Reviews over Palit (Rab)

Heerlijke plek!

Petie van Venrooij
    14-8-2008

Prachtig nieuw huisje met lekker zwembad en een heerlijke tuin met hele goede barbeque. Je bent een beetje afhankelijk van de andere huuurders tijdens jouw periode, want daar kan je veel gezelligheid (maar waarschijnlijk ook narigheid) van hebben. Voor pubers weinig 'vertier' om uit te gaan. Fantastische plek als je een motorbootje bij je hebt. De hele kust is geweldig en het water zo helder!!

nieuwe appartementen op dezelfde lokatie als Villa Mihaela

Nadine meijer
    15-6-2007

nieuwe appartementen op dezelfde lokatie als Villa Mihaela en Ivan, alles op loopafstand van de stad Rab. Complex is verzorgd, mooi, nieuw en rustig gelegen. Heerlijk zwembad met afgescheiden kindergedeelte mooie tuin, kortom wij hebben hier de afgelopen weken enorm genoten. Daarom gaan we volgend jaar weer terug.

nieuw complex op de nederlandse markt,alles was nieuw en

Nadine meijer
    15-6-2007

nieuw complex op de nederlandse markt,alles was nieuw en super mooi ingericht, mooi zwembad en een heerlijke tuin, alles op goede wandelafstand van de stad rab, we hadden het zo naar ons zin dat we toen we terug kwamen onze reisorganisatie meteen weer gebeld en hebben en voor volgend jaar alweer geboekt hebben. Van hen kregen we ook leuke tips om het mooiste van kroatië te ontdekken, zij weten zoveel omdat ze al 40 jaar in Kroatie bekend zijn. Voor meer info zie beoordeling villa Ivan, dit ligt nl op hetzelfde complex

Villa Ivan, Mihaela en Pavica, zijn mooie en nieuwe app

Nadine Meijer
    14-6-2007

Villa Ivan, Mihaela en Pavica, zijn mooie en nieuwe app. op eiland Rab.Wij hebben echt een geweldige tijd daar gehad dit mede dankzij Touroperator. Zij zijn bij uitstek de specialist omdat de mensen van deze organisatie in Kroatie al 40 jaar komen. De app. zijn netjes ingericht, een mooie tuin maakt deel uit van het complex. Het complex is niet groot wat wij een groot plus punt vonden. In de tuin ligt tevens een heerlijk zwembad met voor onze kleine meid een afgescheiden kinderbad. Ook was er buiten een grill die we konden gebruiken. We zaten net buiten de stad Rab maar dat was zeker te voet nog goed te doen.Voor het eerst in Kroatie en zeker niet voor het laatst, we hebben toen we terug kwamen meteen Touroperator gebeld en voor volgend jaar alweer geboekt, dat zeg toch genoeg.