Vabriga

We hebben een aantal aanbieders voor Vabriga voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Vabriga voor je op een rij gezet:

Reviews over Vabriga

• 620190701-08-2019

Niet veel bijzonders, maar zeker prima.

Klein dorpje, niet veel bijzonders. Oud ‘haventje’ met veel (lege) visrestaurantjes. Strandje klein en kneuterig. Je moet de hoek om om de zooi rond het haventje niet meer te zien en dan is het een mooie strandje met een schoon watertje. In de omgeving veel restaurantjes en supermarkten. Mooi uitvalsbasis voor verschillende uitstapjes in istrie.

• 3Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 7Zorg voor natuur

juli 2019

• 6Ad 23-09-2009

Erg saai, goed voor rustzoekers

Met vieren eind augustus 2009 een huis gehuurd bij Topic Travel. Prachtige ruime woning "Magnolia". Je bent er wel van vervoer afhangkelijk voor je boodschappen en "strand". In Vabriga is totaal niets te beleven, maar het heeft wel een prachtige omgeving.

• 8Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met vrienden in september 2009

• 8Jos en Tineke Benders28-05-2007

Vabriga is een dorp van (oud)vissers en landbouwers,met de mooiste vissershaven van Istrie, gelegen op zo'n 1,5 kilometer van het dorp (met openlucht-visrestauarant Santa Marina).Het kleine kerkje (meestal dicht, maar sleutel is verkrijgbaar) is een verborgen parel. Aardige, soms wat schuchtere inwoners. Rond het oude dorp veel nieuwbouw, soms mooi, soms wat minder mooi. Goede restaurants in het dorp (Konoba Vabriga met Mario en Vesna, Labud met Safet, Dalmatin, pizzaria Kiwi) Dorp heeft 1 supermarkt (Kiwi), maar dorp Tar is dicht in de buurt. In juli is er op het dorpsplein het sardellen-feest. Steeds meer mensen leven van toerisme, o.a. door verhuur appartementen of kamers.

we kunnen geen oordeel geven over de service, omdat we geen huurder waren. de trotse eigenaresse liet ons de villa zien en nodigde ons uit op het terras bij het zwembad voor een drankje en een hapje. Die service was uitstekend!

• 9Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn