Lopar (Rab)

We hebben een aantal aanbieders voor Lopar (Rab) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lopar (Rab) voor je op een rij gezet:

Reviews over Lopar (Rab)

Volle vrije zone, dit jaar geen plekje meer vrij

A.Engelen,
    18-7-2018

Camping is altijd goed bevallen, We vonden altijd een mooi plekje op de vrije zone, ideaal voor mensen met een camper. Helaas heeft een Hongaarse organisatie veel caravans op dit terrein gezet waardoor er van de vrije zone weinig meer over is. In het hoogseizoen zou ik het mensen niet meer aanraden om zonder te boeken naar deze camping te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer, horror

Vandommelen,
    7-9-2013

Zeer drukke rumoerige camping. Aan de poort is het een chaos. Onvriendelijk aan de receptie. Nooit meer

Gereisd met partner in september 2013

Echt waar, Fantastisch!

Mevr. Everts,
    4-7-2012

Wij zijn in 2010 voor het laatst naar deze camping geweest. We stonden een beetje achteraan, maar niet ver van het strand vandaan. De zee was echt supermooi, en het eten was er super lekker.

Het sanitair was de ene keer schoon en de andere keer heel vies, een beetje afwisselend dus.

Ik zou er dit jaar graag nog een keer heen willen, het is ons zó goed bevallen. Dit is echt een aanrader, het is er ook kindvriendelijk en zoals ik bij veel mensen heb gelezen waren de mensen (receptie enz.) heel onvriendelijk, geen last van gehad. Het ging allemaal supergoed en ze waren vriendelijk. Ik kan niks anders erover zeggen dan dat het fantastisch was.

In 1 woord: Uitstekend!

Mvg. Mevr. Everts.

Gereisd met partner in augustus 2010

Prachtig strand

Didier Croes,
    29-8-2009

Wij (Belgisch gezin met 2 tieners) zijn op deze camping geweest, eind juli begin augustus in een 'mobilehome' van de firma gebetsroiter.

Onthaal (receptie) was slap en onvriendelijk.

Mobilehome was zeer OK (met airco+sateliet TV)

Fijn zandstrand (wat uitzonderlijk is voor Kroatië)

Prachtig helder water.

Géén animatie.

Eten in het restaurant was goed (lekkere pizza's), bakker is open van 7.30 tot 23.00h en is zeer verzorgd, eerder kleine winkel.

Weinig Nederlanders en Belgen (vooral veel Duitsers)

We willen toch nog terug gaan maar willen dan een bootje meenemen. Vele baaijtjes die te bezoeken zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Voor ons geen Lopar meer

Fam. de Wit,
    28-8-2009

San Marino Hotel Sahara/Rab, Personeel van hotel zijn vriendelijk maar de kelners van het restaurant (eetzaal) zijn ver onder de maat. Hotelkamers simpel maar schoon, niets mis mee dus. omgeving is geweldig mooi. zwemwater iets verderop te vinden. maar over het eten en het personeel van het restaurant zijn wij niet te spreken. ontbijt altijd het zelfde (eenvoudig) en het Diner zeer eenvoudig, net kazerne voer en zo werd het ook gepresenteerd en op je bord gekwakt. S'avonds na het animatie gedeelte ( wat overigens goed was) snel je drinken opdrinken want de tafelkleedjes worden onder je glas vandaan getrokken en lichten uit.(opzouten)

Gereisd met partner in augustus 2009
Lopar (Rab) scoort een 4,6 uit 10, op basis van 11 reviews