Veli Losinj

Reviews over Veli Losinj

moooooiiiii!!!!!

Fam. DB
    8-8-2017

Mooi plaatsje met prachtige uitzichten, terrasjes, winkeltjes! Gezellig om te wandelen, te eten en drinken. Niet te druk zoals in Mali Losinj! Mooie strandjes en gezellige gemoedelijke sfeer. Een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk ontspannen

Helsje
    25-8-2013

Prachtige bestemming op de punt van het eiland in een klein levendig stadje. Het naburige mali losinj is veel groter, toeristischer en dus ook drukker, en bijgevolg veel minder aangenaam. Er is een prachtige wandel/fietsweg langs de kust, deels onder de bomen, zodat je niet constant in de felle zon moet lopen. Ideale plaats om met de fiets te doen. Mooie routes die zowel met de fiets als te voet kunnen gedaan worden en overal zie je de zee! Opgepast voor de bora als je wil kajakken! Wordt niet voor niks 'island of vitality' genoemd.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Gezellig dorpje

Linda
    19-2-2013

Was vroeger een gezellig vissersdorpje op het eiland Losinj. Nu flink gegroeid door het toerisme. Centraal gelegen rondom een haven met steile hellingen die best pittig zijn. Je kan hier heerlijk floreren.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi en ontspannen plaatsje

Liesbeth
    5-8-2008

Erg mooi en rustig plaatsje zonder druk autoverkeer rondom ons hotel en het haventje. Ook mooi om te wandelen over de kustpaden, zelfs met mijn hoogtevrees toch wel te doen. Lekker om te zwemmen in zee. Wel rotsachtig. Wie disco's wil en zuipfeesten is hier niet op zijn plek.

Gereisd Familie in augustus 2008

Een klein dorpje gelegen in een supermooi schoon, groen Ik

Annelies
    1-8-2007

Een klein dorpje gelegen in een supermooi schoon, groen gebied. Heeft met zijn terrasjes een gezellige uitstraling. Ik vond alleen de bevolking niet heel gastvriendelijk. Ik had soms het gevoel dat we niet echt welkom waren. Ach, de vakantie was er niet minder om.

Groetjes Annelies

Gereisd Anders in augustus 2007