• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Punat (Krk)

Mooie plek voor 1 keer.

Niels, 27-8-2014

Ik zal niet snel terug gaan, ik heb krk denk ik wel gezien. De stranden rondom de dorpen zijn goed bereikbaar maar vaak ook erg druk. Tussen de dorpen liggen minder toegankelijke stranden die zijn vaak een stuk rustiger en worden veel gebruikt door nudisten. Het is geen probleem om daar in je badkleding bij te liggen. De stranden zijn zoals heel kroatie geen zandstranden, dus een matje onder je handdoek is geen overbodige luxe.

Wij gebruikte een kano om bij die strandjes te komen, dit was een stuk relaxter dan vanaf de weg door het struikgewas naar het strand te lopen.

Punat is een leuk toeristisch dorp met allerlei winkeltjes, restaurantjes en barretjes.

Een goede locatie voor een strand vakantie, wij hebben weinig in de dorpen gekeken, KRK stad was leuk, maar niet spectaculair. Vbrnik vond ik wel erg leuk.

Prima locatie voor een strand vakantie, maar dan moet je wel op zoek naar de rustigere strandjes.

Kneuterige badplaats, gelukkig uit de drukte

Raoul, 17-8-2014
    Fijne en mooie badplaats, ideaal als thuisbasis voor het eiland Krk

Het niet toeristische Kroatië

irri88, 3-2-2014

Wij zaten in het kleinste van de 2 hotels. Heerlijk rustig en een grote kamer en een dakterras met ligbedden.

Restaurantjes te over en ook een paar barretjes. Sommige avonden wat vermaak.

Strand in de buurt en voor ons de duikschool waar we onze duikcursus af hebben gemaakt. Ook zijn andere stranden ( mooiere) goed met de auto te bereiken.

ook een rondje op het eiland is de moeite waard. ( Zeker op een minder mooie dag)

Punat (Krk) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 19 reviews