Géén boekingskosten

Val d'Or

LuxemburgDiekirchEnscherange

We hebben de beste aanbieders voor Camping Val d'Or voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 219 reviews
+44/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 219 reviews
  • 7.8Staat v/h sanitair
  • 5.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderopvang
Meer camping info

Kinderen vermaken zich uitstekend op Camping Val D’or in Luxemburg. Er loopt een riviertje over de camping waar de kids kunnen spelen en er is Nederlandstalige animatie. Ook de eigenaar is Nederlands. Op 10 minuten rijden ligt een zwembad in Hosingen. Voor slechts €4 reis je richting Luxemburg-stad en kinderen zijn gratis.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

219 Reviews over Val d'Or

• 8Loek16-09-2022

Mooie rustige camping

Plaats N-5 aan de het riviertje Clerve. Pracht plaats alleen bij een lange stortbui staat de voortent helaas onder water. Ik denk dat bij een lange hoosbui alleen dat deze plek daar last van heeft. Verder heerlijke en mooie ruime plaatsen. We waren er in september. Er is een dagelijkse broodservice die de volgende ochtend keurig bij de tent of plaats wordt afgeleverd. Twee wandelroutes starten vanuit de camping en voor de grotere boodschappen is in Manarch een Aldi en tankstation. Dat is ongeveer 20 minuten met de auto. Mooiere wandeltochten moet je toch echt meer zuidelijk richting Beaufort, Consdorf nabij het Müllerthal. Maar het verblijf op de camping is heel relaxt en later op de avond heerlijk rustig. Heb je een plaats besproken goed kijken of het locatie Noord of Zuid is. Zeker met de caravan van belang omdat er twee toegangspoorten zijn. De reden is dat door de camping het riviertje de Clerve stroomt.

• 7Eetgelegenheden
  • 4Govert vd B06-09-2022

Niet geweldig

Bij aankomst schreeuwde de eigenaar tegen ons en zijn vrouw. Iedereen kan een slechte dag hebben maar dit was wel erg extreem.

Aangekomen bij onze tent hadden we een stoel van de lege tent naast ons gepakt zodat iedereen kon zitten. De eigenaar was hier op zijn zachts gezegd niet van gediend.

Over het eten - dat besteld kan worden bij de receptie - heb ik slechts een ding te zeggen: niet doen. Het is allemaal diepvries wat in de magnetron gegooid wordt.

De stroom viel ook telkens uit. Onze Belgische vriend is hierdoor bijna doodgebibberd in de tent.

Het beekje en de natuur waren wel leuk.

Wij komen niet zo snel terug.

• 5Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Tom02-09-2022

Prima

Mooie accomodaties, en leuke speelplekken voor de Kids. De omgeving rondom de camping is prachtig, je loopt direct de berg op naast de camping en de doorstromende beek is top!

De animatie was prima verzorgd, Nienke was erg enthousiast!

Sanitair was schoon, dit dankzij vrolijk zingende dames die alleen al op die manier voor sfeer zorgden.

Minpunt vonden wij soms het gedrag van de eigenaar, die deed niet altijd even vriendelijk. Dit werd echter wel gecompenseerd door het enthousiasme van de overige medewerkers die hard hun best deden.

De trein hebben wij niet gehoord, die lag er immers 2 weken uit wegens werkzaamheden :)

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 6Miriam16-08-2022

Redelijke camping, maar niet fantastisch

Ons verblijf op camping Val d'Or was redelijk. De plekken op de camping zijn echt niet 100 m2. Zelfs veel minder dan dat! Aan de trein raak je echter zo gewend en daar heb je dus geen last van. Dat viel ons erg mee. Bovendien is het OV in Luxemburg helemaal gratis en dat is ook zeer prettig. De sanitairruimte was voor ons best ver weg (wij kampeerden op Zuid), maar daarvoor waren 2 lossen wc units neergezet op Zuid. Erg prettig om daar gebruik van te kunnen maken, al stond er geregeld een file voor en konden de kinderen de deuren moeilijk open krijgen. Om te douchen en af te wassen moesten we wel naar het sanitairgebouw waar het water en zelfs het afwasmiddel gratis was. Geen gedoe met muntjes of een sepkey dus. Fijn! Helemaal schoon was het niet altijd en ook hier stond geregeld een rij voor de douche. De animatie was redelijk. In het restaurant zijn we 1 x geweest en daar bleef het ook bij. Niet echt een aanrader.

