Cres (op Cres)

We hebben een aantal aanbieders voor Cres (op Cres) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cres (op Cres) voor je op een rij gezet:

Reviews over Cres (op Cres)

Een onvergetelijke ervaring!

Heidi
    14-7-2018

Fantastisch eiland die je een keer in je leven gezien moet hebben. Leuke kleine dorpjes, prachtige vergezichten. Je waant je in de film Blue Lagoon. Wij gaan zeer zeker op korte termijn terug. Vergeet vooral niet om de doorgaande weg te volgen naar Mali Losinj. Wij zijn ervan overtuigd dat als U op Cres bent geweest U beslist nogmaals terug keert. In ieder geval Fijne Vakantie!

Gereisd Met partner in mei 2018

Geen stress op Cres

Loek
    14-8-2016

Het eiland Cres is per boot (lees grote veerpont, capaciteit ongeveer 200 auto's) bereikbaar via Brestova (Istrie) en Valbiska (Krk), vaartijd ongeveer 25 minuten. No stress on Cres is een motto wat goed past bij het eiland, de sfeer is vriendelijk en zeer relaxed. Tijdens ons bezoek in juli 2016 viel het op dat Cres , i.t.t. Istrie slechts in beperkte mate door landgenoten wordt bezocht. Wij hebben het tijdens ons verblijf van een week erg naar ons zin gehad op camping Kovacine en in het nabijgelegen sfeervolle havenstadje Cres. Het plaatsje beschikt over meerdere goede en leuke restaurants en bars, zowel direct aan de haven als in achterliggende straatjes. Hoewel er genoeg toeristen komen (zeker ook uit Kroatie zelf) hebben wij Cres-stad niet als (te) toeristisch ervaren. Een grote supermarkt en/of Macdonalds is er niet te vinden, wel een aantal kleine winkeltjes waar zaken als brood, groenten, fruit etc. goed verkrijgbaar zijn. In de omgeving zijn ruim voldoende mogelijkheden om te genieten van kleine baaitjes met kristalhelder water, wandel- en boottochtjes . Prima bestemming voor een relaxte week.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Leuk eiland voor een week tot 10 dagen

zonneschijntje
    12-8-2015

Leuk eiland en Cres is een leuk stadje. Er moet je echter niets overkomen want een gewone dokterspost is niet in de buurt. Alleen voor hart-en hersenletsel is een dokterspost. Wij werden om 23:30 uur doorverwezen naar Reijka, de eerste boot die daar naartoe gaat is om 05:00 in de ochtend! Tijdens kantooruren schijn je in Mali Losinj terecht te kunnen. Breek dus niets en hou je gewrichten in de kom.....

Leuk eiland, alles zee kleinschalig

merrel
    27-10-2013

Voor een weekje heerlijk relaxen is Cres een prima bestemming> verwacht in de omgeving geen grootse bezienswaardigheden. Cres- stad en Veli -Losinj (op het volgende eilandje) zijn de leukste uitstapjes als het gaat om de bedrijvigheid. Voor de rest zijn er prachtige wandelingen te maken op het hele eiland. Het is ook echt een heel mooi eiland met prachtige vergezichten!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Prachtig en rustig eiland

mathieu delbeek
    26-9-2013

Het was een zeer gezellig eiland. Prachtige omgeving, een rustig haventje met gezellige restaurantjes. Het was zeker de moeite. Een klein bootje van 2pk huren is een must. Om wat te gaan zwemmen, de lagune te bezoeken, of wat rustig te vissen.

Gereisd Met vrienden in januari 2013
Cres (op Cres) scoort een 8,9 uit 10, op basis van 33 reviews