Camping Val d'Orsterstersterster

• 8.3Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Kinderen vermaken zich uitstekend op Camping Val D’or in Luxemburg. Er loopt een riviertje over de camping waar de kids kunnen spelen en er is Nederlandstalige animatie. Ook de eigenaar is Nederlands. Op 10 minuten rijden ligt een zwembad in Hosingen. Voor slechts €4 reis je richting Luxemburg-stad en kinderen zijn gratis.

208 reviews over Camping Val d'Or

• 9Josina15-01-2020

Volgend jaar weer

Gezellige camping in het groen. Met mooie bezienswaardigheden en wandelpaden in de buurt. Vriendelijke eigenaren en personeel, die altijd willen meedenken en tips hebben. Heerlijke broodjes en lekkere ijsjes

Alleen gereisd in augustus 2019

• 2019
    9Dirkjan19-12-2019

absuluut een aanrader

erg gezellige camping op een prachtige locatie , voor iedere leeftijd wel wat te beleven. ik heb een hoop mooie herinneringen en goede vrienden overgehouden aan deze vakantie en ga hier zeker nog een keer terugkomen. ook complimenten aan de eigenaren van de camping voor de gezelligheid en behulpzaamheid.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Saskia06-12-2019

Gezellige camping op een mooi stukje Luxemburg

Gezellige familie camping, zeer leuk voor de kinderen. Er loopt een watertje doorheen waar ze heerlijk in kunnen spelen. Het restaurant is smaakvol en we hebben er heerlijk gegeten. Het enthousiastme van de eigenaren is hardverwarmend. Ga zo door!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9B.Compaan02-12-2019

Great; Rustig; Genoten

We hadden een chalet gehuurd. Het was er ondanks juli lekker rustig omdat het wat achterop de camping lag. We hadden een mooi en goed onderkomen met een prima veranda. Lekker overdekt altijd buiten gegeten. Leuke en vriendelijke mensen bij de receptie

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Johan Cranendonk30-11-2019

Fantastische Camping

Het is een heerlijk rustige camping met veel mooie wandel tochten De camping Eigenaar is erg gastvrij je kan hier ook heerlijk eten belangrijke boodschappen kan je hier kopen iedere dag heerlijke verse broodjes .Een Camping om steeds weer terug te komen ook in andere jaargetijden

Gereisd met partner in september 2019

• 9Cor29-11-2019

Helemaal top!

Prachtige camping met de meest gastvrije camping eigenaren die je je kan wensen! Toen wij er waren was het restaurant nog niet open, maar de afhaal was uit de kunst! Wij hadden een splinternieuwe mobilhome, dit maakte het natuurlijk extra aangenaam!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Tristan29-11-2019

Volgend jaar weer!

Grandioze camping! Vooral voor mensen die graag wandelen kan je lol niet op, maar ook de sfeer op de camping zelf verveeld niet!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Karlijn28-11-2019

Hele fijne vakantiepark!

We hebben een fantastische vakantie gehad op camping Val d’or. We verbleven in een safaritent; kamperen maar ook van alle gemakken voorzien. De camping heeft ook fijne schaduwplekken, tijdens ons verblijf geen overbodige luxe. De kinderen genoten van de overzichtelijke camping met leuke speeltuin. Ook de beek zorgde voor uren speelplezier. De langskomende trein was voor onze kinderen telkens een feestje. We zouden deze camping zeker aanraden voor gezinnen met jonge kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10van Lagen28-11-2019

Fantastische vakantie plek!!

Prachtige, schone, gezellige camping met veel vermaak voor kinderen. Maar ook voor volwassenen en/o gezinnen wordt er regelmatig iets georganiseerd. Eigenaren en medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam! Een riviertje stroomt door de camping heen waar door de kinderen en volwassenen dammen worden gebouwd,een heerlijke verkoeling voor zomers. De camping ligt in een mooie omgeving waar je heerlijk kan wandelen en van de natuur kan genieten. Restaurant, snackbar en klein camping winkeltje zijn aanwezig. Treinstation is vlakbij waarmee je met een vervoerskaart makkelijk in trein en bus door heel Luxemburg kan reizen voor als je de camping af wil. Ook zijn er meerdere overdekte winkelcentra waar je leuk kan shoppen.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Sebastiaan Hand28-11-2019

Ongedwongen vakantie vieren

Afgelopen zomer op deze camping vertoeft met ons gezin . op aanraden van vrienden en op weg naar t zuiden hebben wij hier de eerste dagen van onze vakantie genoten.. de vriendelijke eigenaars zijn van s ochtends tot savonds in de weer met hun team . zij hebben de camping 2 jaar geleden overgenomen en hebben de renovatie bezem er al aardig door heen gehaald.. Mooie camping plekken. Ideale verharde doortrek plekken. Uitstekend restaurant met Hollandse snackbar. Broodjes service. Diverse activiteiten worden er georganiseerd. Er komt een prettig publiek af op de camping. De gettoblaster types voelen zich hier niet thuis . Leuke beek... wel wat lage vwaterstand.. een hogere dam zou misschien een optie zijn. Onze kinderen vermaakten zich prima. Pluim voor de sfeer!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

14 tips over Camping Val d'Or

• Frederik, 28-06-2014

tips om wat te doen neem de trein naar luxemburg stad voor maar € 4 wanneer u een kaartje koopt op het station uit de automaat of € 5 in de trein en geniet van het uitzicht of ga lekker eten in de paardenstal in clervaux

• Fam van den Bos, 20-10-2013

De fototentoonstelling 'The Familie of Man' in het kasteel in Clervaux is absoluut een aanrader!

• rdv1977, 09-11-2012

neem de trein naar luxemburg stad

5 vragen over Camping Val d'Or

• G.Boekee, 28-11-2019

vraag over camping

Kun je vanaf de camping lekker! fietsen met onze e-bikes. Hoever is bijv. een leuk plaatsje.

Wij 70ers.

• te Pas, 25-06-2019

Bbq op camping

Is bbqen met een houtskool bbq toegestaan op de camping?

Dan weet ik of ik mijn webertje moet inpakken of niet.

• Loes Endeman-Mekes, 05-02-2019

Sepkey

Wij zitten eraan te denken om van het zomer op Val d'or te gaan kamperen. Maar wat is die Sepkey en hoe duur is het douchen en warm water?

Camping Val d'Or info

• Aantal sterrensterstersterster