konden op de camping ook lekker hun gang gaan. Voetballen, spelen in het beekje enz.

Bijzonder om op zondagmorgen met zoveel campinggasten een openluchtdienst mee te maken en s'avonds zingen in het kerkje. Wij hebben genoten! Bedankt Fred en Karin!

We hebben een aantal aanbieders voor Val d'Or voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Val d'Or in Enscherange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Val d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Val d'Or scoort een 8.06 uit 10 op basis van 127 reviews.