Vakantiepark

• Onderkomen8,9
  • Activiteiten7,2

Vakantiepark Petalon ligt direct aan de kust van Kroatië bij Vrsar. Sommige delen op het park zijn erg steil en daardoor niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Bij het zwembad is ook een apart kinderbad aanwezig. Er zijn tevens verschillende sportfaciliteiten. Loop vanaf het park naar Vrsar of bezoek de bekende plaatsen in de omgeving.

64 reviews over Vakantiepark Petalon in het Nederlands

Brigitte van Ravels
19-6-2018
  • Activiteiten8

Prachtig verblijf. Mooie ligging een geweldige zee. En dolfijnen. Eten in overvloed. Deze plaats zit in ons ❤

Gereisd Met partner in juni 2017
Mladen Babić Resort Manager, Marketing, 21-6-2018

Dear Guest,

thank you for sharing your opinion with our guests from the Netherlands. We are so glad you had a pleasant stay and you enjoyed our resort to the fullest. To see the dolphins in our bay is a real treasure. Hope to welcome you again also next year. Kind regards, Mladen Babić Resort Manager

Net en schoon

Bas
17-10-2017
  • Activiteiten7

Erg fijn en net resort. Wij zaten in het hotel. Wat niet voelt als hotel omdat het is opgebouwd uit allemaal leuke aparte gebouwtjes. Wij zaten in het laatste blok omdat je onze hond mee hadden. Wij zaten in een kamer welke prachtig uitzicht had op de zee, heel erg mooi! Elke dag werd alles netjes schoon gemaakt.

Drankjes in het resort waren 1/3 duurder dan in de stadjes.

Voor mensen met honden: - Honden strandje was geen strandje maar een stenen trap waar je met je hond in het water kan ( vind onze hond maar eng dus dat was geen succes ) - Tijdens het ontbijt buffet / avond buffet mag je je hond niet mee naar binnen nemen. We waren genoodzaakt om buiten te ontbijten daar waar wat tafels stonden die mensen vooral gebruikte om te roken. - In de overige barretjes / restaurants was de hond gewoon welkom

Wij zaten hier van 28-8 tot 10-09. Nog 1 dag avond entertainment gehad. Hierna was schijnbaar het seizoen over.

Gereisd Met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Larisa Brljafa Resort Manager, Marketing, 7-12-2017

Dear Mr. Bas, Thank you very much for choosing Petalon as your holiday destination. We are so happy to hear that you liked our resort and you were satisfied with our facilities and service. It`s great that you recognized the beauty of our location and you enjoyed the sea view from your room. We are „partly pet friendly“ resort as dogs are allowed in only 16 rooms, so we still have certain limitations. Please, accept our apologies for inconveniences caused by this limitations. We are doing some improvements regarding the beaches and the approaches to the sea, so we hope that you will be our guest again. Looking forward upon your next arrival. Kind regards, Larisa Brljafa Resort Manager

Geweldig. Fantastisch hotel. Prima eten.

Riet
16-10-2017
  • Activiteiten7

De omgeving is prachtig. Wij waren 11 jaar geleden voor het laatst in Vrsar. Hebben altijd gekampeerd. Nu voor het eerst in een hotel. Dit is ons uitstekend bevallen. Het enige wat jammer is dat onze kamer vrij hoog lag sectie E. Wij willen er volgend jaar graag weer naar toe, maar wil dan de verzekering hebben dat onze kamer in sectie A ligt.

Gereisd Met partner in juni 2017
Larisa Brljafa, Marketing, 22-11-2017

Dear Mr. Riet, thank you very much for your kind feedback of our resort. We are so glad after so many years of camping you have choosen Petalon as your destination. And we are glad you were satisfied with our facilities and services. We give our best to improve our resort each year, and we'll be happy to welcome you again with us. Please, keep in mind when you make a reservation next time that blok A and B are our superior rooms. Awaiting your next visit. Kind regards, Larisa Brljafa Resort Manager

D-reizen

fantastisch restaurant,heel smakelijk en schoon

Annemarie de Vries
11-7-2017
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Op zich is het een mooi park maar voor mensen die slecht ter been zijn niet geschikt,het is steil en als je dat elke dag moet lopen valt het erg tegen.Het restaurant is geweldig,veel keus,heel lekker en super verzorgt.Op loopafstand een leuk vissershaventje,leuk wandelen langs de zee en als je goed oplet kun je dolfijnen zien,wij hebben er 17 stuks gespot,voor ons was het een geslaagde vakantie.