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 7Renate24-08-2021

Mooie camping, slechte communicatie

Wij waren hier in de week dat de camping volledig overstroomde. Het is een mooie rustige camping met veel ruimte. Een leuk beekje voor kinderen om in te spelen, 2 leuke speeltuinen, al is er een van de 2 wel verouderd en toe aan nieuwe toestellen. Wij hadden een huisje gehuurd boven op de berg. In het huisje was echt alles aanwezig. Het rook er wel heel muf. Wat wij wel als vervelend ervaren hebben is dat toen de camping overstroomde, de eigenaar helemaal niet bij ons is geweest om te vragen of informeren hoe nu verder. De hele camping ging dicht, maar we mochten blijven. Geen broodjes geen snacks geen ijs, helemaal niks konden we meer krijgen. Ik snap dat de camping dicht moest hoor, maar dan kan je beter alle gasten naar huis sturen of in ieder geval communiceren, en het niet gewoon op het bord bij de receptie zetten.

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10Stefan09-08-2021

Gezellig!

Super verzorgd pinkster weekend gehad! Heerlijke ruime mobile Home , die van alle gemakken voorzien was. Verse broodjes dag van te voren besteld , hangen ze ochtends aan je deur! Hier worden wij erg gelukkig van . Kinderen hebben zich ondanks het werk prima vermaakt met de laarzen aan lekker buiten! Eigenaar is erg behulpzaam en in voor een praatje . Wij komen hier zeker terug !

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10Martine Verhoef19-06-2021

Volgend jaar weer

Een heerlijke camping, huisjes zijn super, zeer vriendelijke camping eigenaar. Kunt een lolletje met hem maken, denkt mee met de groep, heel gemoedelijk. Zeker een camping om vaker met een groep of alleen met partner of zelfs alleen te komen.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8##13-10-2020

Matig

• sanitair , echter maar 1 douche beschikbaar
    • ligging
    • broodjes service , kan telefonisch in Corona tijd werd gezegd maar niet van harte
    • ondanks zeer geringe bezetting en vele ruimte mocht auto niet bij de plek zelf niet in heel erg
      regenweer
    • eigenaar niet erg vriendelijk, weinig empathie
  • 3Loedeman09-10-2020

Voor ons nooit meer!

Ons verblijf is erg tegengevallen. Onze dure stacaravan keek uit op de achterkant van stacaravans en lag direct aan de overdekte bbq. Direct voor de veranda stond een springkussen. Het ergste: de eigenaar was ronduit onvriendelijk! Wij stapten over een hekje naar vrienden. Toen hij dat zeg werd hij meteen boos (ons eerste contact!). Ook schreeuwde hij tegen kinderen. Wij hadden een lege plantenbak aan de kant geschoven omdat mensen niet konden parkeren. Een tijdje later was deze teruggeschoven en met grind gevuld. Trapje naar de afvalplaats was ineens bovenaan geblokkeerd met groen draad, erg gevaarlijk. Wij hadden onze auto opgeladen (hadden we beter niet kunnen doen). Als reactie haalde hij domweg de stroom van onze caravan af. Vervolgens konden we geen normaal gesprek met hem voeren. Hij heeft ons daarna ook niet meer aangekeken/gegroet. De caravan was prima, wel erg veel vliegen. Het beekje op de camping is ook leuk. Mooie omgeving.

• 6Eetgelegenheden
  • 6Hertog04-10-2020

Geen fijne ervaring

Prachtige camping maar wat erg tegen veel was de spoorlijn in de spits rijden er zes treinen in een uur het ergste is dan wel de bellen van de spoorweg overgang en bij de camping zitten er twee. We waren in het na seizoen en wat dan erg tegen valt is dat ze dan de hele dag aan het snoeien zijn met elektrische apparaten toen was de maat voor ons vol en zijn we vertrokken erg jammer.

• 5Eetgelegenheden

Camping Val d'Or info