We hebben een aantal aanbieders voor Rab voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Rab voor je op een rij gezet:

Reviews over Rab

• 9Miriam17-07-2017

Leuke stad.

Mooie kleine stad, veel Restaurants en mooie torens om te bezichtigen.

• 9Zorg voor natuur
    • 10Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Danielle Jansen27-07-2015

Heel mooi en knus stadje

Het centrum van Rab is erg gezellig met elke avond leuke kraampjes

• 7Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 6Stranden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9mike en carine17-05-2013

snakkend naar augustus

in augustus weer een maandje naar rab,weg uit dit weertje, dit is het 7e jaar op rij dat we er naartoe gaan,het zal er dus wel goed zijn he,voor al diegene die er in augustus ook zijn tot dan!! voor de zevende keer logeren we weer bij de familie Pivac, een zeer gastvrije familie, aftellen maar en hopen op nog wat mooi weer hier in Belgie!!!

• 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Gregoire22-06-2012

Wat wil je nog meer...

Super stranden, goede prijzen, historie, voortreffelijk weer, aardige mensen en bovenal schoon!

Er zijn steeds weer mensen die zich niet zelf weten te vermaken, en die kom je dus ook in dit rijtje tegen.

• 9Stranden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9sjeng en trees03-10-2011

fantasties

zeer fijn en mooi dorp , ideaal uitgangspunt voor verschillende tochten met de auto of fiets.Naar horen zeggen was het in de zomer over de hoofden lopen , zo druk was het er. Het is er werkelijk prachtig . Nu in het najaar ideaal , jammer dat al veel zaken dicht waren.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd met partner in september 2011

• 10De Smet04-07-2011

SUPER!!!

Het is er heel erg mooi,rustig,goeie temperaturen,lekker van eten,gewoon SUPER.

• 10Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9nancy24-01-2011

GEWELDIG EILAND!!

Wij zijn naar jaren,weer op eiland rab geweest,toen we nog geen kids hadden gingen wij altijd naar radstad,maar nu met kids (5 en 9jaar) hebben we het rustige gedeelte opgezocht, het plaatsje campor, 1km van de mooie rustige lang aflopende zee ideaal voor de kinderen,waar ook nog een heel mooi zee terras is met heerlijk eten en drinken en niet duur! het appartement waar wij verbleven was ook geweldig en een echte aanrader! villa darko in campor met binnen en buiten zwembed,sauna en een prachtige zitterras. de eigenaar spreekt super duits en is heel vriendelijk. wij hadden een super vakantie en gaan dan ook in juli 2011 weer terug!

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8Kenny07-11-2010

Gezellig stadje !

Rab is een gezellig stadje op het gelijknamige eilandje Rab ! Het is klein maar gezellig en er zijn mooie winkels. Er was een gezellig marktje en tofe bars zeker is doen dus...

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 7Liesbeth09-09-2010

Een ansichtkaart, maar niks te beleven.

Hele eiland overgereden. Prachtige omgeving maar langs de smalle onverlichte hoofdweg vond ik het vaak gevaarlijk wandelen of fietsen. Accomodatie's zijn heel eenvoudig. Redelijk geprijst, maar geen kwaliteit. Prachtig water, maar geen zandstranden, alleen stenen! Vergeet dus vooral geen zwemschoenen. Ik kon in ieder geval nergens het water in komen. Ook nergens een zwembad gezien. Heuvelachtig gebied, dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Geldt eigenlijk voor de hele kroatische kust. Schattige haventjes, maar zonder bootje valt er niet veel te beleven. Gooi een paar zonnestoelen in de auto, dan kun je tenminste nog ergens fatsoenlijk in het zonnetje zitten.

In de hoofdstad heel veel toeristen. Mensen zijn hier wel vriendelijker dan op het vaste land. Verwacht geen bruisend avondleven. Buiten de hoofdstad is het sowieso doodnacht.

• 7Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn
    • 3Stranden

Gereisd met partner in september 2010

• 10van Os03-09-2010

Gewoon FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!!

Enorm mooi,rustig,lekker eten,je voelt je er meteen thuis,een aanrader voor iedereen

Gereisd met partner in augustus 2010

Rab scoort een 8,6 uit 10, op basis van 45 reviews