Gereisd Met partner in mei 2017
Larisa Brljafa Resort Manager, Marketing, 8-8-2017

Dear Mrs. De Vries, Thank you very much for taking your precious time to give a so wonderful feedback about our resort Petalon. We are so glad you enjoyed very much your vacation and that you had a chance to see the dolphins. It is a rare view near the coast, and I would say that you are very lucky for having the chance to create such a beautiful and lasting memory. We agree, Petalon can be a little bit demanding for people with special needs, but if they contact us before their arrival date, we can provide rooms or apartments closer to the reception and other facilities, so everyone can enjoy their stay. Hope to see you again next year. Kind regards, Larisa Brljafa Resort Manager

Wat een geweldig land en wat een super hotel

anna
19-5-2017
  • Activiteiten9

De appartementen zijn echt heel mooi. Maar het is wel elke dag klimmen om er te komen. Dat is voor mensen die slecht ter been zijn geen succes . Maar voor de rest is het er echt heerlijk. Ook het resturant is ook zo geweldig. S.morgens uitgebreid ontbijt en s,avonds ook weer. Je weet gewoon niet wat je zal nemen zo veel van alles. En het personeel zo verschrikkelijk aardig en behulpsaam . Top daar . Ook de omgeving het strand en terrassen allemaal perfect

Gereisd Met partner in mei 2017
Larisa Brljafa, Marketing, 13-6-2017

Dear Mrs. Anna, Thank you very much for your kind feedback. We are so glad you liked our resort and what it offers, and will be happy to have you again as our guest. Each year we are doing our best to make it as more accessible as possible for people with special needs. Many greetings, Larisa Brljafa Resort Manager

mooie omgeving

leida vriezema
28-3-2017
  • Activiteiten9

Prachtig park je kunt vanuit vrsar diverseckanten op zelfs een boottochtje geweldig

Gereisd Met partner in september 2014
Larisa Brljafa Resort Manager, Marketing, 3-4-2017

Dankjewel Mrs.Vriezema for your kind feedback and a high score you gave to our Resort. We are so thrilled you liked our position so much. Hope to see you this summer again. Kind regards, Larisa Brljafa Resort Manager

heel goed vakantie park

petra pastor
14-5-2016
  • Activiteiten8

De ligging was wel wat stijl .. Maar je hebt tenslotte vakantie. Er zat een gezellig restaurant bij .die we daar bijgeboekt Hebben .leuke plaatsjes in de buurt . En vanaf het haventje kun je leuke. Boottochtjes naar mooie plaatsen maken Ook Porec. Is de moeite waard.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantie gehad

Aimée
20-2-2016
  • Activiteiten8

Fijn appartement, goed eten, vriendelijk personeel top! En heel goed te doen met een kindje van net 1 ( dat er veel bergjes en trapjes zijn dat wisten wij van te voor, dus voor ons geen probleem)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Prima accomodaties

Fam. 't Hart
30-9-2015
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

QWij hebben de laatste drie weken doorgebracht op Petalon accomodaties, Itt tot eerdere berichten werden de handdoeken iedere 3 dagen gewisseld en bedelinnen iedere 6e dag verschoond. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Moet wel vermeld worden, dat het redelijk rustig was in deze periode. Appartementen zijn netjes en modern, met een bank en stoeltjes in de woonkamer. Stoeltjes zijn keihard en verre van komfortabel. Slaapkamers zijn ruim met prima nieuwe bedden en kussens.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer!

Emy Kranendonk
30-7-2015
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Wordt niet goed schoongemaakt 4 dagen met dezelfde handdoeken Geen vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in januari 2015

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand50 m
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan> 10, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Petalon in Vrsar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Petalon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.