• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Cres (op Cres)

mooi stadje

J.Bongers, 8-7-2017
    Vanuit camping Kovacine kwartiertje lopen naar de stad Cres. het eiland is ook mooi om te ontdekken met leuke verrassende dorpjes.

Leuk stadje

roersma60, 6-9-2016

Leuke winkeltjes en terrasjes rondom het haventje.

Goede restaurants en pizzeria's in CRES

Geen stress op Cres

Loek, 14-8-2016
    Het eiland Cres is per boot (lees grote veerpont, capaciteit ongeveer 200 auto's) bereikbaar via Brestova (Istrie) en Valbiska (Krk), vaartijd ongeveer 25 minuten. No stress on Cres is een motto wat goed past bij het eiland, de sfeer is vriendelijk en zeer relaxed. Tijdens ons bezoek in juli 2016 viel het op dat Cres , i.t.t. Istrie slechts in beperkte mate door landgenoten wordt bezocht. Wij hebben het tijdens ons verblijf van een week erg naar ons zin gehad op camping Kovacine en in het nabijgelegen sfeervolle havenstadje Cres. Het plaatsje beschikt over meerdere goede en leuke restaurants en bars, zowel direct aan de haven als in achterliggende straatjes. Hoewel er genoeg toeristen komen (zeker ook uit Kroatie zelf) hebben wij Cres-stad niet als (te) toeristisch ervaren. Een grote supermarkt en/of Macdonalds is er niet te vinden, wel een aantal kleine winkeltjes waar zaken als brood, groenten, fruit etc. goed verkrijgbaar zijn. In de omgeving zijn ruim voldoende mogelijkheden om te genieten van kleine baaitjes met kristalhelder water, wandel- en boottochtjes . Prima bestemming voor een relaxte week.

Supermooie camping

Suzan, 29-7-2016
    Een prachtig verzorge camping met ruime plaatsen aangevuld met bomen en struiken. Vriendelijk personeel en uitmuntende voorzieningen. Gezellige bars/restaurants. Toplocatie!

Leuk eiland voor een week tot 10 dagen

zonneschijntje, 12-8-2015
    Leuk eiland en Cres is een leuk stadje. Er moet je echter niets overkomen want een gewone dokterspost is niet in de buurt. Alleen voor hart-en hersenletsel is een dokterspost. Wij werden om 23:30 uur doorverwezen naar Reijka, de eerste boot die daar naartoe gaat is om 05:00 in de ochtend! Tijdens kantooruren schijn je in Mali Losinj terecht te kunnen. Breek dus niets en hou je gewrichten in de kom.....
Cres (op Cres) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 32 reviews